Tak sem se dnes pustil do výměny převodky řízení protože původní propouštěla olej,po namontování sem zjistil že řízení jde dosti z lehka oproti té staré a je v ní vůle a při otáčení volantem tam zpět v ní cvaká,jde nějak dotáhnout jako na starších autech? (š120 atd)
Dík
cvakání v převodce řízení
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- miky1
- Jezdec
- Příspěvky: 314
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sedliště,Plzen-jih
- Kontaktovat uživatele:
- miky1
- Jezdec
- Příspěvky: 314
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sedliště,Plzen-jih
- Kontaktovat uživatele:
Re: cvakání v převodce řízení
Odpovím si sám,řízeni dotáhnout jde ale nikoliv vůle jen tuhost.
Pak se chci zeptat vy co jste už někdy měli sundanej volant co je tam za šroub a jak se sundavá airbag?
Musím sním pootočit protože ho za jízdy nemám na středu a kulákama ho nedohoním.
Pak se chci zeptat vy co jste už někdy měli sundanej volant co je tam za šroub a jak se sundavá airbag?
Musím sním pootočit protože ho za jízdy nemám na středu a kulákama ho nedohoním.
- roti
- VWjunior
- Příspěvky: 1855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, München
- Kontaktovat uživatele:
Re: cvakání v převodce řízení
airbag tusim drzi na dvou perach. otoc volant o 45° a do diry za volantem strc malej sroubovak a nahmatej tam perko (airbag ti trosku vyskoci), to samy udelas na druhe strane a hotovo
S500 L
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach
- aivos
- Pilot
- Příspěvky: 806
- Registrován: 18.08.2009 14:15
Re: cvakání v převodce řízení
a volant je 8 nebo 9 tka tisíci hran nástrčný...
Je to ten samy klíč kterým se u 1.9TD AAZ povolují šrouby hlavy, jestli ti to pomůže
Je to ten samy klíč kterým se u 1.9TD AAZ povolují šrouby hlavy, jestli ti to pomůže
- miky1
- Jezdec
- Příspěvky: 314
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sedliště,Plzen-jih
- Kontaktovat uživatele:
Re: cvakání v převodce řízení
Ajaj tak takovej klíč nemam-no snad ho někde seženu,díkaivos píše:a volant je 8 nebo 9 tka tisíci hran nástrčný...
Je to ten samy klíč kterým se u 1.9TD AAZ povolují šrouby hlavy, jestli ti to pomůže
- Hans76
- Profík
- Příspěvky: 1098
- Registrován: 28.08.2008 22:29
- Bydliště: jih Moravy
Re: cvakání v převodce řízení
Převodka řízení má svou vlastní středovou polohu a k ní by měl být rovně nasazen volant. Potom dorovnat kola na geometrii tak, aby převodka při rovné jízdě byla v té středové pozici.
Jinak je to
Jinak je to
Octavia III Kombi L&K 2019, 2.0 CR TDI 135kW 4x4 7q automat
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Re: cvakání v převodce řízení
přesně jak píšeš, jen 90 stupňůroti píše:airbag tusim drzi na dvou perach. otoc volant o 45° a do diry za volantem strc malej sroubovak a nahmatej tam perko (airbag ti trosku vyskoci), to samy udelas na druhe strane a hotovo
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Re: cvakání v převodce řízení
je to XZN 12ti hran M12 (potřebuješ samec)aivos píše:a volant je 8 nebo 9 tka tisíci hran nástrčný...
Je to ten samy klíč kterým se u 1.9TD AAZ povolují šrouby hlavy, jestli ti to pomůže
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm