cvakání v převodce řízení

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
miky1
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 314
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sedliště,Plzen-jih
Kontaktovat uživatele:

cvakání v převodce řízení

Příspěvek od miky1 »

Tak sem se dnes pustil do výměny převodky řízení protože původní propouštěla olej,po namontování sem zjistil že řízení jde dosti z lehka oproti té staré a je v ní vůle a při otáčení volantem tam zpět v ní cvaká,jde nějak dotáhnout jako na starších autech? (š120 atd)
Dík

Uživatelský avatar
miky1
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 314
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sedliště,Plzen-jih
Kontaktovat uživatele:

Re: cvakání v převodce řízení

Příspěvek od miky1 »

Odpovím si sám,řízeni dotáhnout jde ale nikoliv vůle jen tuhost.
Pak se chci zeptat vy co jste už někdy měli sundanej volant co je tam za šroub a jak se sundavá airbag?
Musím sním pootočit protože ho za jízdy nemám na středu a kulákama ho nedohoním.

Uživatelský avatar
roti
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1855
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, München
Kontaktovat uživatele:

Re: cvakání v převodce řízení

Příspěvek od roti »

airbag tusim drzi na dvou perach. otoc volant o 45° a do diry za volantem strc malej sroubovak a nahmatej tam perko (airbag ti trosku vyskoci), to samy udelas na druhe strane a hotovo
S500 L
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach

Uživatelský avatar
aivos
Pilot
Pilot
Příspěvky: 806
Registrován: 18.08.2009 14:15

Re: cvakání v převodce řízení

Příspěvek od aivos »

a volant je 8 nebo 9 tka tisíci hran nástrčný... :)

Je to ten samy klíč kterým se u 1.9TD AAZ povolují šrouby hlavy, jestli ti to pomůže :D
Obrázek

Uživatelský avatar
miky1
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 314
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sedliště,Plzen-jih
Kontaktovat uživatele:

Re: cvakání v převodce řízení

Příspěvek od miky1 »

aivos píše:a volant je 8 nebo 9 tka tisíci hran nástrčný... :)

Je to ten samy klíč kterým se u 1.9TD AAZ povolují šrouby hlavy, jestli ti to pomůže :D
Ajaj tak takovej klíč nemam-no snad ho někde seženu,dík

Uživatelský avatar
Hans76
Profík
Profík
Příspěvky: 1098
Registrován: 28.08.2008 22:29
Bydliště: jih Moravy

Re: cvakání v převodce řízení

Příspěvek od Hans76 »

Převodka řízení má svou vlastní středovou polohu a k ní by měl být rovně nasazen volant. Potom dorovnat kola na geometrii tak, aby převodka při rovné jízdě byla v té středové pozici.
Jinak je to :negative:
Octavia III Kombi L&K 2019, 2.0 CR TDI 135kW 4x4 7q automat
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------

Uživatelský avatar
prassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 773
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severozápad

Re: cvakání v převodce řízení

Příspěvek od prassat »

roti píše:airbag tusim drzi na dvou perach. otoc volant o 45° a do diry za volantem strc malej sroubovak a nahmatej tam perko (airbag ti trosku vyskoci), to samy udelas na druhe strane a hotovo
přesně jak píšeš, jen 90 stupňů
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm

Uživatelský avatar
prassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 773
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severozápad

Re: cvakání v převodce řízení

Příspěvek od prassat »

aivos píše:a volant je 8 nebo 9 tka tisíci hran nástrčný... :)

Je to ten samy klíč kterým se u 1.9TD AAZ povolují šrouby hlavy, jestli ti to pomůže :D
je to XZN 12ti hran M12 (potřebuješ samec)
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“