[1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 30.09.2009 17:51
Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
rezistor mas na mysli presne co???
jinak ja konektory ustrihal a na primo odpory napajel...a kdyz si vyhodil egr a podtlaky a ten venntil n249....misti neho mas jen odpor?nic vic?
a ten pod. ventil N112 co byl vedle n249, mas jen zapojeny bez hadicek??
jinak ja konektory ustrihal a na primo odpory napajel...a kdyz si vyhodil egr a podtlaky a ten venntil n249....misti neho mas jen odpor?nic vic?
a ten pod. ventil N112 co byl vedle n249, mas jen zapojeny bez hadicek??
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
odpor=rezistor já to napřímo nepájel kdybych to náhodou někdy chtěl dávat zpátky... použil jsem 3 keramické rezistory 10W330 na čerpadlo, N249 a N112.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 30.09.2009 17:51
Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
Sicco píše:odpor=rezistor já to napřímo nepájel kdybych to náhodou někdy chtěl dávat zpátky... použil jsem 3 keramické rezistory 10W330 na čerpadlo, N249 a N112.
i na N112?? jakto???? to je co presne za ventil?? ten mam normalne zapojeny ale bez hadicek ktere vlastne vedli pres egr..atd..
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
N112 je ventil co ovládá SAI, je spojený s EGR i s N249, je na té liště vedle N249, ono ve výsledku je to jedno jestli tam dáš rezostor nebo ho tam necháš jen tak bez hadiček.
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
zlatý AGU... navíc má ještě průchodnější sací svody
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 30.09.2009 17:51
Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
Sicco píše:N112 je ventil co ovládá SAI, je spojený s EGR i s N249, je na té liště vedle N249, ono ve výsledku je to jedno jestli tam dáš rezostor nebo ho tam necháš jen tak bez hadiček.
jen pro upresneni SAI je ten ventilator?
a VAC je co??
a myslis ze kdybych dal odpor i na N112 ze by se neco zmenilo ??
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
Máš recht, ubec nevim o čem se tu baví tyjo.vtuni píše:zlatý AGU... navíc má ještě průchodnější sací svody
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
tak po 130km chyba sekundárního čerpadla to samý jak sicco + ještě chyba skrz odstranění VAC a to byla chyba odvětrávání nádrže (bo něco takovýho) neopsal jsme si chybu.
Já si spíš myslím že to hodí chybu protože ten odpor je furt stejnej. protože všechny tyhle prasečiny komunikují s ř.j. díky odporu podle toho ř.j. pozná zdali je aktiv/passiv (jen doměnka)
k teorii odstranění relé si myslím že by to vyhodilo chybu pač by to nemohlo vůbec spustit.
Já si spíš myslím že to hodí chybu protože ten odpor je furt stejnej. protože všechny tyhle prasečiny komunikují s ř.j. díky odporu podle toho ř.j. pozná zdali je aktiv/passiv (jen doměnka)
k teorii odstranění relé si myslím že by to vyhodilo chybu pač by to nemohlo vůbec spustit.
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
zjistil jsem něco kolem té chyby... nedá se obejít rezistorem nebo něčím podobným, zobrazí se cca po 50 nastartováních a jde se jí zbavit pouze úpravou řídící jednotky například při chipu, je to jen informativní hláška, která nemá na nic vliv, takže bud zaplatíte za úpravu jednotky, nebo si tu chybu smažete když se objeví, nebo se na to vykašlete a budete s tím jezdit tak
mě to třeba nedělá problém jednou za 14 dní si najít 2 minutky a chybu smáznout
mě to třeba nedělá problém jednou za 14 dní si najít 2 minutky a chybu smáznout
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
Ja s chybou sekundaru jezdim, uz sem si zvykl. Zajimave, ze nekomu ten odpor fungoval...
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
minulý týden jsem zkusil takový malý pokus a zatím se mi ta chyba Nespravné proudění vzduchu neobjevila.
nelíbila se mi tam ta velká díra mezi motorem a chladičem tak sem tam chtěl vrátit zpátky ten plastový kryt, dal jsem tam ten plechový držák a zespodu jsem na něj přidělal jen N112 ventil a zapojil konektor, zadělal plastem a není ani poznat že je něco vykuchaného jinak na ten ventil se žádná hadička nepřipojuje jen ten konektor...
nelíbila se mi tam ta velká díra mezi motorem a chladičem tak sem tam chtěl vrátit zpátky ten plastový kryt, dal jsem tam ten plechový držák a zespodu jsem na něj přidělal jen N112 ventil a zapojil konektor, zadělal plastem a není ani poznat že je něco vykuchaného jinak na ten ventil se žádná hadička nepřipojuje jen ten konektor...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 25.12.2010 11:11
Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
V čem je tahle uprava dobra ? Je to znát na výkonu ? Pro neznalce nějaký navod na tuto upravu ? Nikde nic nemohu najít.
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
více tady http://hothatchclub.cz/viewtopic.php?f=48&t=39 k něčemu to je, jinak by se to nedělalo
pokud o motoru nic nevíš a funguje ti vše jak má tak se do toho radši nepouštěj
tahle úprava je jen pro 132kw motory...
pokud o motoru nic nevíš a funguje ti vše jak má tak se do toho radši nepouštěj
tahle úprava je jen pro 132kw motory...
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
Cituji z příspěvku co poslal Sicco: "přehlednost, míň poruchovejch prvků, menší turbolag" i když tomu turbolagu moc nevěřím
Pokud ti ventily fungují jak mají, tak se na to vykašli... ale pokud ti něco z toho odešlo a nechce se ti za to dávat tisíce, tak to vyhoď ven.
Pokud ti ventily fungují jak mají, tak se na to vykašli... ale pokud ti něco z toho odešlo a nechce se ti za to dávat tisíce, tak to vyhoď ven.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
ten turbolag je menší, protože je tam míň hadic a redukcí, takže cesta a restrikce pro ten proudící vzduch je menší, např. je to poznat na rychlosti otevření BOVu ještě bych doplnil rychlejší odezva na plyn...