1.8 turbo na LPG?
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Gixxer
- VWagenista
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 turbo na LPG?
hlavne na plyn ten motor setris , motory ktery jezdijou od zacatku na plyn tak ten olej co nalijes tak stejnou barvu oleja vylijes a kdyz mas na kazdej valec svuj vstrikovaca je to dobre sladene to pojede este lip nez na benal a spotreba stejna jak na benzin
.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 30.05.2010 08:42
- Bydliště: Praha
Re: 1.8 turbo na LPG?
twl, tadle debata mě baví
mojim prvním repostem jsem myslel, že je blbost kupovat si silný "sporovní" motor, a hned přemýšlet, jak s tím budu jezdit za co nejlevněji....
to je jako by jste chtěli F, ale nejlépe TDI
mojim prvním repostem jsem myslel, že je blbost kupovat si silný "sporovní" motor, a hned přemýšlet, jak s tím budu jezdit za co nejlevněji....
to je jako by jste chtěli F, ale nejlépe TDI
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: 1.8 turbo na LPG?
Já se na to nebojím šlápnout a už ubec se nebojim toho, že mě to sežere, protože já na to mám krmit tuhle bestii. A taky jí dopřeju kvalitní palivo v hodnotě 2tis. za plnou nádrž než ten váš bioplyn. A určitě mi to pojede líp na 100oktanů než vám na plyn.G3-lower píše:Pak se bojite na to slapnout, ze Vas to sezere, me by to taky sezralo - 11x35,40=390kč ROZDIL CO?!!!
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: 1.8 turbo na LPG?
Tady, ale srovnavame N95 (mam pocit, ze predepsane je N98) a LPG. A hlavne ten clovek co si chce koupit auto s LPG chce asi setrit a chce benal a ne uchrochtany diesel (nic proti TDI, s par uz jsem mel problem a moc dobre se v udelanem dieselu jezdi, jen konci pred 4tis ot a tam my zaciname ).
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: 1.8 turbo na LPG?
Mám AGU s chipem + LPG od BRC. Celkově je to 2 auto na LPG a třetí v rodině. Další auto bez rozmýšlení klidně hodím opět do plynu. Na LPG člověk co neví, tak rozdíl nepozná. Celkově bych řekl, že jde výkon o cca 5% dolů. Je to ale spíš subjektivní pocit. Párkrát se mi stalo, že jsem myslel, že jedu na benál a říkám si, že to jede fakt líp, mrknu vedle sebe a zjistím, že jedu na LPG . Důležitá je kvalitně odvedená práce. Na značce až zas tak nezáleží. Jen u těch levnějších jsou pak o něco vyšší provozní náklady (některé součásti se musí pravidelně měnit). Nikde nic samozřejmě nesmrdí, revize stačí před technickou 1 x za 2 roky. Podle mě asi jediná nevýhoda je zvýšená hmotnost vozidla (cca 60kg nádrž) a s tím související notnost vozit rezervu. Dnes vše samozřejmě plná automatika. Na benzín můžete přepnout kdykoliv, ale v podstatě není důvod. Někdy se stane, že když už je v nádrži LPG méně plynu a člověk tomu dává sadu, tak to ve vyšších otáčkách přepne na benzín (některé systémy můžou mít nastaveno, že při vysokých otáčkách je přidáván benzín....). Celkově jednoduše řečeno spokojenost
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- mic300
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 31.05.2009 12:24
Re: 1.8 turbo na LPG?
Kobrik píše:Mám AGU s chipem + LPG od BRC. Celkově je to 2 auto na LPG a třetí v rodině. Další auto bez rozmýšlení klidně hodím opět do plynu. Na LPG člověk co neví, tak rozdíl nepozná. Celkově bych řekl, že jde výkon o cca 5% dolů. Je to ale spíš subjektivní pocit. Párkrát se mi stalo, že jsem myslel, že jedu na benál a říkám si, že to jede fakt líp, mrknu vedle sebe a zjistím, že jedu na LPG . Důležitá je kvalitně odvedená práce. Na značce až zas tak nezáleží. Jen u těch levnějších jsou pak o něco vyšší provozní náklady (některé součásti se musí pravidelně měnit). Nikde nic samozřejmě nesmrdí, revize stačí před technickou 1 x za 2 roky. Podle mě asi jediná nevýhoda je zvýšená hmotnost vozidla (cca 60kg nádrž) a s tím související notnost vozit rezervu. Dnes vše samozřejmě plná automatika. Na benzín můžete přepnout kdykoliv, ale v podstatě není důvod. Někdy se stane, že když už je v nádrži LPG méně plynu a člověk tomu dává sadu, tak to ve vyšších otáčkách přepne na benzín (některé systémy můžou mít nastaveno, že při vysokých otáčkách je přidáván benzín....). Celkově jednoduše řečeno spokojenost
Musím souhlasit. Mám golfa 1.8T LPG GTI 2001 a absolutní spokojenost. Najeto s plynem cca 50 000 a supr. JAk se píše výše, jen když už je plynu v nádrži méně může se stát že když tomů člověk pořádně ZAKOTLí přepne se na benál. ale mohu ujen doporučit..... .
**VW není jen značka VW je životní styl**
1.8T 20V GTI r.v. 2001
1.8T 20V GTI r.v. 2001
- tom.ik
- VWagenista
- Příspěvky: 1327
- Registrován: 07.11.2009 16:10
- Bydliště: Písek ok.F-M sev.morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 turbo na LPG?
Stejný názor,mám plyn v superbu 1,8 T tiptronic a fakt paráda,jak spotřeba tak jizdní vlastnosti,nevím proč bych měl platit jak ko..ot za benal,když mužu jezdit levněji na LPG,nepozoruji žádny ubytek vykonu na plyn.Mám tam 70litru toroid a natlakuji 63litru plynu,dojezd 630km,někdy i víc.Rezervu už nevozím,jen na delší trasy,máme tam tu samolepici sadu.
SEAT ALHAMBRA 1.9 Tdi 85 kW+chip od Tdi Drapek
vw golf IV 1.9Tdi 81kW+chip
škoda SUPERB 1.8T tiptr. LPG
BMW 320i 6V,vw golf I 1.6i,golf II 1.6D,golf III 1.9D
vw golf IV 1.9Tdi 81kW+chip
škoda SUPERB 1.8T tiptr. LPG
BMW 320i 6V,vw golf I 1.6i,golf II 1.6D,golf III 1.9D
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: 1.8 turbo na LPG?
Auto nemam dlouho, ale ted probehlo vetsi testovani v ramci dovolene tzn. Ostrava-Štoky pak Štoky-ČB a pak ČB-Ostrava
Musim rict, ze LPG šlape super, najel jsem neco pres 1000km na 3 nadrze LPG (plna nadrz 690kc) a auto jsem moc nesetril. Cestou zpet jsem ted drzel 250km po dalnici 150-205 vic jsem z toho nedostal a palubak vyplivnul 8,8L za 398km...MOOOOC PRIJEMNE
Musim rict, ze LPG šlape super, najel jsem neco pres 1000km na 3 nadrze LPG (plna nadrz 690kc) a auto jsem moc nesetril. Cestou zpet jsem ted drzel 250km po dalnici 150-205 vic jsem z toho nedostal a palubak vyplivnul 8,8L za 398km...MOOOOC PRIJEMNE
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 30.05.2010 08:42
- Bydliště: Praha
Re: 1.8 turbo na LPG?
chlapi, já vám pořád nějak nerozumím... GTI a RS si přece koupím když chci jezdit tak trochu z ostra, že... no a pak musím počítat, že všechno něco stojí, že...
btw, když té mojí stojím na dálnici na krku (240), tak si vezme cca 11 litrů... ta stovka navíc na 100km mi ale za ten pocit stojí!!!
btw, když té mojí stojím na dálnici na krku (240), tak si vezme cca 11 litrů... ta stovka navíc na 100km mi ale za ten pocit stojí!!!
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: 1.8 turbo na LPG?
Ja nevim, ja opravdu nevidim znatelny rozdil mezi benalem a LPG (krom v cene to je obrovsky rozdil)...thomas35 píše:chlapi, já vám pořád nějak nerozumím... GTI a RS si přece koupím když chci jezdit tak trochu z ostra, že... no a pak musím počítat, že všechno něco stojí, že...
btw, když té mojí stojím na dálnici na krku (240), tak si vezme cca 11 litrů... ta stovka navíc na 100km mi ale za ten pocit stojí!!!
Je fakt, ze ja RS vubec nechtel a nekupoval jsem ji ani tolik kvuli vykonu jako spise kvuli tomu, ze v ni bylo rok stare LPG, ktere jsem chtel vyzkouset nez si poridim nejaky V6 ci V8 do ktereho to uz pak budu za velke prachy davat sam...
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: 1.8 turbo na LPG?
No ale z ostra můžeš jezdit i na LPG btw. Benál máš pořád. Nechápu tvůj příspěvek. 100 na 100 km jo, ale co potom třeba 25k? To je znát a všechno to můžu vrazit do auta v podobě servisu. Vždycky je co dělat. Prostě jen s LPG nevyhazujeme tolik peněz do luftu,to je celé
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- wlcakk
- Jezdec
- Příspěvky: 357
- Registrován: 22.07.2010 11:24
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 turbo na LPG?
To by sem chtěl vidět kolik by to žralo mě při 1.6 74kW... nemáte někdo poznatek.. pokud pujde cena benalu za chvíli přes 40Kč tak to honem rychle předělám..
Chceš-li býti správným Čechem, utírej si pr..l mechem. Není-li mech v dosahu, sjeď si řití po svahu.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 turbo na LPG?
Ja bych do LPG sel klidne taky. Kdyz pojedu na plyn, tak me nebude sr*t, kdyz to bude zrat treba 11L. Na benal se snazim jet tak do 9L. Na 100km si reknes, ze je to stovka, ale co treba 50 000km? 50 000km pri spotrebe 10L = 5 000L x 33kc = 165 000kc a plyn 5 000L x 15kc = 75 000kc. Což je 90 000kc rozdil ve prospech LPG. Asi bych vedel co s usetrenejma 90 000kc!
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: 1.8 turbo na LPG?
No je to tak. Nechci taky rozvadet diskuzi o spotrebach ale znam 3 lidi s AUQ 132kw + chip a jezdej dlouhodobe za 7,7 7,6 a 8,4L/100km a ja momentalne mam 10,1 a to jsem se dva mesice dostaval z 13L Takze je jasne, ze nemam neco v poradku a uz to zacinam resit, svicky, palivovy filtr, vaha vzduchu a nejakou STP sracku na vycisteni palivove soustavy a vstriku a pak se uvidi.
Kazdopadne kdo najede vice km tak si myslim, ze dokud nedaj na LPG nakou velkou dan tak to bude super. Tak jak psal Razor, spocitat si x desitek tisic km tak je to fakt strasne cislo jak za benal tak usetrenych za LPG. Je blbe jednorazove vysypat skoro 30tis ale nekdo to ma za rok z5 a uz jen setri. A zere to o + - litr vice nez benalu.
Kazdopadne kdo najede vice km tak si myslim, ze dokud nedaj na LPG nakou velkou dan tak to bude super. Tak jak psal Razor, spocitat si x desitek tisic km tak je to fakt strasne cislo jak za benal tak usetrenych za LPG. Je blbe jednorazove vysypat skoro 30tis ale nekdo to ma za rok z5 a uz jen setri. A zere to o + - litr vice nez benalu.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 30.05.2010 08:42
- Bydliště: Praha
Re: 1.8 turbo na LPG?
a co takhle: denně najedu tak 250km x 11l/100km = 27,5 l x 38,5 = 1059,- Kč to celé krát sedm jest 7411,- Kč x 4 = 29645,- Kč měsíčně.... no a pokud budu militantní ekolog, auto mít nebudu, tak už jsem v podstatě mohl být multimilionář!!!
...ale takhle to nejde brát, ty "ušetřený" prachy stejně utratíš ani nevíš jak... já si je alespoň užiju, no a celkem se dobře odreaguju, a o to přeci jde, že
...ale takhle to nejde brát, ty "ušetřený" prachy stejně utratíš ani nevíš jak... já si je alespoň užiju, no a celkem se dobře odreaguju, a o to přeci jde, že