Prosba na majitele 2.8 V6

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

zid@n
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 22.12.2010 14:18
Bydliště: Kuvajt - HK - Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od zid@n »

hmmm, zajimaci informace.. menil sis to sam?? proc i valec, nestacila jen opravna sada tesneni?? trosku to rozepis, diks..
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant

Uživatelský avatar
passatv6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 06.05.2008 20:47
Bydliště: Nové Hamry
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od passatv6 »

Měl jsem celej kus v celku, tak jsem to jenom vyměnil. Dělal jsem to sám. cca5hod. protože jsem to celí vyndaval a čistil. Prakticky se na tom nedá nic zkazit. Akorád pozor na hadičky, chce si je označit jestli to budeš vyndavovat celí, nebo stačí jenom to sání povolit a přiznednout, aby ten válec vyjel ven. Doufám že ti to bude stačit no kdyby něco, tak se ozvi co budeš ješte potřebovat a držím palce čus

zid@n
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 22.12.2010 14:18
Bydliště: Kuvajt - HK - Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od zid@n »

no jestli si sundaval cely sani, menil si i tesneni pod sanim?? jestli ti pod nim treba neprisavalo.. no v kazdym pripade dneska vobjednam, zejtra by meli dodat, dam vedet jak sem dopad.. to sem zvedavej :)
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant

Uživatelský avatar
passatv6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 06.05.2008 20:47
Bydliště: Nové Hamry
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od passatv6 »

Ne těsnení jsem neměnil byl ok je to guma. No až sundáš ten bazmek na ten podtlak a chytneš ten válec uvidíš jestli to bude mít vakl tak je to jastný. uvidíš taky jaký budou mezery při spojení těch kroužku. Ale uvidíš určitě to bude ono. Kolik vlastně stojí ta sada? Hlavně at tam nemáš bordel,jinak to budeš muset vypláchnout já to teda udělal,protože jsem tam bordel měl.Tak at ti to dobře dopadne.zatim čus

zid@n
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 22.12.2010 14:18
Bydliště: Kuvajt - HK - Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od zid@n »

stalo to 4stovky.. vcera vymeneno.. motor akorat ztichnul, pri plnym plynu bylo pred vymenou slyset do cca 4200rpm jakoby rachtani, to ted po vymene prestalo.. jinak ale pocukavajici motor a nechut jit za plynem zustava dal :(
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant

Uživatelský avatar
passatv6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 06.05.2008 20:47
Bydliště: Nové Hamry
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od passatv6 »

No tak to je špatný. Já jsem teda taky měnil střiky, ale pochybuju že by to bilo to škubání,protože v tý trubce byl moc velkej vakl a hlavně to škubalo pouze do 2500ot a to je těsně před tím než se ten válec otevře teda aspon u mě a pak to přestalo.

zid@n
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 22.12.2010 14:18
Bydliště: Kuvajt - HK - Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od zid@n »

no v kazdym pripade ten valec mel vuli jako prase, koupil sem i to zadni "lozisko" k nemu, preci jen tech penez to zas tolik nestalo.. spis ze sem byl dost natesenej, ze to budu mit konecne vyreseny :) jinak vstriky prave by to cukani mohli bejt krasne, jenze ja je mam zmereny a procisteny, takze snad sou OK.. vyndal sem svicky, je evidentne chuda smes, izolatory sou bily jako prase, jen prostredni valce vobou rad sou zbarveny do seda.. jestli to prisava nekde pod tim sanim, ze to nejde vodhalit sprejem, netusim.. jedu ve stredu zas k dalsimu servisakoj, snad ho neco napadne..
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant

Uživatelský avatar
cernohousmartin
Pilot
Pilot
Příspěvky: 758
Registrován: 22.01.2009 23:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od cernohousmartin »

zid@n píše:no v kazdym pripade ten valec mel vuli jako prase, koupil sem i to zadni "lozisko" k nemu, preci jen tech penez to zas tolik nestalo.. spis ze sem byl dost natesenej, ze to budu mit konecne vyreseny :) jinak vstriky prave by to cukani mohli bejt krasne, jenze ja je mam zmereny a procisteny, takze snad sou OK.. vyndal sem svicky, je evidentne chuda smes, izolatory sou bily jako prase, jen prostredni valce vobou rad sou zbarveny do seda.. jestli to prisava nekde pod tim sanim, ze to nejde vodhalit sprejem, netusim.. jedu ve stredu zas k dalsimu servisakoj, snad ho neco napadne..
ahoj.koukám že jsi z HK.Nechtěl by jsi dát někdy sraz,mam stejný motor a rád bych se svezl v tom tvém,abych věděl jaký je tvuj problém,dělá mě to totiž něco podobnýho,ale v menší míře,třeba by jsem to dokázali věřešit :mrgreen:

Uživatelský avatar
passatv6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 06.05.2008 20:47
Bydliště: Nové Hamry
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od passatv6 »

Držím palce :good:

zid@n
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 22.12.2010 14:18
Bydliště: Kuvajt - HK - Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od zid@n »

takze sem to po dvou mesicich privez ze servisu zpatky domu s tim, ze to nejspis vypada na ridici jednotku, bohuzel neni moznost ji nekde sehnat na puceni a vyzkouseni, jestli je to vopravdu v tom.. na netu sem nasel jen jednu nekde v rajchu na prodej a davat 8tis. jen za vyzkouseni se mi uz nechce, a to bych ani nemel jistotu, ze je OK.. takze nenasel by se nekdo, kdo by byl vochotnej za uplatu(1tis kc?? + projetej benzin) prijet do chrudimi do servisu a venovat mi cca 1hod casu na zkusebni vymenu RJ ?? RJ je 3B0 907 551 CH
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant

VW devil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 164
Registrován: 12.05.2011 23:13

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od VW devil »

Asi bych se zaměřil na měnič. Popis by tomu odpovídal.
Passat 1.9 TDi 96KW PD 6q 2002
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/

cincila
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 18.05.2010 16:12

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od cincila »

zid@n píše:takze sem to po dvou mesicich privez ze servisu zpatky domu s tim, ze to nejspis vypada na ridici jednotku, bohuzel neni moznost ji nekde sehnat na puceni a vyzkouseni, jestli je to vopravdu v tom.. na netu sem nasel jen jednu nekde v rajchu na prodej a davat 8tis. jen za vyzkouseni se mi uz nechce, a to bych ani nemel jistotu, ze je OK.. takze nenasel by se nekdo, kdo by byl vochotnej za uplatu(1tis kc?? + projetej benzin) prijet do chrudimi do servisu a venovat mi cca 1hod casu na zkusebni vymenu RJ ?? RJ je 3B0 907 551 CH

Ja osobne si myslim, že rj motoru to na milion procent NENI!!! skoda, ze jsi tak z daleka...verim, ze by jsme to dokazali odhalit....

mikelight
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 10.08.2010 17:18

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od mikelight »

zid@n píše:no jestli si sundaval cely sani, menil si i tesneni pod sanim?? jestli ti pod nim treba neprisavalo.. no v kazdym pripade dneska vobjednam, zejtra by meli dodat, dam vedet jak sem dopad.. to sem zvedavej :)
Muzu se zeptat, kde si kupoval/objednaval to tesneni prepinaciho valce? Dikas..

zid@n
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 22.12.2010 14:18
Bydliště: Kuvajt - HK - Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od zid@n »

mikelight píše:
zid@n píše:no jestli si sundaval cely sani, menil si i tesneni pod sanim?? jestli ti pod nim treba neprisavalo.. no v kazdym pripade dneska vobjednam, zejtra by meli dodat, dam vedet jak sem dopad.. to sem zvedavej :)
Muzu se zeptat, kde si kupoval/objednaval to tesneni prepinaciho valce? Dikas..
tesneni pod sani sem nemenil, daval sem novej ten vnitrek(valec se sesti dirama) a pak takovej zadni cep, voboje dohromady asi 6-7stovek.. kupovany normalne ve vw..
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant

zid@n
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 22.12.2010 14:18
Bydliště: Kuvajt - HK - Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od zid@n »

cincila píše: Ja osobne si myslim, že rj motoru to na milion procent NENI!!! skoda, ze jsi tak z daleka...verim, ze by jsme to dokazali odhalit....
svíčky nový: NGK BKR6EKUB
zap. kabely: nový - bosch
palivovej, kabinovej a vzduchovej filtr
vstriky: JET servis HK proměřeno, 4%rozdíl, vyčištěny, 1% OK
tlak paliva: cca 3.5at, pri odpojení podtlaku 4,1, tlak drží i při protůrování motoru
tlaky motoru: měřený za tepla, cca 12bar, rozdíly ani ne 0,5
výfuk: přetěsněny spoje
Lambda*: 2x nová před katem - bosch
škrtící klapka: pročištění, byla jako nová, i uvnitř krokovej motorek ani prach z uhlíků, vymazání adapt. hodnot a základní nastavení spoustakrát
poloha klapky a pedálu plynu sem proměřoval na hodnotách ve vagu, žádný anomálie, přeskaky, vynechávání
podtlakový hadičky: novy, dýlky nastříhaný a zapojený podle Etky
váha vzduchu: nová, origo Hitachi
čidlo teploty nasávanýho vzduchu: nový
čidlo teploty chl. kapaliny: měřený hodnoty vagem od studenýho startu po zahřátí, žádný anomálie
zjištěna netesnost v sacím kolenu před škr. klapkou: vyměněný těsnění
nový rozvody, 2x olej, rozvody znova nastaveny u jinyho servisaka podle origo vw pripravku
pretesneny promenlivy sani
pokusne odpojeny a utesneny vstupy do sani(podtlak pro promen. sani, privod vodvetravani hlav a podtlak pro posilovac brzd)

novy svicky po cca 3tis. najetejch km 4krajni uplne jasne bily izolatory, evidentne chuda smes, prostredni jemne sedivy, rek bych smes normalni

u jinyho servisaka zkontrolovany vzajemny nastaveni vacek a prej podle osciloskopu kratsi vstriky paliva na dvou valcich..

jestli te napada neco jinyho nez RJ budu rad kdyz se podelis, jinak ja sem ochotnej klidne za resenim prijet :)
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“