Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Meggy
- VWsenior
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?
myslím tím, že jsou lepší nebo že vydrží víc než Brembo
srovnáváš TOP kvalitu s náhradou
srovnáváš TOP kvalitu s náhradou
- SupermanXXX
- Profík
- Příspěvky: 1160
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: střední čechy
Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?
no já si nechám poradit ale tohle mám opravdu odzkoušené, bremba mám teď na zadku ale jen proto že zimmerman neměly skladem, jinak několikrát sem ty zimmermany uhřál natolikrát, naposledy jsem musel po závodu s kámošem zastavit protože sem se bál že už hořej gumy páč to za hroznš hulilo i během jízdy, a hle žádné pokroucení atd.... spoustu komponent mám vyzkoušenejch ze supersportu z motorky a tak vim že:
kotouče: zimmermann
desky: trw, lucas, zimmermann
tlumiče: sachs
gumy: kumho, dunlop, GY
nebrat:
nic od starline, desky nebrat od feroda, tlumiče od Monroe a gumy noname, barum, continental
tak sem se to naučil já :
kotouče: zimmermann
desky: trw, lucas, zimmermann
tlumiče: sachs
gumy: kumho, dunlop, GY
nebrat:
nic od starline, desky nebrat od feroda, tlumiče od Monroe a gumy noname, barum, continental
tak sem se to naučil já :
- Meggy
- VWsenior
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?
SupermanXXX: víš v čem je paradox...že jsi ve svém příspěvku vyjmenoval (pominu pneu) jen jednu fabriku a tou je Sachs:)
ani jeden z dál jmenovaných nemá vlastní fabriku a díly mu vyrábí
paradox č.2: trw a ferodo vyrábí španělský RoadHouse
ani jeden z dál jmenovaných nemá vlastní fabriku a díly mu vyrábí
paradox č.2: trw a ferodo vyrábí španělský RoadHouse
- Jirka.boss
- Řidič
- Příspěvky: 95
- Registrován: 20.11.2010 11:21
- Bydliště: OstraVWa
Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?
Kotouče Brembo a desky Textar. Zatím žádný problém a brzdí v klidu.
VW Passat Variant HighLine 1.9 TDI – 96kW/310Nm => 126kW/410Nm STAGE II
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?
měl jsem vrtaný zimmermanny a desky textar a za autem každoch chvilku připojenej podval,vozejk apod a pohoda,hlavně při těžšim nákladu to bylo znát z kopce,ale pro normální svižnou jízdu nemusej být vrtaný. jinak brzdy nažhavit se daj jakýkoliv stačí se nebát a mít dostatek PHM
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
-
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 19.01.2011 19:38
Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?
Po precteni zde jsem objednal Brembo plus Textar na cele auto, tak doufam, ze se budu moci brzo pridat mezi spokojene s touto variantou.
Passat 2.0 FSI
- auckland
- Pilot
- Příspěvky: 770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?
Mel jsem na predku dva roky vrtane Zimmermanny a desky ferodo. Ze by to nejak perfektne brzdilo se mi nezdalo. Ted jsem byl nucen je vymenit, protoze se mi zacaly kroutit. Dal jsem na doporuceni sveho auto doktora a zakoupil kotouce Power Disc ATE, desky taky ATE. Podle prvotnich dojmu, se mi zda, ze to brzdi lepe, nejak si nemuzu pomoci
Škoda Superb Combi Elegance Drive DSG; 2.0 TDI, 125 kW
Škoda Fabia; 1.4 MPI
Škoda Superb Combi Exclusive; 2.0 TDI 4x4, 125 kW
Passat 3C; 2.0 FSI
Passat B5.5; 1.9 TDI, 96kW
Škoda Fabia; 1.4 MPI
Škoda Superb Combi Exclusive; 2.0 TDI 4x4, 125 kW
Passat 3C; 2.0 FSI
Passat B5.5; 1.9 TDI, 96kW
- Ernan
- Jezdec
- Příspěvky: 301
- Registrován: 23.10.2010 11:30
- Bydliště: Chrastava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?
jaké máte zkušenosti s brembo Max drážkované ? má je někdo ? nechci kvuli tomu zakládat nové téma.
- Meggy
- VWsenior
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?
na MAXy jezdím s vyjímkami 10 let
lepší jsou už jen sportovní vrtaná Bremba
lepší jsou už jen sportovní vrtaná Bremba
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 11.12.2009 08:15
Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?
Maxy jsem taky chtěl brát, ale nakonec cena rozhodla. A vzal jsem (zřejmě) o dost horší zimmermany, ale zdá se že fungují dobře. a ty za tu cenu můžu měnit často:)
jinak na Brembo Max jsem slyšel jen chválu, pokud nevadí vyšší cena, šel bych do nich.
jinak na Brembo Max jsem slyšel jen chválu, pokud nevadí vyšší cena, šel bych do nich.
- SupermanXXX
- Profík
- Příspěvky: 1160
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: střední čechy
Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?
nevim odkud máš tyhle informace ale pro trw jsem pracoval a trw brakes v ČR nemělo nic společného s ferodem ani RoadHouse.... a Sachs je dobrá značka takhle jestli pod ní patřej ostatní tak je to jen dobře....Meggy píše:SupermanXXX: víš v čem je paradox...že jsi ve svém příspěvku vyjmenoval (pominu pneu) jen jednu fabriku a tou je Sachs:)
ani jeden z dál jmenovaných nemá vlastní fabriku a díly mu vyrábí
paradox č.2: trw a ferodo vyrábí španělský RoadHouse
- Meggy
- VWsenior
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?
TRW patří InterCarsu už pár let a velkou část produkce jim dělá fabrika RoadHouse TRW nemá vlastní zkušebnu
- roti
- VWjunior
- Příspěvky: 1855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, München
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?
tak jsem objednal posledni sadu vrtanejch zimmrosu co sebo mel + textary, tak jsem zvedavej.
S500 L
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach
- roti
- VWjunior
- Příspěvky: 1855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, München
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?
jestli myslis ty drazkovany, tak co jsem slysel zkusenosti, tak predrazenej smejd. Asi peti lidem se casem zkroutily...auckland píše:Mel jsem na predku dva roky vrtane Zimmermanny a desky ferodo. Ze by to nejak perfektne brzdilo se mi nezdalo. Ted jsem byl nucen je vymenit, protoze se mi zacaly kroutit. Dal jsem na doporuceni sveho auto doktora a zakoupil kotouce Power Disc ATE, desky taky ATE. Podle prvotnich dojmu, se mi zda, ze to brzdi lepe, nejak si nemuzu pomoci
S500 L
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach
- roti
- VWjunior
- Příspěvky: 1855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, München
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?
No ja mam ContiSportContact3, podle ADAC jsou nejlepsi v testech. Vic se sjizdej, ale co uz jsem na dalnici za mokra ubrzdil... Max spokojenej. Nebavim se o jizde v GT3 300km/h +SupermanXXX píše:no já si nechám poradit ale tohle mám opravdu odzkoušené, bremba mám teď na zadku ale jen proto že zimmerman neměly skladem, jinak několikrát sem ty zimmermany uhřál natolikrát, naposledy jsem musel po závodu s kámošem zastavit protože sem se bál že už hořej gumy páč to za hroznš hulilo i během jízdy, a hle žádné pokroucení atd.... spoustu komponent mám vyzkoušenejch ze supersportu z motorky a tak vim že:
kotouče: zimmermann
desky: trw, lucas, zimmermann
tlumiče: sachs
gumy: kumho, dunlop, GY
nebrat:
nic od starline, desky nebrat od feroda, tlumiče od Monroe a gumy noname, barum, continental
tak sem se to naučil já :
Jinak jsem mel i GY Eagle F1 a za mokra des a hruza! Asi 5x me zachranilo ESP.
S500 L
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach