2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
paranek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 469
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout

Příspěvek od paranek »

Ahoj,
chceme koupit Passat 2.0 TDI PD a od kamaráda z bazaru a různých článků vím, že u PD do roku 2007 byly nejrůznější problémy s přehříváním a praskáním hlav, oscházejícími olejovými čerpadly apod.

Zkoušel sem vyhledávání,a el pro mně překvapivě v tomto pro mně novém vlákně sem nic nenalezl...
Poradil by někdo jjakým kódům motorů se vyhnout nebo jak poznat ten problémový?

Chystáme se koupit auto z roku výroby 2007, 2.0 TDi 103KW. Díky
Můj dětský sen: "GII mTDI Wintercar a GII 16V G60 limited Rally jako leštěnka" ;)
Asistence při nákupu ojetého vozidla - více než 15let zkušeností http://www.auta-pocitace.cz/

Uživatelský avatar
uncompromised
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2786
Registrován: 19.06.2010 22:11

Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout

Příspěvek od uncompromised »

paranek: Nebrat BKP 16V, vybírej motor BMP - 8ventil, nepraskají mu hlavy a neodcházejí vstřiky, od roku 2007 mají vylepšený pohon olejového čerpadla, takže stačí preventivně vyměnit šestihran za stovku a mělo by to být bez problémů

Uživatelský avatar
Lada.s
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 443
Registrován: 24.05.2011 12:38
Bydliště: Oslavany

Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout

Příspěvek od Lada.s »

2.0 TDI PD 103 kw se montovaly dva typy - BMP nebo BKP.

Motor BMP je 8 ventilový, měl by být spolehlivější, pokud se nepletu tak vychází z osvědčené 1.9 TDI 96kW
Motor BKP je 16 ventilový, novejší konstrukce, a právě tento typ hojne trpí na praskání hlav, odcházejí vstřiky atd.

Kdyžtak mě opravte nebo doplňte at nepíšu bludy :D
Typ motoru se dá najít v servisní knížce, nebo jednoduše podle krytu motoru.
Přílohy
Motor typ BMP
Motor typ BMP
Motor typ BKP
Motor typ BKP
Naposledy upravil(a) Lada.s dne 26.08.2011 13:36, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
paranek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 469
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout

Příspěvek od paranek »

uncompromised píše:paranek: Nebrat BKP 16V, vybírej motor BMP - 8ventil, nepraskají mu hlavy a neodcházejí vstřiky, od roku 2007 mají vylepšený pohon olejového čerpadla, takže stačí preventivně vyměnit šestihran za stovku a mělo by to být bez problémů
Super, díky moc. Bohužel u auta není nikde info o jaký kód motoru se jedná. Zjistím až na místě při prohlídce...
Auto je začátek roku 2007 a někdy na přelomu roku se to lámalo, je tedy možné, že se bude jednat ještě o tarší problémový motor... Každopádně díky a MOC!!!! za info
Můj dětský sen: "GII mTDI Wintercar a GII 16V G60 limited Rally jako leštěnka" ;)
Asistence při nákupu ojetého vozidla - více než 15let zkušeností http://www.auta-pocitace.cz/

Uživatelský avatar
uncompromised
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2786
Registrován: 19.06.2010 22:11

Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout

Příspěvek od uncompromised »

Lada.s: typ motoru je napsaný i ve velkým TP, ale jinak máš ve všem pravdu

Uživatelský avatar
uncompromised
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2786
Registrován: 19.06.2010 22:11

Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout

Příspěvek od uncompromised »

paranek: mělo by to jít zjistit podle ETKy, modelový rok 07, by měl mít automaticky spolehlivější pohon čerpadla, ale ruku do ohně za to nedám

Uživatelský avatar
anyana2
Člen klubu
Příspěvky: 472
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout

Příspěvek od anyana2 »

tak koukam na ty dekly motoru, to mi nenapadlo, to posuzovat podle toho :-D (náhodou to je šikovný vědět, jak to jde poznat na první pohled :good: ) ...... tak já sem přihodím jednu fotečku mého 2.0TDi 103kw CBA, tam je ten dekl ještě jinak ;)
Přílohy
IMAG0146.jpg

Uživatelský avatar
Lada.s
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 443
Registrován: 24.05.2011 12:38
Bydliště: Oslavany

Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout

Příspěvek od Lada.s »

Tak ty už ale máš CR, ne? Ty fotky co jsem postnul já se týkají pouze PD :wink:

Uživatelský avatar
anyana2
Člen klubu
Příspěvky: 472
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout

Příspěvek od anyana2 »

jj už nemam PD ... ale pro představu, když to někdo otevře, ať vidí hnedka z fleku co před nim přibližně stojí :) ... takový téma tu fakt nikde není ... a také mi to zajímá, hledáme pomalu někde druhý 3C do rodiny v ropě, takže beru každou informaci k dobru

Uživatelský avatar
paranek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 469
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout

Příspěvek od paranek »

Díky klucí, bál sem se ukamenování za to, že málo hledám a dívím se, že při problémech motorů 2.0TDi v jakémkoliv koncernovém autě tu ještě takové vlákno nebylo... ;-)

P.S. Jinak asi obecně je lepší koupit CR... dělali se i bez DPF? Díky
Můj dětský sen: "GII mTDI Wintercar a GII 16V G60 limited Rally jako leštěnka" ;)
Asistence při nákupu ojetého vozidla - více než 15let zkušeností http://www.auta-pocitace.cz/

Uživatelský avatar
newmann75
Pilot
Pilot
Příspěvky: 708
Registrován: 11.11.2008 10:38
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout

Příspěvek od newmann75 »

paranek píše:Díky klucí, bál sem se ukamenování za to, že málo hledám a dívím se, že při problémech motorů 2.0TDi v jakémkoliv koncernovém autě tu ještě takové vlákno nebylo... ;-)

P.S. Jinak asi obecně je lepší koupit CR... dělali se i bez DPF? Díky
CR pouze s DPF
CBBA CBBB
103 125 KW
CC 2014
1.4 TSI

imo17
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 353
Registrován: 12.09.2009 19:47
Bydliště: Púchov

Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout

Příspěvek od imo17 »

Ináč kryt z foto č.1 má aj BLS. Síce je to 1,9, ale keby sa niekto orientoval len podla obrázkov. 8)

macko25
Profík
Profík
Příspěvky: 996
Registrován: 26.11.2010 23:49
Bydliště: Kosice

Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout

Příspěvek od macko25 »

potvdzujem ja mam BLS

Uživatelský avatar
uncompromised
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2786
Registrován: 19.06.2010 22:11

Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout

Příspěvek od uncompromised »

paranek píše:Díky klucí, bál sem se ukamenování za to, že málo hledám a dívím se, že při problémech motorů 2.0TDi v jakémkoliv koncernovém autě tu ještě takové vlákno nebylo... ;-)
když to zase zmiňuješ, tak podobných témat je tu už aspoň 10 :) jen to nechce používat hledání, ale poctivě si přejet celou sekci aspoň podle názvů :wink:

Uživatelský avatar
vory
Pilot
Pilot
Příspěvky: 745
Registrován: 16.02.2011 17:30
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout

Příspěvek od vory »

stačí napsat : "motor do dílny" , "nestartuje" , "problém" , "pomoc" a vyjede ti BKP .. :-D Jinak já ho mám taky mám najeto 164000 a zatím všechno v pohodě :-)
Passat B6 R-line
SQ5 TDi

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“