AGU vs. AUQ
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: AGU vs. AUQ
no mě spíš zajímalo co vyměnit aby motor ten výkon vydržel asi to moc nemá smysl přemýšlet nad úpravou, to radši kupim podvozek ono 210 a 240 koní zas takový rozdíl není abych do toho dal tak 60 tisíc...
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: AGU vs. AUQ
jasný.. tak ted položme otázku jinak... co mě čeká v motoru na 300PS+ ..fakieVW píše:Tak on se ptal kolik to vyjde udělat z toho přws 300 koní. Tak jsem mu to napsal co ho čeká
neřeším turbo, brzdy, vstřiky, soft, ic, vejfuck, spojku diferák atd.....
prostě co je potřeba v AGU jako takovým vevnitř...
kovaný písty + ojnice ..vyřešeno....cca30tis
dál..??
..prostě něco ve stylu ..když už budu mít ten motor rozhozenej... tak aby si ho člověk mohl např "předpřipravit"....
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGU vs. AUQ
Jaký motor tam ted máš a kolik máš výkon?
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: AGU vs. AUQ
ještě bych měl takový dotaz, sice se to trochu odbočuje od tématu, ale v podstatě jde o stejnou věc...
když si lidi upraví Fabii RS kde z 96kw udělají 175kw (238hp) jen výměnou turba,vstřiků,ic a softu, jak je možné, že jim ten motor vydrží klidně 100-120 tisíc? když zvýšili výkon skoro dvojnásob, trochu to nechápu, že benzín jde hned do sraček jen zvýšením o pár desítek koní a nafta toho vydrží tolik a ještě jde mnohem líp upravovat...
když si lidi upraví Fabii RS kde z 96kw udělají 175kw (238hp) jen výměnou turba,vstřiků,ic a softu, jak je možné, že jim ten motor vydrží klidně 100-120 tisíc? když zvýšili výkon skoro dvojnásob, trochu to nechápu, že benzín jde hned do sraček jen zvýšením o pár desítek koní a nafta toho vydrží tolik a ještě jde mnohem líp upravovat...
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGU vs. AUQ
Nafta je uplně jiná konstrukce motoru. To nejde srovnávat.
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: AGU vs. AUQ
AGU 198PS /315nMfakieVW píše:Jaký motor tam ted máš a kolik máš výkon?
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGU vs. AUQ
myslím že to je jedno jestli 20 bo 22 záleží na použitých materiálech při výrobě.vtuni píše:robusnější konstukci...např klikovka 22m oproti 20mm
třeba 20mm se dělá s výdrží 900PS viz odkaz na HPP http://www.highperformanceparts.cz/kova ... a-18t.2843" onclick="window.open(this.href);return false;
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: AGU vs. AUQ
kliková hřídel..ne ojnice..ty troubo si zase pleteš turbo s troubou
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGU vs. AUQ
jsem tu klikovku někde polknul už mlčím a jdu šoustat nohamavtuni píše:kliková hřídel..ne ojnice..ty troubo si zase pleteš turbo s troubou
jinak jsme si všiml u pístů že nabízí různý průměry. v tom mám teprve obrovskej bordel. pač převrtávat nepřevrtávat ? proč jo proč ne ?
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: AGU vs. AUQ
je to kvůli míře opotřebení... když budeš mít vyběhanej motor (po výbrusu) tak už by ti tam třeba 80 písty plandaly..tak si objednáš 80,5 aby ti pístní kroužky náležitě těsnily
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGU vs. AUQ
Zdarec, tak co tak tady čtu, tak vidím, že by se mi spíše hodil motor AGU než AUQ... hlavně pokud je v AUQ jak se tady píše hodně elektriky a čidel, tak na přestavbu by se víc hodil AGU.
Co mně ale zajímá je to, že mezi AUQ a AGU je rozdíl ve výkonu jen v tom, že má jiné vstřiky, turbo a soft?
AGU by mělo mít vstřiky 280cc a turbo K03, AUQ by mělo mít 315cc a turbo K03s, pokud bych tyhle věci vyměnil a udělala by se k tomu mapa, tak bych teoreticky dosáhl stejného výkonu jako u AUQ?
To už je pak výhodnejší tam dát ale turbo K04 a vstřiky 380cc nebo 440cc a soft, kde by byl výkon těch cca.250PS.... Což je moje představa o výkonu, jaký bych tam chtěl někdy mít...
Opravte mně jestli to je špatně....
Za kolik se dá asi splašit K04 a vstřiky 440cc?
Co mně ale zajímá je to, že mezi AUQ a AGU je rozdíl ve výkonu jen v tom, že má jiné vstřiky, turbo a soft?
AGU by mělo mít vstřiky 280cc a turbo K03, AUQ by mělo mít 315cc a turbo K03s, pokud bych tyhle věci vyměnil a udělala by se k tomu mapa, tak bych teoreticky dosáhl stejného výkonu jako u AUQ?
To už je pak výhodnejší tam dát ale turbo K04 a vstřiky 380cc nebo 440cc a soft, kde by byl výkon těch cca.250PS.... Což je moje představa o výkonu, jaký bych tam chtěl někdy mít...
Opravte mně jestli to je špatně....
Za kolik se dá asi splašit K04 a vstřiky 440cc?
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGU vs. AUQ
U k04 (repas) do 10ti vpoho ,ale musíš počítat i se svodama (pokud nekoupíš k04-001 cca 12ti) to je cca dalších 15ti + 250koní už by chtělo aspoň 2,5" vejfuck to máš dalších 15ti, soft 20ti+- , vstřiky cca 7500kč, 250ps by si už zasloužilo i větší cooler cca 10ti+-, a pak spousta drobnejch kravin okolo
snad jsme ti odpověděl
snad jsme ti odpověděl
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGU vs. AUQ
Jo, odpověděl jsi úplně na vše...
Tohle bych si představoval časem udělat.
Pokud bych chtěl z AGU udělat jen ten výkon jako má např. načipovaná octavia RS cca. 154kw, tak stačí jen vstřiky 315cc, turbo K03s a soft?
Nebo bude potřeba ještě něco?
Díky.
Tohle bych si představoval časem udělat.
Pokud bych chtěl z AGU udělat jen ten výkon jako má např. načipovaná octavia RS cca. 154kw, tak stačí jen vstřiky 315cc, turbo K03s a soft?
Nebo bude potřeba ještě něco?
Díky.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: AGU vs. AUQ
obávám se že z AGU to jen tak nedostaneš.. (lepe řečeno to někdo tady nedostane protože lankoplyny tady snad nikdo neumí... )
pokud to necháš ve znění jen vstřiky, turbo, soft... tak budeš rád když se dostaneš k 147kW
pokud to necháš ve znění jen vstřiky, turbo, soft... tak budeš rád když se dostaneš k 147kW
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGU vs. AUQ
Vidím, že člověk si jen tak lehce nevybere... vše má své + i -...
I když těch čidel a elektriky u toho AUQ se dost bojím...
I když těch čidel a elektriky u toho AUQ se dost bojím...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;