[1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

FanoušRS
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 30.09.2009 17:51

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Příspěvek od FanoušRS »

rezistor mas na mysli presne co???

jinak ja konektory ustrihal a na primo odpory napajel...a kdyz si vyhodil egr a podtlaky a ten venntil n249....misti neho mas jen odpor?nic vic?

a ten pod. ventil N112 co byl vedle n249, mas jen zapojeny bez hadicek??

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Příspěvek od Sicco »

odpor=rezistor :) já to napřímo nepájel kdybych to náhodou někdy chtěl dávat zpátky... použil jsem 3 keramické rezistory 10W330 na čerpadlo, N249 a N112.

FanoušRS
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 30.09.2009 17:51

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Příspěvek od FanoušRS »

Sicco píše:odpor=rezistor :) já to napřímo nepájel kdybych to náhodou někdy chtěl dávat zpátky... použil jsem 3 keramické rezistory 10W330 na čerpadlo, N249 a N112.

i na N112?? jakto???? to je co presne za ventil?? ten mam normalne zapojeny ale bez hadicek ktere vlastne vedli pres egr..atd..

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Příspěvek od Sicco »

N112 je ventil co ovládá SAI, je spojený s EGR i s N249, je na té liště vedle N249, ono ve výsledku je to jedno jestli tam dáš rezostor nebo ho tam necháš jen tak bez hadiček.

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Příspěvek od vtuni »

zlatý AGU... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: navíc má ještě průchodnější sací svody :pleasantry: :thanks:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

FanoušRS
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 30.09.2009 17:51

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Příspěvek od FanoušRS »

Sicco píše:N112 je ventil co ovládá SAI, je spojený s EGR i s N249, je na té liště vedle N249, ono ve výsledku je to jedno jestli tam dáš rezostor nebo ho tam necháš jen tak bez hadiček.

jen pro upresneni SAI je ten ventilator?
a VAC je co??

a myslis ze kdybych dal odpor i na N112 ze by se neco zmenilo ??

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Příspěvek od VWMysak »

vtuni píše:zlatý AGU... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: navíc má ještě průchodnější sací svody :pleasantry: :thanks:
Máš recht, ubec nevim o čem se tu baví tyjo. :mrgreen:
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Příspěvek od bear »

tak po 130km chyba sekundárního čerpadla to samý jak sicco + ještě chyba skrz odstranění VAC a to byla chyba odvětrávání nádrže (bo něco takovýho) neopsal jsme si chybu.

Já si spíš myslím že to hodí chybu protože ten odpor je furt stejnej. protože všechny tyhle prasečiny komunikují s ř.j. díky odporu podle toho ř.j. pozná zdali je aktiv/passiv (jen doměnka)
k teorii odstranění relé si myslím že by to vyhodilo chybu pač by to nemohlo vůbec spustit.

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Příspěvek od Sicco »

zjistil jsem něco kolem té chyby... nedá se obejít rezistorem nebo něčím podobným, zobrazí se cca po 50 nastartováních a jde se jí zbavit pouze úpravou řídící jednotky například při chipu, je to jen informativní hláška, která nemá na nic vliv, takže bud zaplatíte za úpravu jednotky, nebo si tu chybu smažete když se objeví, nebo se na to vykašlete a budete s tím jezdit tak :)

mě to třeba nedělá problém jednou za 14 dní si najít 2 minutky a chybu smáznout :wink:

Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Příspěvek od G3-lower »

Ja s chybou sekundaru jezdim, uz sem si zvykl. Zajimave, ze nekomu ten odpor fungoval...

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Příspěvek od Sicco »

minulý týden jsem zkusil takový malý pokus a zatím se mi ta chyba Nespravné proudění vzduchu neobjevila.
nelíbila se mi tam ta velká díra mezi motorem a chladičem tak sem tam chtěl vrátit zpátky ten plastový kryt, dal jsem tam ten plechový držák a zespodu jsem na něj přidělal jen N112 ventil a zapojil konektor, zadělal plastem a není ani poznat že je něco vykuchaného :wink: jinak na ten ventil se žádná hadička nepřipojuje jen ten konektor...

Pepe16
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 25.12.2010 11:11

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Příspěvek od Pepe16 »

V čem je tahle uprava dobra ? Je to znát na výkonu ? Pro neznalce nějaký navod na tuto upravu ? Nikde nic nemohu najít. :(

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Příspěvek od Sicco »

více tady http://hothatchclub.cz/viewtopic.php?f=48&t=39 k něčemu to je, jinak by se to nedělalo :wink:
pokud o motoru nic nevíš a funguje ti vše jak má tak se do toho radši nepouštěj 8)
tahle úprava je jen pro 132kw motory...

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Příspěvek od jurod »

Cituji z příspěvku co poslal Sicco: "přehlednost, míň poruchovejch prvků, menší turbolag" i když tomu turbolagu moc nevěřím :-)
Pokud ti ventily fungují jak mají, tak se na to vykašli... ale pokud ti něco z toho odešlo a nechce se ti za to dávat tisíce, tak to vyhoď ven.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Příspěvek od Sicco »

ten turbolag je menší, protože je tam míň hadic a redukcí, takže cesta a restrikce pro ten proudící vzduch je menší, např. je to poznat na rychlosti otevření BOVu :) ještě bych doplnil rychlejší odezva na plyn...

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“