1.8T- Průběh momentu a výkonu

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od VWMysak »

Takže tam dej origo a vyzkoušej jak to pojede. Takhle se těžko radí,...
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
Zemi77
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 14.05.2011 22:24
Bydliště: Ústecký Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od Zemi77 »

VWMysak píše:Takže tam dej origo a vyzkoušej jak to pojede. Takhle se těžko radí,...
Myslíš že to může být tím BOV??? mě se prostě zdá ze kdyz třeba jedu na pul nebo tři čtvrtě plynu a dám pak plnej třeba na trojku , nemá to žádnej zátah.

Uživatelský avatar
GOLFÁK
Profík
Profík
Příspěvky: 1009
Registrován: 19.02.2008 16:42

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od GOLFÁK »

Klidně to BOV dělat může.Jsou tady lidi co stim měli problém a radši tam dali origo.Jestli znáš někoho kdo má ten samej motor,zkus tam dát ten origo BOV a uvidíš.

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od Sicco »

není to moc vidět, ale přijde mi, že tam kde má být origo BOV je jen volná nezaslepená díra, to by vysvětlovalo ten nízký výkon, že si to až za váhou vzduchu saje další nezměřený vzduch...

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od R@ZOR »

Mam tu v praci sice blbej monitor, ale zda se mi ze to zaslepeny je. ;-)
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od VWMysak »

Mě teda příjde že to je zaslepený. :lol:

A kolik na tu trojku máš otáček? Ono taky chvilku trvá než to začne tlačit.

Ale asi bych prolezl všechny hadice, podtlakový hadičky a vyměnil ten BOV.
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
Zemi77
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 14.05.2011 22:24
Bydliště: Ústecký Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od Zemi77 »

Se zmíněnou oktávou byl cítit znatelná zátah turba od cca 3000....ja kdyz budu třeba 3500-4000 pojedu na pul plynu a dám plnej zadenj velkej zátah se nebude konat.

Uživatelský avatar
Zemi77
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 14.05.2011 22:24
Bydliště: Ústecký Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od Zemi77 »

Sicco píše:není to moc vidět, ale přijde mi, že tam kde má být origo BOV je jen volná nezaslepená díra, to by vysvětlovalo ten nízký výkon, že si to až za váhou vzduchu saje další nezměřený vzduch...
Máš na mysli toto? Nějaká záslepka to je.Abych se přiznal popravdě nevím jak má být správně zapojený BOW na tomto motoru.
Přílohy
P030611_09.43[01].jpg

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od VWMysak »

A už si to měl napíchnutý na VAGu?
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
Zemi77
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 14.05.2011 22:24
Bydliště: Ústecký Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od Zemi77 »

VWMysak píše:A už si to měl napíchnutý na VAGu?
Diagnostika je v plánu na neděli, je za potřebí aby to byl přímo VAG???.....jinak kontrolka mi nevítí žádná...(teda krom ABS což nebude mit vliv na to :D )

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od R@ZOR »

Zapojeny to mas dobre, ten bov..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
mattykej
Řidič
Řidič
Příspěvky: 107
Registrován: 01.11.2007 03:02
Bydliště: Město perníku a rafinerií

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od mattykej »

mám taky AGU turbo mi začíná tlačit cca od 2500 a je to dost znát.....jednou jsem měl problém s poklesem výkonu prostě šlo cejtit že to auto nejede jak má...turbo tlačilo až od 3000 - 3500 a citelný zrychlení nic moc....nakonec jsme zjistili nějakou netěsnost nebo prasklinu na jedné hadici...vyměnilo se to a už to zase tlačí jak má.....jinak origo BOV je od bosche pokud se nemýlím že jo....

Uživatelský avatar
Zemi77
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 14.05.2011 22:24
Bydliště: Ústecký Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od Zemi77 »

mattykej píše:mám taky AGU turbo mi začíná tlačit cca od 2500 a je to dost znát.....jednou jsem měl problém s poklesem výkonu prostě šlo cejtit že to auto nejede jak má...turbo tlačilo až od 3000 - 3500 a citelný zrychlení nic moc....nakonec jsme zjistili nějakou netěsnost nebo prasklinu na jedné hadici...vyměnilo se to a už to zase tlačí jak má.....jinak origo BOV je od bosche pokud se nemýlím že jo....
Jakou hadici a kde cca jsi měl prasklou?Já že bych se na to taky podíval. Bylo slyšet nějaké sičeni znatelné že to někde utíká?

Uživatelský avatar
Zemi77
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 14.05.2011 22:24
Bydliště: Ústecký Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od Zemi77 »

Tak Vás zase zdravím po delší době pánové. Dnes jsem se konečně dostal na diagnostiku a pro mou ulevu snad nebude problem s turbem. VAG vyhodil cyhbu se škrtící klapkou. Přesne znění VAGU jak to označil si nepamatuju.Chyba nešla vymazat. Problém je asi ale v tom že i když mám plyn na podlaze snímač klapky nesempne max zatížení.VAG ukazuje volnoběh, běžné zatížení a obohacení.Plné zatížení neukáže.

Má někdo s tímto zkušenost? popř mě napadlo zda by pomohlo vyčyštění potenciometru- snímače polohy škrt. klapky??? nebo zda je klapka po smrti?
Budu rád opět za všechny tipy :)

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od bear »

vyzkoušej vyčistit udělat základní nastavení a uvidíš !

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“