Zdravím, chci se s vámi podělit o zkušenosti s opravou přidřeného motoru a turba na mým VW POLO Variant 1,9Tdi.
Původní návrh od mechanika byl vyměnit motor jako celek za nějakou bouračku. Cena cca 30.000,-- s daní i s výměnou spojky. Nakonec jsme se domluvili, že pro mě i pro mechanika bude lepší opravit ten můj původní motor, turbo ALH vypadalo, že neodešlo, i když se mechanik divil - turba odchází prý první....:
Položky na faktuře:
-výměna proražené vany motoru, oprava hlavy válců, oprava motoru, broušení hlavy, výměna ventilů a zabroušení, výměna hydraulických zdvihátek, výměna rozvodového řemene (kladky, vodní pumpa cca 3000km staré, zanechány původní), výměna oleje, olej. filtru, výměna krytu pod motor. Položky rozepistovat nebudu:
Cena za materiál 9515,-- cena za práci 11500,-- celkem 21015,--
- Turbo zanecháno původní, technik to projel, auto jelo, turbo fungovalo. Já s tím odjel, turbo fungovalo ale strašně houkalo za nízkých otáček, dojel jsem asi 15km od servisu a auto přestalo táhnout, najednou výkon jako 105 škodovka, do kopce na trojku, takže zpátky k servisákovi a samozřejmě - turbo KO.
- Výměna turba za repasované s 2-letou zárukou 12.500,-- diagnostika motoru 500,-- práce 1500,-- celkem 14.500,--
Celkem oprava 35.515,--
Auto teď jede ale lépe než před tím, zvuk je nádherný a čistý. Jen nevím proč když vypnu motor, se celej zatřese. Chcípák je zapojenej, žádná hadička není nezapojená a výkon auta je skvělej.... Nevíte někdo kde hledat?
To se mi ta dovolená vyplatila!!! Jsem na mizině a živí mě do vejplaty přítelkyně
Oprava, přidřeného motoru, výměna turba ALH za repasované
Moderátoři: Martin. D, BigBang
- Marseille
- Řidič
- Příspěvky: 155
- Registrován: 15.06.2009 20:01
- Bydliště: Praha
-
- Řidič
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19.01.2011 15:45
- Bydliště: Teplicko
Re: Oprava, přidřeného motoru, výměna turba ALH za repasovan
Není někde povolenej silentblok ? že by se to někde mrskalo. A cena sice novej motor ale měl bys za to 3 motory.
Chevrolet Suburban 6.5TD , BMW 750IL US model , VW Passat Variant TDI
- Marseille
- Řidič
- Příspěvky: 155
- Registrován: 15.06.2009 20:01
- Bydliště: Praha
Re: Oprava, přidřeného motoru, výměna turba ALH za repasovan
No měl bych za 10.000,-- jinej starej motor o kterým bych prd věděl, museli by se na něm vyměnit za cca7000 rozvody a olej a z prací by to na ty prachy vyšlo stejně. Navíc bych nikdy nevěděl kdo ho měl a jak se k němu choval přede mnou.
- Muroň
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 29.05.2008 22:56
- Bydliště: Praha
Re: Oprava, přidřeného motoru, výměna turba ALH za repasovan
Měl jsi na dovolenou letět, vyšlo by to levněji . Jinak nevím, co je lepší - kdyby jiný motor i s prací vycházel tak víc jak o třetinu levněji, mělo by to smysl.
Taky jsem měl v létě větší vydání, dostal jsem smyk a trefil sloup tak nešťastně, že zlomil špičku nosníku motoru (kromě nárazníku, kapoty, čela atd.). Muselo to na stolici...
Taky jsem měl v létě větší vydání, dostal jsem smyk a trefil sloup tak nešťastně, že zlomil špičku nosníku motoru (kromě nárazníku, kapoty, čela atd.). Muselo to na stolici...
Das Auto Emoción
- Sanka
- Pilot
- Příspěvky: 816
- Registrován: 06.01.2008 21:42
- Bydliště: čáslav city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava, přidřeného motoru, výměna turba ALH za repasovan
hele uplne nejcasteji (teda moje zkusenost) odchazi ten velkej predni silentblok, ted jsem ho na Classicu taky delal (kratce predtim na GII) je to za chvilku hotove a aspon u me to vibrace pri chcipani uplne vytlumilo
NON-STOP odtah,autodoprava, půjčování podvalu736 484 164
Střední čechy - čáslavsko, kolínsko, kutnohorsko nebo cela ČR
e-mail: autodoprava.valena@gmail.com
Střední čechy - čáslavsko, kolínsko, kutnohorsko nebo cela ČR
e-mail: autodoprava.valena@gmail.com
- Marseille
- Řidič
- Příspěvky: 155
- Registrován: 15.06.2009 20:01
- Bydliště: Praha
Re: Oprava, přidřeného motoru, výměna turba ALH za repasovan
Tak hlavně že se ti nic nestalo.... a klepání - zaslepil mi EGR ventil.Muroň píše:Měl jsi na dovolenou letět, vyšlo by to levněji . Jinak nevím, co je lepší - kdyby jiný motor i s prací vycházel tak víc jak o třetinu levněji, mělo by to smysl.
Taky jsem měl v létě větší vydání, dostal jsem smyk a trefil sloup tak nešťastně, že zlomil špičku nosníku motoru (kromě nárazníku, kapoty, čela atd.). Muselo to na stolici...