Jak poznat na vagu vadný PD vstřikovač

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
diego191
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 17.06.2011 21:06

Jak poznat na vagu vadný PD vstřikovač

Příspěvek od diego191 »

Ahoj všem,
mám podezření na vadný vstřikovač u motoru AVF (1.9 TDi PD 96kW). Když studený motor vytočím na cca 2500-3000 ot. a pustím plyn, tak přestane jeden válec pálit a po několika vteřinách se zase chytne. U ohřátého motoru se tato závada projevuje okolo 2000 ot. když se prudce přidá plyn s tím že to jen zacuká, v extrémním případě se ozve kovové cvakání. Jelikož už jsem zkusil všechno možné, vrátil jsem se k tomu u čeho jsem začal - ke vstřikům.

Při běhu na tři válce jsem na kanálu 13 naměřil tyto hodnoty:
-0.33 0.14 -3.01 2.99

Zkusil jsem prohodit mezi sebou vstřikovač na 2. a 4. válci:
-0.24 0.12 -3.01 2.99

Pak jsem zkusil prohodit mezi sebou vstřikovač na 1. a 3. válci:
1.08 -1.29 -3.01 2.99


Dalo by se z toho něco vydedukovat? Popravdě jsem doufal, že se ty abnormální hodnoty budou "stěhovat".

myspulin
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 25.02.2009 01:08

Re: Jak poznat na vagu vadný PD vstřikovač

Příspěvek od myspulin »

diego191 píše:Ahoj všem,
mám podezření na vadný vstřikovač u motoru AVF (1.9 TDi PD 96kW). Když studený motor vytočím na cca 2500-3000 ot. a pustím plyn, tak přestane jeden válec pálit a po několika vteřinách se zase chytne. U ohřátého motoru se tato závada projevuje okolo 2000 ot. když se prudce přidá plyn s tím že to jen zacuká, v extrémním případě se ozve kovové cvakání. Jelikož už jsem zkusil všechno možné, vrátil jsem se k tomu u čeho jsem začal - ke vstřikům.

Při běhu na tři válce jsem na kanálu 13 naměřil tyto hodnoty:
-0.33 0.14 -3.01 2.99

Zkusil jsem prohodit mezi sebou vstřikovač na 2. a 4. válci:
-0.24 0.12 -3.01 2.99

Pak jsem zkusil prohodit mezi sebou vstřikovač na 1. a 3. válci:
1.08 -1.29 -3.01 2.99


Dalo by se z toho něco vydedukovat? Popravdě jsem doufal, že se ty abnormální hodnoty budou "stěhovat".

zkus ještě změřit kompresi

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“