turbo na V 10
Moderátor: Mára_VR6
Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 12.08.2011 11:09
turbo na V 10
Ahoj všichni příznivci Touaregů.
Požádal by o radu či zkušenost, vlastním Touareg V10 v současné době má auto najeto cca 100 tis. km. Při jízdě dochází k radikálnímu snížení výkonu motoru, při zjišťování závady jsme přišli na to, že pravděpodobně nepracuje levé turbo, dochází ke zploštění hadice vedoucí z chladiče vzduchu do motoru. Otázka by byla tato: 1) Je možné, že se jedná o závadu turba již při 100 tis. km.. 2) má tohle turbo nějakou regulaci výkonu? 3) Je nutné při demontáži turba demontovat motor z auta ?.
Předem díky za radu či pozatek ....
Požádal by o radu či zkušenost, vlastním Touareg V10 v současné době má auto najeto cca 100 tis. km. Při jízdě dochází k radikálnímu snížení výkonu motoru, při zjišťování závady jsme přišli na to, že pravděpodobně nepracuje levé turbo, dochází ke zploštění hadice vedoucí z chladiče vzduchu do motoru. Otázka by byla tato: 1) Je možné, že se jedná o závadu turba již při 100 tis. km.. 2) má tohle turbo nějakou regulaci výkonu? 3) Je nutné při demontáži turba demontovat motor z auta ?.
Předem díky za radu či pozatek ....
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Re: turbo na V 10
ahoj já mám V10 jen poloviční, ale....
1. ano, stát se to může
2. má elektronickou - není podtlakem, ale servomotorkem
3. ano, bohužel motor se musí vyndat.
Podle toho co popisuješ to vypadá že turbo se vůbec netočí.
1. ano, stát se to může
2. má elektronickou - není podtlakem, ale servomotorkem
3. ano, bohužel motor se musí vyndat.
Podle toho co popisuješ to vypadá že turbo se vůbec netočí.
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 05.05.2011 22:46
Re: turbo na V 10
Pokud odejde ta elektronická regulace, tak ta je umístěna přímo na turbu a musí se taky vyndat motor? Nebo to je nějaká "krabička" mimo a pouze se vymění?
-
- Řidič
- Příspěvky: 153
- Registrován: 04.09.2011 12:10
Re: turbo na V 10
Na diesel poweru borec psal ze turba jdou vytahnout bez demontaze motoru a prevodovky,prej to delal.A ze i sundani hlav jde bez demontaze motoru.Prej trochu oser,ale porad lepsi nez rvat motor s prevodovkou ven.......
- n_ox
- Jezdec
- Příspěvky: 238
- Registrován: 17.05.2009 10:55
- Bydliště: Jiráskova 269, Nová Ves u Kolína, okres Kolín
Re: turbo na V 10
Jestli je to pravda.. Tak to klobouk dolů.. Chtěl bych ho vidět při práci..klo55 píše:Na diesel poweru borec psal ze turba jdou vytahnout bez demontaze motoru a prevodovky,prej to delal.A ze i sundani hlav jde bez demontaze motoru.Prej trochu oser,ale porad lepsi nez rvat motor s prevodovkou ven.......
http://www.kvark-elektronika.cz
http://www.facebook.com/kvarkelektronika
*vývoj a výroba elektroniky - zakázková i sériová výroba*
volkswagen touareg V10 TDI + land rover discovery TD5
http://www.facebook.com/kvarkelektronika
*vývoj a výroba elektroniky - zakázková i sériová výroba*
volkswagen touareg V10 TDI + land rover discovery TD5
-
- Řidič
- Příspěvky: 153
- Registrován: 04.09.2011 12:10
Re: turbo na V 10
Procti si to forum,muzes mu tam napsat a pripadne se na necem domluvit.Ja ho neznam,jen jsem to tam cetl.Ja prodal jak koupil.
n_ox píše:Jestli je to pravda.. Tak to klobouk dolů.. Chtěl bych ho vidět při práci..klo55 píše:Na diesel poweru borec psal ze turba jdou vytahnout bez demontaze motoru a prevodovky,prej to delal.A ze i sundani hlav jde bez demontaze motoru.Prej trochu oser,ale porad lepsi nez rvat motor s prevodovkou ven.......
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 10.10.2011 19:03
Re: turbo na V 10
čau, taky mám 10V
taky mám problém s jedním turbem, nevím jestli ten samý,ale nemám výkon. já mám problém právě s řídící jednotkou, která ovládá turbo.
problém je ten, že se těžko ta řídící jednotka shání a pokud ji seženeš, tak je problém nahrát do ní software.
jinak při výměně celého turba musí celý motor ven!!!!
taky mám problém s jedním turbem, nevím jestli ten samý,ale nemám výkon. já mám problém právě s řídící jednotkou, která ovládá turbo.
problém je ten, že se těžko ta řídící jednotka shání a pokud ji seženeš, tak je problém nahrát do ní software.
jinak při výměně celého turba musí celý motor ven!!!!
- Jurasch
- Jezdec
- Příspěvky: 282
- Registrován: 06.10.2011 12:51
- Bydliště: LIBEREC
turbo na V 10
Co myslíš tou řidící jednotkou? Ten servomotorek na turbu? Me to také hlásí na VAGu chyba na řidící jednotce turba 1, ale i podle rad jednoho cloveka co uz par V10 videl venku, to je pravě tím servomotorkem, ktery je pridreny a nedokáže ovládat klapky v plném rozsahu. V praxi se to projevuje tím, ze při jízdě po meste to nepoznas, ale jak vyjedes na dálnici a chceš vyhnat pavouky z výfuku a trochu to vytocis, spadne to do nouze. Původně jsem myslel ze to to jsou váhy vzduchu a úplne zbytečně je vyměnil.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 44
- Registrován: 20.08.2011 10:32
Re: turbo na V 10
ja mam tiez V10 a mal som problem ze mi vypinalo turbo na pravej strane a isiel z tadial dym a zapachal ako zhoreny olej, ale iba obcas a to iba ked som mu daval a to poriadne.. problem bol maly a to vymena tesnenia... ( neviem na akej suciastke a kde - to vie moj mechanik nevyznam sa v motoroch ) ale problem bol v tom, ze tesnenie bolo fuc a olej pri rychlej jazde kvapkal rovno na prave turbo a potom ho hodilo do nudzoveho rezimu ... motor von nesiel ale bola to prplacka kym sa tam dostali...
TOUAREG V10 (2005)
AUDI A8L 6,0 W12 (2006)
AUDI A8L 6,0 W12 (2006)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 05.05.2011 22:46
Re: turbo na V 10
Mám pravděpodobně úplně stejný problém s přidřeným servomotorkem ovládání turba. Na VAGu mi to hlasí dokonce na obou. Někde na fóru jsem četl, že v některých případech stačí pouze "rozhýbat a promazat". Jaký je Váš názor? Má někdo fotku, kde je ten servomotorek umístěný a čím ho nejlépe promazat?
- Jurasch
- Jezdec
- Příspěvky: 282
- Registrován: 06.10.2011 12:51
- Bydliště: LIBEREC
turbo na V 10
Takže u me vymena zafungovala 100%. Přístup ze spoda není sice ideální, ale jedine mozny, neches-li tedy vytahovat cely motor Opravdu to chce jednou za čas poradne protáhnout, aby to nevytuhlo, což díky velkému výkonu tohoto motoru při jízdě po meste není skoro mozné.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 05.05.2011 22:46
Re: turbo na V 10
Tak už jsem taky absolvoval rozhýbání táhel ovládání turba. Na pravé straně to docela ještě jde, ale levá strana je přístupná pouze pomocí chirurgických nástrojů.
To Jurasch: Tobě se podařilo vyměnit motorek na řidičově straně demontáží od spodku auta?
To Jurasch: Tobě se podařilo vyměnit motorek na řidičově straně demontáží od spodku auta?
- Jurasch
- Jezdec
- Příspěvky: 282
- Registrován: 06.10.2011 12:51
- Bydliště: LIBEREC
turbo na V 10
Agent 007: ano, ale byt na me, tak to vzdam uz při prvním pohledu po zvednutí ale protože me Miky20 ujistil že to jde, dotáhl jsem to do konce.
- Jurasch
- Jezdec
- Příspěvky: 282
- Registrován: 06.10.2011 12:51
- Bydliště: LIBEREC
turbo na V 10
Takže jsem najel asi 1000 km a VAG hlásí stejnou závadu: chyba na ridici jednotce turba 1
Je mi to sice záhadou, ale muže se to stát, zvlášť kdyz nedávám nové díly. Jinak ta výměna ve stručnosti: kromě spodního plata, povolit i podbeh a uchycení trubek (zřejmě s vodou, protože maji gumové spojky), tím vznikne prostor z boku na povoleni dvou šroubu a zavlacky na tahle. Třetí šroub je kryt savli, takže je to "hodinarska práce" a povoluje se po pul otáčkách, ale jde to. Motorek je venku i a přípravou za 30min ve dvou (protože je potreba aby někdo odtahoval ty povolené hadice).
Tahlo od turba jde lehce, takže doufám že je to ten motorek. No uvidíme ...
Je mi to sice záhadou, ale muže se to stát, zvlášť kdyz nedávám nové díly. Jinak ta výměna ve stručnosti: kromě spodního plata, povolit i podbeh a uchycení trubek (zřejmě s vodou, protože maji gumové spojky), tím vznikne prostor z boku na povoleni dvou šroubu a zavlacky na tahle. Třetí šroub je kryt savli, takže je to "hodinarska práce" a povoluje se po pul otáčkách, ale jde to. Motorek je venku i a přípravou za 30min ve dvou (protože je potreba aby někdo odtahoval ty povolené hadice).
Tahlo od turba jde lehce, takže doufám že je to ten motorek. No uvidíme ...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 05.05.2011 22:46
Re: turbo na V 10
Tak to je hodně nemilé.
Ještě na tebe mám dotaz, jak odpojuješ konektor kabelu od motorku? Je ten kabel dostatečně dlouhý, aby se konektor vytáhnul komplet ven?
Po výměně motorku za jiný, provádíš nějakou adaptaci ve VAGu, nebo to není potřeba?
BTW, držím palce při výměně!
Ještě na tebe mám dotaz, jak odpojuješ konektor kabelu od motorku? Je ten kabel dostatečně dlouhý, aby se konektor vytáhnul komplet ven?
Po výměně motorku za jiný, provádíš nějakou adaptaci ve VAGu, nebo to není potřeba?
BTW, držím palce při výměně!