LPG - 2,8 V6 (typ)

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

VW devil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 164
Registrován: 12.05.2011 23:13

LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od VW devil »

Zdravím majitelé Pašíků,
rád bych se dozvěděl co máte ve svojich autíkách za typ LPG, kde jste si ho nechali dělat a samozřejmě na kolik vás vyšel. Rád bych si totiž nechal svého Pašíka do LPG předělat.

Vlastním VW Passat B5 2,8 V6 142Kw 4x4 1998 Tiptronic

Děkuju za vaše rady, zkušenosti, doporučení :)
Passat 1.9 TDi 96KW PD 6q 2002
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/

Uživatelský avatar
boost
Člen klubu
Příspěvky: 387
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BECHYNĚ
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od boost »

nemůžeš to tunelů a garáží, jinak nevim. Cena LPG stoupá o 200% rychleji takže je jenom otázka času kdy se ceny vyrovnají. Jestli to budou 2 roky nebo 10 let to nevim, ale až dojde ropa dojde i LPG. Nemám ho rád, ale mám rád když ho maji lidi okolo mě a na mě zbývá NATURAL
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

VW devil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 164
Registrován: 12.05.2011 23:13

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od VW devil »

To teda není moc dobrý argument, všichni jednou budou děkovat, že tento pohon máte, mě zajímá spíš to, jaký typ kdo má a postřehy který je lepší, cena atd, výhody a nevýhody vím :)
Passat 1.9 TDi 96KW PD 6q 2002
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/

Uživatelský avatar
sss601
Pilot
Pilot
Příspěvky: 723
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od sss601 »

kdyz uz teda jsi odhodlan do prestavby neuvazoval jsi prestavbu na biopalivo? Prestavba na 6 valec stoji 13tkc a nemas zadnou bombu v kufru nemusis resit co s rezervou a nemas omezeni garazich atd atd muzes tankovat a jezdit jak N98 /N95/ tak E85

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od xerxes »

já jsem koupil V6-tku z plynem je tam v tom Omegas.Bomba je misto rezervy,takže celkem v poho nafotim nějaké foto :wink:

VW devil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 164
Registrován: 12.05.2011 23:13

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od VW devil »

sss601 píše:kdyz uz teda jsi odhodlan do prestavby neuvazoval jsi prestavbu na biopalivo? Prestavba na 6 valec stoji 13tkc a nemas zadnou bombu v kufru nemusis resit co s rezervou a nemas omezeni garazich atd atd muzes tankovat a jezdit jak N98 /N95/ tak E85
Do přestavy jsem odhodlán jít, jen bych chtěl nějaké reference od majitelů V6 tek´.. :)
Biopalivo? Ty ho máš? Můžeš se o tom více rozepsat?

luki :arrow: a za kolik jezdíš na 100Km? Servis LPG v pohodě? Nemáš v úmyslu LPG prodávat?? :pleasantry: :)
Passat 1.9 TDi 96KW PD 6q 2002
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/

Uživatelský avatar
boost
Člen klubu
Příspěvky: 387
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BECHYNĚ
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od boost »

VW devil píše:To teda není moc dobrý argument, všichni jednou budou děkovat, že tento pohon máte, mě zajímá spíš to, jaký typ kdo má a postřehy který je lepší, cena atd, výhody a nevýhody vím :)
Děkovat za co?
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

VW devil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 164
Registrován: 12.05.2011 23:13

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od VW devil »

AŽ benzín a nafta budou stát tolik, že se to prostě nevyplatí jezdit na tento pohon, těžba se ztenčuje a budeme si to muset zaplatit, v dohlednu nevi kdy, ale jednou určitě :)
Passat 1.9 TDi 96KW PD 6q 2002
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/

mikelight
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 10.08.2010 17:18

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od mikelight »

Mam Prins VSI, instalovano v Brne u http://www.greenfuel.cz, najeto cca 8tis km bez zavahani ci nejakeho problemu. Cena byla trochu vyssi (kolem 40), ale zase jsem chtel jistotu, ze tam bude to nejlepsi, zadne polske low cost vyrobky a ze system bude fungovat dlouhodobe.

P. Outrata to dela velmi poctive (instalace trvala 3 dny) a profesionalne, nikde skoro netrci zadne kabely, plneni vedle benzinu pod vickem apod. Takze ja jsem spokojen, spotreba cca 12-13l podle dotankovani, mam manual, 2003. Co se tyce jizdniho projevu, v podstate nejde poznat, jestli jedes na plyn nebo na benzin, ze by sel nejak vykon dolu jsem si nevsiml.

Jedine co me zlehka znervoznuje je rezerva, mam lepici sadu, je to takovy divny pocit vedet, ze nemas nahradni kolo. Navic budu muset na STK, tak nevim, jak to poresit z tohoto hlediska.

Jako samozrejmost beru, ze s plynem budes muset dat nove svicky, kabely, zceknout civky apod., udelat radsi olej a filtry. Pokud teda nemas najeto 50tkm.

K cenam benzinu/lpg se nema cenu vyjadrovat, ja beru Flagu v Brne za 17,5 a to je nejdrazsi plyn v okoli. Premiovy benzin je kolem 38-39kc, zelvi power nad 40, takze investice do plynu se vrati docela brzo :wink:

Kdybys chtel vedet jeste neco, klido se zeptej...

VW devil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 164
Registrován: 12.05.2011 23:13

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od VW devil »

Prins mi byl doporučován, že je to tušim Holandská kvalita, ale kterou si každý musí samozřejmě zaplatit. Až budou penízky, tak si přestavbu chci určitě nechat udělat, jen si pořád říkám, že do tak starého auta dávat LPG za 40tisíc, což je poloviba ceny auta, ale zase plnánuju si to nechat takových minimálně 5let, tak snad bude sloužit a nezklame. v každém autě se dá volit jestli chci jen na plyn nebo na benzín, že? ten Prins, to je systém, který nejdřív spaluje benzín a od určitých otáček se přepne na plyn?
Nevím za jak dlouho se přestavba uskuteční, ale svíčky a všechny filtry jsem měnil tak 5hodin nazpět :) svíčky jsem slyšel, že musí být nějaké lepší, nevím co je na tom pravdy a ta rezerva mě zas tolik netrápí, ano, je to divný pocit, ale zatim jsem nikdy s pneu problém neměl, ťuk ťuk..garáže řešit nebudu a vesele tam parkovat budu, jedinej problém je ta počáteční investice, jinak bych už tam LPG dávno měl..
Passat 1.9 TDi 96KW PD 6q 2002
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/

mikelight
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 10.08.2010 17:18

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od mikelight »

VW devil píše:Prins mi byl doporučován, že je to tušim Holandská kvalita, ale kterou si každý musí samozřejmě zaplatit. Až budou penízky, tak si přestavbu chci určitě nechat udělat, jen si pořád říkám, že do tak starého auta dávat LPG za 40tisíc, což je poloviba ceny auta, ale zase plnánuju si to nechat takových minimálně 5let, tak snad bude sloužit a nezklame. v každém autě se dá volit jestli chci jen na plyn nebo na benzín, že? ten Prins, to je systém, který nejdřív spaluje benzín a od určitých otáček se přepne na plyn?
Nevím za jak dlouho se přestavba uskuteční, ale svíčky a všechny filtry jsem měnil tak 5hodin nazpět :) svíčky jsem slyšel, že musí být nějaké lepší, nevím co je na tom pravdy a ta rezerva mě zas tolik netrápí, ano, je to divný pocit, ale zatim jsem nikdy s pneu problém neměl, ťuk ťuk..garáže řešit nebudu a vesele tam parkovat budu, jedinej problém je ta počáteční investice, jinak bych už tam LPG dávno měl..


Jj je to holandsky system, vstrikovace jsou japonske Keiho tusim, je to overena kvalita..Startuje to vzdy na benzin, na plyn to prepina, az stoupne teplota motoru a zacne to ohrivat zplynovac. Ted v lete to prepina do 1km. Zimu jeste nemam ozkousenou, ale bude asi trochu dyl :) - pocitam 2-3km.

Jinak dle zkusenosti p. Outraty (verim mu, ptz reference ma 100 pozitivni), svicky nejsou potreba specialni, spis tam dat to, co tam patri+ menit casteji (klidne i po 20-30tkm v mestskem provozu), pokud s tim chces blbnout (okruh apod), tak radsi prepnout na benzin. Nejaky flashlube taky nejak extra nedoporucoval, spis placebo, pro normalni zpusob uzivani auta abytecny.

Jinak s nasim pasikem 2.8 V6 mame vyhodu, ze netrpi na zaklepavani vyfukovych sedel v dusledku vyssich teplot pri spalovani plynu (vycteno z oficialnich stranek Prins).

jo pocatecni investice je palka, ale:
pasik ma benzinovou nadrz 62l, na nadrz cca jsem vzdycky najel nejakych 500km +-. Plna nadrz benzinu vysla na 2000 cca, nekdy vic, nekdy min.
Plynova nadrz je na 61l, vetsinou do ni natankuji 53-55l plynu a najedu tak kolem 450km a plna nadrz plynu vyjde na 1000 cca.
Pri investici 40 tisic kc a uspore 1000kc na kazdych 450km, tak se mi to vrati za ~20tis km. Coz mam za rok jak nic. Takze nebylo co resit. Z tohoto pohledu taky nema cenu resit levnejsi system, usetrenych 5-10tis mas zpatky za dalsich 5tkm - radsi si priplatit za poradny system, co funguje.

Takze nebylo co resit, spis naopak, cim driv, tim lip, ptz tim driv zacnes setrit.
PS A taky me tesi, ze s kazdym tankovanim nemusim odezvdavat vypalne na benzinu tem zm..um nahore na danich.

Takze tak asi...hlavne se nenech odradit, budes mit kolem spoustu chytraku, co to budou zatracovat a odsuzovat, ale vlastni zkusenost nemaji, jenom to nekde slyseli.

VW devil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 164
Registrován: 12.05.2011 23:13

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od VW devil »

Jasně, já tomu rozumim a s tim odsuzovaním už jsem se setkal několikrát, ale argument typu, že nemůžu do garáže (nesmyslnej zákaz) nebo že nechce vozit bombu za zadkem atd, největší nevýho je asi nejspíš jen ta rezerva a ani ochuzení zavazadlového prostoru nehraje roli když je nádrž toroidní.

Tu počáteční investici myslim tak, že je to velká počáteční investice, protože nikdo třeba nemá jen tak 40tisíc naráz za LPG, to že se to vrátí je snad každýmu jasné, ale jen někdo hold ty přebytečné peníze nemá, což jsem například já. Jsem student, to auto s timhle motorem nemám na žádné machrování a oslňování nebo podobné honění ega, ani vlastně auto nepotřebuju když se to tak vezme, ale rád řídím a auta jsou moje záliba, takže chci jezdit pro požitek z toho motoru a neohlížet se na každou korunu za benzín, plyn je pro mě jasná volba, jen sehnat tu počáteční investici.

Nevím jakej je stav Tvého vozu, ale máš o 5let novější auto, takže mám taky trochu obavu z toho abych do toho nenasunul tolik peněz a potom se mi rozpadl motor apod, stačí mi to, že teď musim nechat repasovat tiptronic.

Ten Prins se mi zdá jako jasná volba, aspoň podle toho co jsem četl a co jsem slyšel, ale našel jsem třeba systém českej Magic a ten měl nějakou akci a na můj typ by vyšla sestava na 23tisíc, což si myslim, že je krásná cena, ale jak u mě vede Prins, tak nevím zda to nebo to.

62litrů? Díky, že nikde nemusim hledat na kolik má Passat nádrž :) s tankování plynu nemám problém, u nás tady máme 2stanice za docela fajn cenu si myslim, takže pro mě je to v dohledu jasná volba.

Při jízdě na plyn když za tebou někdo jede tak necejtí náhodou plyn?? Jednou mě předjela oktavka a smrděl plyn, je to u každého nebo??
Passat 1.9 TDi 96KW PD 6q 2002
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/

mikelight
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 10.08.2010 17:18

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od mikelight »

VW devil píše:Tu počáteční investici myslim tak, že je to velká počáteční investice, protože nikdo třeba nemá jen tak 40tisíc naráz za LPG, to že se to vrátí je snad každýmu jasné, ale jen někdo hold ty přebytečné peníze nemá, což jsem například já. Jsem student, to auto s timhle motorem nemám na žádné machrování a oslňování nebo podobné honění ega, ani vlastně auto nepotřebuju když se to tak vezme, ale rád řídím a auta jsou moje záliba, takže chci jezdit pro požitek z toho motoru a neohlížet se na každou korunu za benzín, plyn je pro mě jasná volba, jen sehnat tu počáteční investici.

Při jízdě na plyn když za tebou někdo jede tak necejtí náhodou plyn?? Jednou mě předjela oktavka a smrděl plyn, je to u každého nebo??
No nikdy jsem si to nepropocitaval, ale zastavba plynu je mozna jedina vec kolem aut, ktera by se mela vyplatit i na uver. Nebo spis to, co usetris na benzinu, budes davat do splatek. A splatku nastavit tak, aby ti ji pokryla uspora na benzinu, takze na tom budes nejaky cas sul nul a pak uz budes setrit. Uver 30-40 litru pro tebe jako studenta nevidim jako problem.

Pokud je system dobre a spravne nastaven, nejde citit nic.
Navic tady ten smrad, co jde za autama, tak to sou vetsinou felcky, favority apod. tzn. ty stare systemy (nesekvencni), u tady tech novych, pokud je to udelane profi, to je f poho (sam sem za sebou nejel, ale na volnobeh od vyfuku necitim nic).

VW devil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 164
Registrován: 12.05.2011 23:13

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od VW devil »

ten úvěr by nemusela bejt špatná volba, mě spíš trochu znepokojuje kde si to nechám udělat a kde ten systémk PRINS vůbec montujou, protože nevim o někom kdo tady dělá LPG a už vůbec ne nějaké reference a já bych nerad měl nekvalitně odvedenou práci a Brno mám docela z ruky, cca 400km, sice tam za tejden jedu, ale to je moc brzo na mě..

To auto co "smrdělo" byla oktávka jedničková, zrovna předjížděla a dával jí řidič nebo řidička dobře za uši,smrad to byl fest docela, ale to mi je nějak jedno, já sám za sebou nepojedu..

O čekém magicu někdo nějaké zkušenosti máte? Našel jsem ho za 23, slušná cena, dřív jsem se o tom bavil s kamaráem co má v autě Prins a prej se to nedá srovnávat, že u něj není vůbec potřeba měnit nějaké filtry atd, prostě jen jezdit, ale ta cena se mi zdá luxusní..
Passat 1.9 TDi 96KW PD 6q 2002
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/

Uživatelský avatar
cernohousmartin
Pilot
Pilot
Příspěvky: 758
Registrován: 22.01.2009 23:59
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od cernohousmartin »

a odkud jsi?

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“