1.8T- Průběh momentu a výkonu

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Zemi77
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 14.05.2011 22:24
Bydliště: Ústecký Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od Zemi77 »

bear píše:vyzkoušej vyčistit udělat základní nastavení a uvidíš !
Základní nastaveni??? co to obnáší? rozepiš prosím , rozeber to trochu :)

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od DworiBak »

stačí hledat vše u zde je několikrat popsaný :wink:

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od bartic »

Zemi77 píše:Tak Vás zase zdravím po delší době pánové. Dnes jsem se konečně dostal na diagnostiku a pro mou ulevu snad nebude problem s turbem. VAG vyhodil cyhbu se škrtící klapkou. Přesne znění VAGU jak to označil si nepamatuju.Chyba nešla vymazat. Problém je asi ale v tom že i když mám plyn na podlaze snímač klapky nesempne max zatížení.VAG ukazuje volnoběh, běžné zatížení a obohacení.Plné zatížení neukáže.

Má někdo s tímto zkušenost? popř mě napadlo zda by pomohlo vyčyštění potenciometru- snímače polohy škrt. klapky??? nebo zda je klapka po smrti?
Budu rád opět za všechny tipy :)
Nebyla to chyba, že mezi škrtící klapkou a turbodmychadlem je tlakový spád?

Uživatelský avatar
Zemi77
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 14.05.2011 22:24
Bydliště: Ústecký Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od Zemi77 »

Máš na mysli nějaké uniky plnícího tlaku? naka dirka na hadici nebo tak?

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od bartic »

Zemi77 píše:Máš na mysli nějaké uniky plnícího tlaku? naka dirka na hadici nebo tak?
Jojo, měl jsem s tím problémy, že auto nejelo, škubalo, pořád to házelo chyby a nakonec po kompletním prolezení všech hadic jsem musel 3 vyměnit a dvě svorky vyhodit a dát nový, protože to kolem nich ufukovalo. Chce to pevný nervy, protože tam je občas přístup hroznej, ale dá se to :P

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“