SERVIS - AUTOMAT
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- Majsher
- Řidič
- Příspěvky: 50
- Registrován: 12.01.2009 20:58
- Bydliště: Praha-Západ
Re: SERVIS - AUTOMAT
nekrisek : ahoj, vypadá to, že tomu tady asi nejvíc rozumíš (než já určitě )- neměl bys prosím nějaký tip, ke komu to dávat v Praze a blízkém okolí? díky
Naposledy upravil(a) Majsher dne 30.01.2009 18:45, celkem upraveno 1 x.
- frigi
- Řidič
- Příspěvky: 73
- Registrován: 14.01.2009 21:11
- Bydliště: Plzensko
Re: SERVIS - AUTOMAT
díky a co říkáte na tu poloosu mohla by mít s tím něco společného?
- johnns
- Jezdec
- Příspěvky: 482
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: west
Re: SERVIS - AUTOMAT
Až to začne dělat, tak zkus vyřadit - pokud to přestane, může to být i poloosa.
- xkubik
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 05.03.2008 15:21
Re: SERVIS - AUTOMAT
No nepotěším tě, dělalo mi to to samé. Výměna oleje a filtru v převodovce to vyřešila (cca 7000 kc), ale po ujetí dalších 20000 km se problém vrátil a za repas převodovky chtěli 35-40 tisíc Kč. Takže jsem ho dal pryč a pořídil manuál...frigi píše:Ahoj AUTOMATACI .Prosím vás vím že to sem vůbec nepatří ale jako zkušené vás žádám o radu už jsem to napsal do jiné rubriky ale skoro žádný ohlas tak žádám vás MISTŘI AUTOMATŮ o radu tady to je: Nedavno jsem koupil B6 1.9 Tdi 74KW automat,nikdy jsem automat neřídil tak nevím jetli to je normální nebo ne: tady je příklad :Jedu 50 km/h otáčky 2000 a auto začne řadit zařadí na vyšší stupen ale jenom tak na 3 vteriny auto se roztřese a hned zase podřadí a to samé mi dělá při 90km/h a když držím pořád stejně plyn tak se to opakuje tak po 10 vteřinach , když přidám nebo uberu plyn tak to přestane.Když jde auto do tahu tak řadí normálně tak nevím jestli je to normální nebo ne tak mi prosím poradte předem dekuji
- frigi
- Řidič
- Příspěvky: 73
- Registrován: 14.01.2009 21:11
- Bydliště: Plzensko
Re: SERVIS - AUTOMAT
Kolik jsi měl najeto? V sobotu 7.2 jsem objednán na diagnostiku tak uvidím co mi poví ,myslíš že to nemůže dělat ta poloosa? co ti to přesně dělalo? Můžeš mi to popsat cukalo to taky jenom při určité rychlosti?Díky za odpověd.
- Meggy
- VWsenior
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SERVIS - AUTOMAT
lehce bych upravil mýtus ohledně oleje
do tiptroniku patří norma oleje a ne olej, který zaručeně dělá jen VW group...to je nesmysl...žádná automobilka si vlastní olej nevyrábí....tzn. že potřebuješ olej se správnou normou což je G 052 162
tento olej dělá celkem dost výrobců a je jedno jakého si vybereš...sám dávám MOBIL
je dobré vyměnit i filtr...tzn. koupit filtr a těsnění vany + o kroužek na filtr
do tiptroniku patří norma oleje a ne olej, který zaručeně dělá jen VW group...to je nesmysl...žádná automobilka si vlastní olej nevyrábí....tzn. že potřebuješ olej se správnou normou což je G 052 162
tento olej dělá celkem dost výrobců a je jedno jakého si vybereš...sám dávám MOBIL
je dobré vyměnit i filtr...tzn. koupit filtr a těsnění vany + o kroužek na filtr
- Majsher
- Řidič
- Příspěvky: 50
- Registrován: 12.01.2009 20:58
- Bydliště: Praha-Západ
Re: SERVIS - AUTOMAT
frigi: Ahoj, kam ho dáváš na diagnostiku, neporadil by kam v Praze a okolí? díky
- xkubik
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 05.03.2008 15:21
Re: SERVIS - AUTOMAT
frigi: Najeto jsem měl cca 250 tis.km. Už si byl na te diagnostice? Jaký máš výsledek?
- frigi
- Řidič
- Příspěvky: 73
- Registrován: 14.01.2009 21:11
- Bydliště: Plzensko
- Majsher
- Řidič
- Příspěvky: 50
- Registrován: 12.01.2009 20:58
- Bydliště: Praha-Západ
Re: SERVIS - AUTOMAT
Ahoj, neměl by jste někdo tip na dobrý servis v Praze?? díky .M.
- Majsher
- Řidič
- Příspěvky: 50
- Registrován: 12.01.2009 20:58
- Bydliště: Praha-Západ
Re: SERVIS - AUTOMAT
Ahoj klubáci, nevíte o někom, kdo se vyzná v automatických převodovkách (u Prahy nejlépe)? Při stejném plynu mi začal lehce kolísat zátak motoru a stím i otáčky. A mám pocit, že se to zhoršuje. Diagnostika motoru i převodovky nic neukázala a mechanik mi řekl že to ten automat může klidně způsobovat. Neřadí to taky nejlépe. Tak kdyby někdo věděl, byl bych moc vděčný. Díky
- Meggy
- VWsenior
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SERVIS - AUTOMAT
a kolik máš oleje?
- johnns
- Jezdec
- Příspěvky: 482
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: west
Re: SERVIS - AUTOMAT
Jasně, první na ráně je zjistit stav oleje. Je to opravdu jednoduché. Nastartovaný motor cca 40 stupňů, režim N, povolit trochu výpušťák. Musí učůrávat olej. Rovnou si pod výpušťák dej čistou skleničku a zjistíš i jak na tom ten olej je. (zápach, barva, pilinky apod.) Pokud učůrává a je čistej je problém jinde. Pokud nic neteče, dolej ho. Pokud teče a je to hnus - musíš sundat vanu, vyměnit olej, filtr a těs. pod vanou. Pak uvidíš dále.
Jestli nemáš možnost kde zvednout auto nebo se do toho nechceš pouštět, mrkni na net a najdeš v Praze servisů několik. Pár jich obvolej, chtěj mluvit s mechošem a uvidíš jak na tebe budou působit. Jestli fundovaně (jaký je problém, kdy se projevuje, měnil jste olej, apod. nebo nejasně (my vám to určitě opravíme, přivezte to). Pak jedině ještě domluvit se s nějakým klubákem blízko tebe... Jiné možnosti nemáš
Jestli nemáš možnost kde zvednout auto nebo se do toho nechceš pouštět, mrkni na net a najdeš v Praze servisů několik. Pár jich obvolej, chtěj mluvit s mechošem a uvidíš jak na tebe budou působit. Jestli fundovaně (jaký je problém, kdy se projevuje, měnil jste olej, apod. nebo nejasně (my vám to určitě opravíme, přivezte to). Pak jedině ještě domluvit se s nějakým klubákem blízko tebe... Jiné možnosti nemáš
- Meggy
- VWsenior
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SERVIS - AUTOMAT
trochu bych upravil ten návod, povol-úplně vytoč napouštěcí šroub (to je ten větší imbus) jinak budeš vytírat
- johnns
- Jezdec
- Příspěvky: 482
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: west
Re: SERVIS - AUTOMAT
zjišťování stavu = povolit než začne (nezačne) vytékatMeggy píše:trochu bych upravil ten návod, povol-úplně vytoč napouštěcí šroub (to je ten větší imbus) jinak budeš vytírat
vypouštění = povolit rychlostí F1