Vybíjí se baterka a ted dokonce nestartuje
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 02.06.2011 21:30
- Bydliště: Č. Budějovice
Re: Vybíjí se baterka a ted dokonce nestartuje
Měl jsem stejný problém,nejdříve jsem musel vyměnit součástku v alternátoru,která byla vadná,ale stále se to vybíjelo..tak tak jsem to vzal kamarádovi autoelektrikáři a měl jsem nalomený drát vedoucí k alternátoru tak mi tam udělal nějaký diodový můstek. Vezmi to nějakému elektrikáři,který tomu rozumí a at ti to pořádně proměří
WV Golf IV 1,9 TDI 96 Kw
- Baltazar_
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 06.01.2009 16:43
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíjí se baterka a ted dokonce nestartuje
No tak v týdnu sem to měl u autoelektrikáře..vyměnil rele u alternatoru..vyměnil uhlíky a pouzdra ve starteru..dneska přijdu k autu a nesvítily ani hodiny..ani blbá dioda..auto stálo 2 dny..myslíte že by to mohl dělat i airbag? Před měsícem a půl sem dával do auta origo volant s bagem..a na vrakáči sem kupoval ten sběr.kroužek pod volant..nemohlo by to dělat něco z toho?
- Pasul
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíjí se baterka a ted dokonce nestartuje
Jako elektrikář je mě jasné, že najít takový problém opravdu není sranda. Ale postupoval bych tak, že změřím odběr celého auta v klidu. Tedy odpojením plusového pólu přímo na baterce a vložením do série ampérmetru. Odběr nebude nijak vysoký. Ale něco tam být musí, když to za dva dny vybije baterii o kapacitě několiha ampérhodin. A potom bych šel postupně dál přes pojistkovou skříň tak, že bych hledal pouze tu část, která má největší odběr po vyndání pojistky a vložení ampérmetru místo ní. Tak se najde okruh, který nejvíc odebírá proud a vytipuje se to, co nejvíc zlobí.
Další věc co mě tak napadla je, že auto nemusí dostatečně dobíjet baterii.
Ovšem jak jsem psal. Musí to dělat někdo, kdo zná auta a principy, jak to vše funguje. Zná schémata a nebo má k nim přístup. Protože jen tak od pasu netuším, který přístroj je na který okruh připojen. Sám se se svým autem trápím. Nejde mě otevřít kufr a bez schématu je to hledání jehly v kupce sena+tipování. Což znamená hlavně zbytečné náklady navíc při pokusech o výměnu dílu, který ani nemusí být vůbec špatný....
A ještě jedna věc. Český Těšín není daleko ode mě. Mám jednoho výborného autoelektrikáře. Ten opravdu najde vše a má vše v malíčku. Jak pokaždé tvrdí, že není žádný měnič. On vždy poruchu vyhledá a důkladně proměří. Mám ve firmě 6 vozů VW koncernu a jezdím jen za ním.
Další věc co mě tak napadla je, že auto nemusí dostatečně dobíjet baterii.
Ovšem jak jsem psal. Musí to dělat někdo, kdo zná auta a principy, jak to vše funguje. Zná schémata a nebo má k nim přístup. Protože jen tak od pasu netuším, který přístroj je na který okruh připojen. Sám se se svým autem trápím. Nejde mě otevřít kufr a bez schématu je to hledání jehly v kupce sena+tipování. Což znamená hlavně zbytečné náklady navíc při pokusech o výměnu dílu, který ani nemusí být vůbec špatný....
A ještě jedna věc. Český Těšín není daleko ode mě. Mám jednoho výborného autoelektrikáře. Ten opravdu najde vše a má vše v malíčku. Jak pokaždé tvrdí, že není žádný měnič. On vždy poruchu vyhledá a důkladně proměří. Mám ve firmě 6 vozů VW koncernu a jezdím jen za ním.