Tlak sání- problém 1.6 16V

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od bifur »

Tak to potom nepojde. Smola..

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od falko1983 »

A nemá náhodou 74Kw lano na plyn?!Obrátil bych se na Stewa a sondu tu ted myslím nabízel Luki ale bez záruky.
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

falko1983 píše:A nemá náhodou 74Kw lano na plyn?!Obrátil bych se na Stewa a sondu tu ted myslím nabízel Luki ale bez záruky.
:wink: Ano, 74ka má lanko, ale 75ka už je jiná klapka i s elektronickým plynem. A nabízel ji kde? v Inzerátu? Hledal jsem a nic nenašel. Zkusím se ho zeptat díky za tip :wink:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od falko1983 »

tomakecTD píše:
falko1983 píše:A nemá náhodou 74Kw lano na plyn?!Obrátil bych se na Stewa a sondu tu ted myslím nabízel Luki ale bez záruky.
:wink: Ano, 74ka má lanko, ale 75ka už je jiná klapka i s elektronickým plynem. A nabízel ji kde? v Inzerátu? Hledal jsem a nic nenašel. Zkusím se ho zeptat díky za tip :wink:
Zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=187673" onclick="window.open(this.href);return false; pamatoval jsem si to dobře,ale už jsem nekoukal na datum :lol:
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od Shorty »

Hele nemáte někdo nějaký návod pro tupce, jak docílit toho, aby ta klapka v sání bud fungovala a zavřela se po zahřátí anebo jak jí trvale uzamknout v poloze, že nesaje od svodů? Mám silné podezření, že mi to furt bere jen od svodů. Zkoušel jsem na ní hrabat a přijde mi teda extrémně křehká. Mám motor BCB, takže větší černý kryt je to ten na té horní fotce na druhé stránce této diskuse. Díky
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Já z ní vyhákl tu svorkovničku, která ji ovládala - takový kulatý nevím jak to přesně funguje, ale po zahřátí by se to mělo roztáhnout. To jsem odpojil a chemoprenem jsem klapku přilepil napevno na studenej vzduch a zatim to drží :)
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Nechci zakládat nové téma, ale nemáte někdo zkušenosti s odpojením EGR ventilu na benzinu?? Prohledával jsem forum, ale týká se to nafťáků..... :!:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od bifur »

Pokial mas elektronicky egr, tak ho nechaj zapojeny. Ak mas mechaniku, tak najlepsie je dat zaslepky pod egr, popripade pod prirubu trubky co ide pod klapku..

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

bifur píše:Pokial mas elektronicky egr, tak ho nechaj zapojeny. Ak mas mechaniku, tak najlepsie je dat zaslepky pod egr, popripade pod prirubu trubky co ide pod klapku..
Ano, elektronicky....takže elektronický egr se nezaslepuje? 8O
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

zkušenosti mám, už jsem to tady psal v nějakém tématu o EGR, jednotka ti na stejně časem příjde, že jsi ho odpojil. a rozsvítí se ti kontrolka motoru a pak občas přestal fungovat plynový pedál. nakonec jsem to vrátil zpátky a je klid. ale musím říct že těch 400km co to je bez chyby to pěkně taholo od spoda
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Ano, psal jsi to no vím o tom, ale chci to rozebrat do detailu. Mě ten egr způsobuje cukání atd. Prej propouští, za studena mi zadouší snad i motor. Budu ho muset dát ven a čistit. Říkám si jestli není nějaká možnost to zaslepit. Jak jsi to udělal ty? Normálně si pod klapkou zaslepil ten vstup a egr jsi nechal klasicky připojen na kabeláž? :) Rád bych to zkusil :wink:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

jj, tak ke klapce jsem vložil záslepku místo těsnění a přitáhnul. a nechal jsem zapojený. spíš bych to viděl nemáš tu trupku ucpanou? tady je to vlákno http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... D&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Jo, je v ní celkem velkej nános. I byla spravovaná byla prasklá. Nikde jsem nesehnal jinou, prostě nikde..... :roll: proto bych to nejraději všechno vyhodil pryč ušetřím si práci a přidám výkon :lol: dík za to vlákno, jdu to pročíst :wink:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

to by ti musel někdo upravit přes chip aby jednotka se s plodinami z EGR nepočítala. jen tak to nejde odpojit a vyndat.. zkusil bych tu trubku profoknout kompresorem nebo nějakým drátem. když to odpojíš tak to bude stejně zlobit. kdysi jsem přemýšlel že bych do toho nějak přivedl čistý vzduch a nechal odtvírat/zavírat egr
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

To je skvělej nápad. Ale technicky jak to udělat. No šlo by to, chce to ale šikovné ruce :wink: K té hadici...když ji profouknu nebo jakkoli hnu, praskne..nesmím s ní nijak manipulovat...Je zničená....Netušíš kde ji sehnat? Vrakáče nemají, nikde nic...Těch AUS je strašně málo :( a jako origo díl za X tisíc nevím...
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“