10minut a sání máš doleob3l1x píše:cize sanie dole
som dufal ze nebude musiet ist dole .... neda sa to jednoduchsie poriesit ? nepozna niekto skratku ?
Golf 1.4 za jízdy chcípá
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Skrat-G4
- VWexpert
- Příspěvky: 3525
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Golf 1.4 za jízdy chcípá
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: Golf 1.4 za jízdy chcípá
Tak tak, zhodit sanie nie je ziaden problem. Popozeraj tesnenia, ak budu tvrde tak vymenit..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 03.07.2010 10:27
Re: Golf 1.4 za jízdy chcípá
mám ten samej problém s giv 1.4,16V,start dobrý ale jak přidám plyn chcípne to,klapka a čidlo nové,už nevím co s tím
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: Golf 1.4 za jízdy chcípá
Klapka bola nastavena? Skontroluj MAP senzor (cidlo tlaku a teploty v sacom potrubi) cez VAG. Teplota rano by mala byt +- rovnaka ako teplota okoliteho vzduchu a tlak by sa mal prechodne zvysit ked slapnes na plyn a potom zase ustalit.. Inak by som popozeral vsetky mozne cidla - teplotu, lambdu, cidlo otacok na vacke..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 03.07.2010 10:27
Re: Golf 1.4 za jízdy chcípá
kouknu na to příští úterý a dám vědět:),mám i malé otáčky,uvidíme co to bude
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: Golf 1.4 za jízdy chcípá
Este by som pozrel aj palivovy filter...
- StepanMatl
- Řidič
- Příspěvky: 138
- Registrován: 20.12.2011 22:41
Re: Golf 1.4 za jízdy chcípá
Mám podobný problém, avšak naopak - za studena je všechno v pořádku, ale za tepla se občas stane, že motor při zatáčení a brždění chcípne nebo otáčky spadnou na 400, když už auto skoro stojí. Klapku jsem vyčistil. Vypadá to, jako by tam občas šlo buď málo vzduchu (filtr jsem teď měnil) nebo paliva (palivák zatím ne).
Začalo mi to dělat po posledním tankování, může to být nekvalitním benzínem?
Začalo mi to dělat po posledním tankování, může to být nekvalitním benzínem?
VW Passat B8 Variant CL 2.0 TDI 110 kW DSG
- StepanMatl
- Řidič
- Příspěvky: 138
- Registrován: 20.12.2011 22:41
Re: Golf 1.4 za jízdy chcípá
Tak teď se mi stala další zajímavá věc, vyjedu z garáže, zresetuju SERVICE (měnil jsem olej) a jedu dál, chci se otočit tak brzdím a říkám si, sakra proč to tak řve, a otáčky se samy držely na 2200, pomohlo až chcípnutí a znovunastartování, co to sakra je?
VW Passat B8 Variant CL 2.0 TDI 110 kW DSG
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Golf 1.4 za jízdy chcípá
Špinavá škrt.klapka.Vyčisti ji,udělej zákl.nastavení a uvidíš,že se to zlepší(pokud už není posmrti)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 27.04.2013 23:18
Re: Golf 1.4 za jízdy chcípá
Zdravím, mám obdobný problém a pokusím se oživit tuto diskusi.
Golf IV 1.4 55 kW (AKQ) - aktuálně v servisu již 3. měsícem. Diagnostika mlčí.
Momentálně je závada taková, že auto za jízdy chcípá, přitom se mi již několikrát stalo, že auto nenastartovalo ani za studena. První co jsem udělal, že jsem tam hodil novou baterku (ta stará už přeci jen měla spoustu za sebou) a dobil jsem ji. Poté auto jelo v pohodě asi 2-3 dny. Poté začalo chcípat - někdy po 10 km, jindy po 200 m, někdy při normálně sešlápnutém plynu na 5. převodový stupeň, jindy zase při průjezdem městem na trojku... Někdy jsem třeba s autem bez problému přijel na parkoviště, ze kterého jsem už neodjel - dostal jsem se z něho ve chvíli, kdy jsem dolil do motoru trochu motorového oleje (stalo se mi to 2x a pokaždé mi to pomohlo - asi jen náhoda, možná ne, auta není můj obor, nevyznám se). Každopádně při úplném chcípnutí auto znovu nenahodím, ale naskočí, když pár minut počkám, i když ten motor nejede jak má (jako by neměl takový výkon, auto je těžké pod pedálem).
Ještě před tím jsem pociťoval toto neobvyklé chování:
- auto při akceleraci (do 3. převodového stupně) a puštění spojky občas, ale jen občas drželo otáčky motoru;
- ještě než to začalo natvrdo chcípat (prostě vypne motor, nejede posilovač, rozsvítí se kontrolka baterky) mi auto pod pedálem jakoby chcíplo a hned naskočilo a jel jsem v poklidu dál;
- pociťoval jsem, že mi tolik nejede výhřev zadního okna (jakýsi slabý odvar a při zamlženém okně to trvalo neobvykle dlouho, ale bylo znát, že okolo těch vyhřívacích linek na skle bylo topeno);
- podsvícení tachometru při zapnutí potkávacích světel buď nefunguje nebo to vypadá jako na diskotéce (problikává), přitom v poloze denního svícení normálně svítí.
Ještě jsem vypozoroval jednu zajímavost, která může třeba pomoci v nalezení problému. 2x mi to chcíplo na úplně stejném místě (mírně levotočivá zatáčka do kopce) - může to být tím místem nebo způsobem řazení a jízdy, anebo prostá náhoda.
Za jakékoliv podněty vám daleko zkušenějším budu moc a moc rád
EDIT: PROBLÉM VYŘEŠEN
Nejprve vyměněn snímač na klikovce a startovací kabely, které probíjely do bloku motoru (a to byly relativně nové od doby útoku kun ). Auto pak jelo cca 120 km a opět začalo chcípat. Po konečné výměně orgi. zapalovacího modulu je vše zase OK a už mám nalítáno přes 700 km.
Golf IV 1.4 55 kW (AKQ) - aktuálně v servisu již 3. měsícem. Diagnostika mlčí.
Momentálně je závada taková, že auto za jízdy chcípá, přitom se mi již několikrát stalo, že auto nenastartovalo ani za studena. První co jsem udělal, že jsem tam hodil novou baterku (ta stará už přeci jen měla spoustu za sebou) a dobil jsem ji. Poté auto jelo v pohodě asi 2-3 dny. Poté začalo chcípat - někdy po 10 km, jindy po 200 m, někdy při normálně sešlápnutém plynu na 5. převodový stupeň, jindy zase při průjezdem městem na trojku... Někdy jsem třeba s autem bez problému přijel na parkoviště, ze kterého jsem už neodjel - dostal jsem se z něho ve chvíli, kdy jsem dolil do motoru trochu motorového oleje (stalo se mi to 2x a pokaždé mi to pomohlo - asi jen náhoda, možná ne, auta není můj obor, nevyznám se). Každopádně při úplném chcípnutí auto znovu nenahodím, ale naskočí, když pár minut počkám, i když ten motor nejede jak má (jako by neměl takový výkon, auto je těžké pod pedálem).
Ještě před tím jsem pociťoval toto neobvyklé chování:
- auto při akceleraci (do 3. převodového stupně) a puštění spojky občas, ale jen občas drželo otáčky motoru;
- ještě než to začalo natvrdo chcípat (prostě vypne motor, nejede posilovač, rozsvítí se kontrolka baterky) mi auto pod pedálem jakoby chcíplo a hned naskočilo a jel jsem v poklidu dál;
- pociťoval jsem, že mi tolik nejede výhřev zadního okna (jakýsi slabý odvar a při zamlženém okně to trvalo neobvykle dlouho, ale bylo znát, že okolo těch vyhřívacích linek na skle bylo topeno);
- podsvícení tachometru při zapnutí potkávacích světel buď nefunguje nebo to vypadá jako na diskotéce (problikává), přitom v poloze denního svícení normálně svítí.
Ještě jsem vypozoroval jednu zajímavost, která může třeba pomoci v nalezení problému. 2x mi to chcíplo na úplně stejném místě (mírně levotočivá zatáčka do kopce) - může to být tím místem nebo způsobem řazení a jízdy, anebo prostá náhoda.
Za jakékoliv podněty vám daleko zkušenějším budu moc a moc rád
EDIT: PROBLÉM VYŘEŠEN
Nejprve vyměněn snímač na klikovce a startovací kabely, které probíjely do bloku motoru (a to byly relativně nové od doby útoku kun ). Auto pak jelo cca 120 km a opět začalo chcípat. Po konečné výměně orgi. zapalovacího modulu je vše zase OK a už mám nalítáno přes 700 km.