Tlak sání- problém 1.6 16V

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

já to zkoušel fénem, mělo by se to přepnout při asi 24°C. ale skoro na 99% to fungovat nebude
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Kamarád říkal, že prý jsou tu na fóru návody jak to sprovoznit. Údajně nějak vyčistit, jenže jak to jednou nejde tak tomu ani pak dále nevěřím. Tak se zeptám, bude to tomu motoru moc vadit když tam napořád nechám studený luft?? :|
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od Shorty »

Nejspíš mu to neuškodí, jen se bude trochu déle zahřívat do provozní teploty. I to sání z boku toho krytu nebude sát úplně studený vzduch, takže se podle mě moc nepomůžeš a ani neuškodíš.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Shorty píše:Nejspíš mu to neuškodí, jen se bude trochu déle zahřívat do provozní teploty. I to sání z boku toho krytu nebude sát úplně studený vzduch, takže se podle mě moc nepomůžeš a ani neuškodíš.

Právě to taky nechápu sání přímo do motorového prostoru. To je tak u všech druhů motoru nebo jen tu? Eventuelně upravuje to někdo?
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od bifur »

Ved prave preto treba celu tu cast s klapkou vyhodit a pripojit vhodnu hadicu priamo do otvoru v maske..

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

to záleží jaké máte sání. nemůžu najít nějakou pořádnou fotku tak je to ten spodní. a tu klapku jsem přitáhnul dvěma šroubama do polohy studeno s nejde to ani profouknout a na zimu tu klapku dám pryč a připojím zpátky hadici od svodů a bude to sát půl na půl. mechanické ovládání klapky jsem dal úplně pryč aby byli hadice co nejvíc průchozí a odstranil hadici od svodů.

a k tomu ohřívání v létě se to zase o tak moc neprodlouží a na zimu připojím hadici ke svodům a klapku vyndám ven, aby se to rychleji ohřálo
Přílohy
16 16v.jpg
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od bifur »

Ja nemam klimu, takze tam nemam ten dlhy kus co ide popred motor do masky, ale mam len otvor na druhej strane masky, cize blizsie k tej poskodenej klapke. Preto to chcem dat uplne prec a len spojit kratkou hadicou primo rovno do masky.. Na zimu to tam vratim, aspon trochu mi to funguje, len trochu prepusta aj tepleho vzduchu ked sa zahreje. Inak ako sa teraz ochladilo, auto mi zacalo lietat oproti tomu ako jazdilo za toho tepla.

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

majrek001 píše:to záleží jaké máte sání. nemůžu najít nějakou pořádnou fotku tak je to ten spodní. a tu klapku jsem přitáhnul dvěma šroubama do polohy studeno s nejde to ani profouknout a na zimu tu klapku dám pryč a připojím zpátky hadici od svodů a bude to sát půl na půl. mechanické ovládání klapky jsem dal úplně pryč aby byli hadice co nejvíc průchozí a odstranil hadici od svodů.

a k tomu ohřívání v létě se to zase o tak moc neprodlouží a na zimu připojím hadici ke svodům a klapku vyndám ven, aby se to rychleji ohřálo

Tak já mám tu první variantu :) Klidně bych tam dal nějakej airbox i bez vzducháče jen aby to nějak vypadalo a splnilo účel nasávanýho vzduchu u klapky :) Jinak taky mi to jede o něco lip když je chladnějc no :D Ale řekněte mi, proč stejnej motor má dva docela odlišný kryty motorů a sání?? A který je novější? :fool:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od bifur »

Novsie je to vrchne riesenie, aj ked si mylsim ze to bola zmena typu "z blata do kaluze".

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

bifur píše:Novsie je to vrchne riesenie, aj ked si mylsim ze to bola zmena typu "z blata do kaluze".

No přesně tak :mrgreen: Tak nevím kde udělali soudruzi z NDR chybu :mrgreen: budeme ji muset napravit . Pokusím se sehnat nějakou hadici a airbox aby to šlo na pevno namontovat a vypadalo to originálně a snad problém vyřeším :) Vzducháč asi nechám na místě u klapky :)
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od bifur »

Videl som tam davat tusim airbox z tdi. Uz sa to tu niekde riesilo..

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

bifur píše:Videl som tam davat tusim airbox z tdi. Uz sa to tu niekde riesilo..

A nechali tam teda zachovalej i ten původní kryt motoru? Nebo to všecko dali pryč? :)
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od bifur »

Kedze ten airbox sedi na klapke (v oboch pripadoch), tak musi prec. Jedine ze by si ho rezal.. ;-)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

tak to jsem ještě tu první variantu bez airboxu neviděl jsem myslel, že všechny měli airboxy jako SR-ka
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

majrek001 píše:tak to jsem ještě tu první variantu bez airboxu neviděl jsem myslel, že všechny měli airboxy jako SR-ka

Nj to mám zrovna já :D Prostě odtrhneš ten kryt motoru a obsahuje to vše.....I kamoš na seatu 1.2 16V to tak má....ale nyní si koupili uplně novou octavii a tam už to je myslím zase klasicky! Že by se vrátili k původnímu řešení? Taky údajně šetří plastem :D A nebo to do škodovky nikdy nic takovýho nedávali...
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“