1.8T- Průběh momentu a výkonu
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu
Takže tam dej origo a vyzkoušej jak to pojede. Takhle se těžko radí,...
- Zemi77
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 14.05.2011 22:24
- Bydliště: Ústecký Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu
Myslíš že to může být tím BOV??? mě se prostě zdá ze kdyz třeba jedu na pul nebo tři čtvrtě plynu a dám pak plnej třeba na trojku , nemá to žádnej zátah.VWMysak píše:Takže tam dej origo a vyzkoušej jak to pojede. Takhle se těžko radí,...
- GOLFÁK
- Profík
- Příspěvky: 1009
- Registrován: 19.02.2008 16:42
Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu
Klidně to BOV dělat může.Jsou tady lidi co stim měli problém a radši tam dali origo.Jestli znáš někoho kdo má ten samej motor,zkus tam dát ten origo BOV a uvidíš.
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu
není to moc vidět, ale přijde mi, že tam kde má být origo BOV je jen volná nezaslepená díra, to by vysvětlovalo ten nízký výkon, že si to až za váhou vzduchu saje další nezměřený vzduch...
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu
Mam tu v praci sice blbej monitor, ale zda se mi ze to zaslepeny je.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu
Mě teda příjde že to je zaslepený.
A kolik na tu trojku máš otáček? Ono taky chvilku trvá než to začne tlačit.
Ale asi bych prolezl všechny hadice, podtlakový hadičky a vyměnil ten BOV.
A kolik na tu trojku máš otáček? Ono taky chvilku trvá než to začne tlačit.
Ale asi bych prolezl všechny hadice, podtlakový hadičky a vyměnil ten BOV.
- Zemi77
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 14.05.2011 22:24
- Bydliště: Ústecký Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu
Se zmíněnou oktávou byl cítit znatelná zátah turba od cca 3000....ja kdyz budu třeba 3500-4000 pojedu na pul plynu a dám plnej zadenj velkej zátah se nebude konat.
- Zemi77
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 14.05.2011 22:24
- Bydliště: Ústecký Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu
Máš na mysli toto? Nějaká záslepka to je.Abych se přiznal popravdě nevím jak má být správně zapojený BOW na tomto motoru.Sicco píše:není to moc vidět, ale přijde mi, že tam kde má být origo BOV je jen volná nezaslepená díra, to by vysvětlovalo ten nízký výkon, že si to až za váhou vzduchu saje další nezměřený vzduch...
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu
A už si to měl napíchnutý na VAGu?
- Zemi77
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 14.05.2011 22:24
- Bydliště: Ústecký Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu
Diagnostika je v plánu na neděli, je za potřebí aby to byl přímo VAG???.....jinak kontrolka mi nevítí žádná...(teda krom ABS což nebude mit vliv na to )VWMysak píše:A už si to měl napíchnutý na VAGu?
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu
Zapojeny to mas dobre, ten bov..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- mattykej
- Řidič
- Příspěvky: 107
- Registrován: 01.11.2007 03:02
- Bydliště: Město perníku a rafinerií
Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu
mám taky AGU turbo mi začíná tlačit cca od 2500 a je to dost znát.....jednou jsem měl problém s poklesem výkonu prostě šlo cejtit že to auto nejede jak má...turbo tlačilo až od 3000 - 3500 a citelný zrychlení nic moc....nakonec jsme zjistili nějakou netěsnost nebo prasklinu na jedné hadici...vyměnilo se to a už to zase tlačí jak má.....jinak origo BOV je od bosche pokud se nemýlím že jo....
- Zemi77
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 14.05.2011 22:24
- Bydliště: Ústecký Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu
Jakou hadici a kde cca jsi měl prasklou?Já že bych se na to taky podíval. Bylo slyšet nějaké sičeni znatelné že to někde utíká?mattykej píše:mám taky AGU turbo mi začíná tlačit cca od 2500 a je to dost znát.....jednou jsem měl problém s poklesem výkonu prostě šlo cejtit že to auto nejede jak má...turbo tlačilo až od 3000 - 3500 a citelný zrychlení nic moc....nakonec jsme zjistili nějakou netěsnost nebo prasklinu na jedné hadici...vyměnilo se to a už to zase tlačí jak má.....jinak origo BOV je od bosche pokud se nemýlím že jo....
- Zemi77
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 14.05.2011 22:24
- Bydliště: Ústecký Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu
Tak Vás zase zdravím po delší době pánové. Dnes jsem se konečně dostal na diagnostiku a pro mou ulevu snad nebude problem s turbem. VAG vyhodil cyhbu se škrtící klapkou. Přesne znění VAGU jak to označil si nepamatuju.Chyba nešla vymazat. Problém je asi ale v tom že i když mám plyn na podlaze snímač klapky nesempne max zatížení.VAG ukazuje volnoběh, běžné zatížení a obohacení.Plné zatížení neukáže.
Má někdo s tímto zkušenost? popř mě napadlo zda by pomohlo vyčyštění potenciometru- snímače polohy škrt. klapky??? nebo zda je klapka po smrti?
Budu rád opět za všechny tipy
Má někdo s tímto zkušenost? popř mě napadlo zda by pomohlo vyčyštění potenciometru- snímače polohy škrt. klapky??? nebo zda je klapka po smrti?
Budu rád opět za všechny tipy
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu
vyzkoušej vyčistit udělat základní nastavení a uvidíš !