Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- kemo
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Reichenberg
Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Ahoj, když sešlápnu plyn a akceleruju tak kolem 1800-2000 ot mi šíleně vibruje kabina poté se vše sklidní. Na volnoběh to ani nevibruje. Vibruje to třeba tak že se mi úplně klepe držák na pití i s pitím . Nevím jestli třeba silentbloky, ale jak říkám na volnoběh se mi nezdá že by vibroval. Pak sem ještě četl že možná EGR, ale to jsem stejně chtěl zaslepit jako na mým starým pašíkovi. Mohlo by to být ještě něco? Majkle kde jsi ?
EX Passat Variant Syncro B5 , 1.9 AFN 81kw (lenochod)
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----
- Flico
- VWjunior
- Příspěvky: 1634
- Registrován: 26.10.2008 09:55
- Bydliště: Divokej západ u Plzně
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
co akceleracni silentblok ? neni uz na motoru trosku v pr...
- kemo
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Reichenberg
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Aha, já myslel že silentbloky jsou v pr***i když se auto klepe na volnoběh.I když tohle jsou jako vibrace ale zárovN i takový pravidelný cukání. Ještě zkusim na vagu projet předvstřík. Někde jse vyčetl že by to taky mohl dělat
EX Passat Variant Syncro B5 , 1.9 AFN 81kw (lenochod)
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----
- aixo
- Řidič
- Příspěvky: 154
- Registrován: 27.04.2009 14:37
- Bydliště: K.Vary
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Mozna vnitrni klouby..
- kemo
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Reichenberg
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Mohl by jsi to prosím specifikovat trochu?
EX Passat Variant Syncro B5 , 1.9 AFN 81kw (lenochod)
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----
- Flico
- VWjunior
- Příspěvky: 1634
- Registrován: 26.10.2008 09:55
- Bydliště: Divokej západ u Plzně
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
taky me jeste napada kamaradovo auto delalo neco podobnyho proste to vibrovalo jen v urcitym spektru otacek a nakonec po vymene vseho co slo od silentbloku az po napravy, poloosy, tlumice ulozeni vseho a pretesneni motoru sme prisli na to ze je omletej diferak vymenila se prevodovka a byl pokoj
- Martin8
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 11.10.2009 21:36
- Bydliště: Jeseník
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
No mám podobný problém, auto se klepe od 1500 do 3000 otáček a nikdo neví co s tím, EGR zaslepený, předvstřik OK, diagnostika nic neukazuje...a teď babo raď
VW Passat B3 1,9TD
VW Passat B5 1,9TDI
VW Passat B5 1,9TDI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 28.08.2010 17:16
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Ahoj,riesim ten isty problem na mojom passate 96kw-130k 4motion tiez to zacina od 1800ot.-a konci pri 2000ot.no menil som silenbloky na prevodovke a problem trva dalej teraz neviem ci to budu poloosi alebo dvojhmotny zotrvak nevie niekto ako to odhalit?
VW passat avf 4motion 6q Highline.
- kemo
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Reichenberg
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
No dneska jsem si všimnul že to vibruje opravdu jen při akceleraci. Pokud auto rozjedu a jednu na půl plynu v těch 1800-2000 ot. nic se necuká. Takže jde opravdu jen o to že motor je v zápřahu a potom to cuká a vibruje.
EX Passat Variant Syncro B5 , 1.9 AFN 81kw (lenochod)
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 27.09.2007 13:07
- Bydliště: brno
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
zdravim,delal jsem to kamaradovy na 96kw 4motion,pri zatahu se chvelo cely auto a byl to vnitrni kloub leve poloosy.
- Martin8
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 11.10.2009 21:36
- Bydliště: Jeseník
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
a jak se pozna ze je to tim kloubem? nebo jak jeste poznam ze je ten kloub v haji, kdyz pominu to vibrovani
VW Passat B3 1,9TD
VW Passat B5 1,9TDI
VW Passat B5 1,9TDI
- kemo
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Reichenberg
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Dneska jsem potřeboval poslat váhu vzduchu na reklamaci. Nahodil jsem teda starou váho se kterou to jede ještě hůř než s tou novou. Všiml jsem si že to cukání zmizelo. Je to možné?
EX Passat Variant Syncro B5 , 1.9 AFN 81kw (lenochod)
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----
- Atreyu
- Závodník
- Příspěvky: 573
- Registrován: 14.09.2009 23:22
- Bydliště: Vyškovsko
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
tak co,vyresili jeste to nejak ???
taky mi to vibruje kdyz dam tak pul plynu a vic pri nejakych 1800-2500ot./min.
na volnobeh se neklepe
taky mi to vibruje kdyz dam tak pul plynu a vic pri nejakych 1800-2500ot./min.
na volnobeh se neklepe
- sparco gti
- Jezdec
- Příspěvky: 272
- Registrován: 23.05.2009 13:32
- Bydliště: cadca 60km od ostravy
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
jj to budu robit vnutorne klby staci zdvihnut jednu stranu auta aby bolo kolo v lufte a natocit motor zaradit trojku a pomaly pustat spojku kym sa kolo neroztoci ak to bude hadzat s poloosou tak je to vnutorny klb zahadne je ze ked sa viradi richlosz za jazdy a prydam po plyne tak je uplne ticho!!!ako nahle sa zaradi richlost zacne vybrovat to budu tie klby vnutorne alebo skusit prehodit poloosi lavu za pravu aka bude zmena
superb 1,9tdi 96kw AWX fuul
- Atreyu
- Závodník
- Příspěvky: 573
- Registrován: 14.09.2009 23:22
- Bydliště: Vyškovsko
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
po dnesni jizde bych to taky videl na vnitrni klouby.kdyz dupnu na plyn po prerazeni,tak auto cukne a ozve se takovy kovovy zvuk.
prodava tu nekdo na foru ty klouby a kolik za to budou chtit?
dik
prodava tu nekdo na foru ty klouby a kolik za to budou chtit?
dik