Čištění vstřiků - metoda která funguje
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Ahoj, chci se zeptat, mám Šarika 1,9TDi 85kW AUY a VAG ukazuje za studena +0,4/-0,4/0,1/0,1. Po zahřátí to klesne na +0,2/-0,2/0/0. Ale motor občas na volnoběch vybruje. Kde může byt zakopaný pes?
- vilik
- VWsenior
- Příspěvky: 2021
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovnicko
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Vibrace v žádném případě neznamená na jistotu vstřiky. Co třeba dvouhmota? Ale řekl bych že vyčištěním nic nezkazíš. Maximálně zůstaneš "na svém".
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Jak se ta spojka dá potrvdit nebo vyvrátit?
-
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 27.09.2008 00:37
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
diagnostikou nijako, jedine snad rozobrat a kuknut nieco mozes odvodit od toho ci po vyslapnuti spojky prestane trasenie alebo ci sa zmeni.
ak by si mal chytene vstrekovace, ak by ich podfukovalo a podobne a kvoli tomu by triaslo, urcite by si videl zle hodnoty ci uz v kanali 013 (vyrovnavacie davky na jednotlive valce, idealne vsetky pod +0.3mg/str, cim blizsie nule tym lepsie), v kanali 018 (namiesto nul by tam boli ine cisla, pri jazde je pripustna hodnota 4 pri pustenom plyne a brzdeni motorom, inak musia byt VZDY same nuly) a kanali 023, to je tzv. switch time deviation co su milisekundy prace vstrekovacov (BIP, beginning of injection period, konkretne sa jedna o cas MEDZI PRIKAZOM NA ZACATIE VSTREKOVANIA A MECHANICKYM UZAVRETIM VSTREKOVACU SAMOTNEHO cim zacina špricovanie do valcov).
ak by si mal chytene vstrekovace, ak by ich podfukovalo a podobne a kvoli tomu by triaslo, urcite by si videl zle hodnoty ci uz v kanali 013 (vyrovnavacie davky na jednotlive valce, idealne vsetky pod +0.3mg/str, cim blizsie nule tym lepsie), v kanali 018 (namiesto nul by tam boli ine cisla, pri jazde je pripustna hodnota 4 pri pustenom plyne a brzdeni motorom, inak musia byt VZDY same nuly) a kanali 023, to je tzv. switch time deviation co su milisekundy prace vstrekovacov (BIP, beginning of injection period, konkretne sa jedna o cas MEDZI PRIKAZOM NA ZACATIE VSTREKOVANIA A MECHANICKYM UZAVRETIM VSTREKOVACU SAMOTNEHO cim zacina špricovanie do valcov).
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Nejsou to přímo vybrace, ale mírně znatelné občasné chvění a po vystavení spojky se to změní k lepšímu.
- favo
- Jezdec
- Příspěvky: 499
- Registrován: 30.08.2010 15:55
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
To CarAudio: Soudě podle sklenice z Čéháčka a lahváče starobrno soudím, že jsme takřka sousedi.
felicia 1.4 (1.3) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ Highline
Golf IV 1.9 TDi ASZ Highline
- CarAudio
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 17.12.2010 22:14
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Ano taky skoro Blansko
Co se tyce toho volnobehu je to otazkou. Uz s tim medituji nejakou dobu co se na PDcku deje. Nekdy pomuze vycisteni touto metodou, jinde je potreba sahnout do upravy map. Vse je zpusobeno samotnym opotrebenim motoru. Ve hre je I setrvak, ale ten poznaji vsichni. Kdyz jedete na 3ti rychlostni stupen a uberete na cca. 1200ot a pridate nesmi to kopat dopredu a dozadu. Laicky receno. Pokud tam tohle citite tak dvouhmota je na hrane.
Jednoznacne tato metoda vycisti vstriky, cerpadlo a zlepsi rozprach trysek. Na VAGu to u nizkych hodnot bude ukazovat stejne hodnoty, ale motor se zklidni a celkovy dojem z jeho prubehu je jiny, lepsi. Vsak se pak podivejte co zustalo za bordel ke konci cisteni ve aVIFu a pochopite. Proto ho nedojizdejte az do konce.
Co se tyce toho volnobehu je to otazkou. Uz s tim medituji nejakou dobu co se na PDcku deje. Nekdy pomuze vycisteni touto metodou, jinde je potreba sahnout do upravy map. Vse je zpusobeno samotnym opotrebenim motoru. Ve hre je I setrvak, ale ten poznaji vsichni. Kdyz jedete na 3ti rychlostni stupen a uberete na cca. 1200ot a pridate nesmi to kopat dopredu a dozadu. Laicky receno. Pokud tam tohle citite tak dvouhmota je na hrane.
Jednoznacne tato metoda vycisti vstriky, cerpadlo a zlepsi rozprach trysek. Na VAGu to u nizkych hodnot bude ukazovat stejne hodnoty, ale motor se zklidni a celkovy dojem z jeho prubehu je jiny, lepsi. Vsak se pak podivejte co zustalo za bordel ke konci cisteni ve aVIFu a pochopite. Proto ho nedojizdejte az do konce.
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz
- CarAudio
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 17.12.2010 22:14
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Pekne napsane. Oprava zkratky BOI misto BIP. Indicie pro BOI specialne pro 85kW je ta, ze kdyz tomu date poradnou cocku treba na dalnici nesmi se teplota oleje vysplhat pres 110°C. Pak mate v jaji EGT a koledukete si o prasknuti 1 nebo 3 tiho pistu. EGT vysvetli asi kolega m3turbo.mp3turbo píše:diagnostikou nijako, jedine snad rozobrat a kuknut nieco mozes odvodit od toho ci po vyslapnuti spojky prestane trasenie alebo ci sa zmeni.
ak by si mal chytene vstrekovace, ak by ich podfukovalo a podobne a kvoli tomu by triaslo, urcite by si videl zle hodnoty ci uz v kanali 013 (vyrovnavacie davky na jednotlive valce, idealne vsetky pod +0.3mg/str, cim blizsie nule tym lepsie), v kanali 018 (namiesto nul by tam boli ine cisla, pri jazde je pripustna hodnota 4 pri pustenom plyne a brzdeni motorom, inak musia byt VZDY same nuly) a kanali 023, to je tzv. switch time deviation co su milisekundy prace vstrekovacov (BIP, beginning of injection period, konkretne sa jedna o cas MEDZI PRIKAZOM NA ZACATIE VSTREKOVANIA A MECHANICKYM UZAVRETIM VSTREKOVACU SAMOTNEHO cim zacina špricovanie do valcov).
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Vyskouším ten test na setrvák a teplota oleje je cca max 95st.C(pokud se dá veřit budíku na Maxíku) a to jsem jel 20km po D5 160km/h a po přijetí jsem nechal motor vydechnout asi 5 min a teplota spadla na cca 80-85.
- crazyduke
- VWjunior
- Příspěvky: 1577
- Registrován: 07.04.2008 15:17
- Bydliště: Kladno, Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Tak u mě hodnoty -0,1.... 0,0.... -0,0 tak není třeba čistiti!!!!
VW Touran 2,0 TDI 125kW, 2010... www.fakthracky.cz dětská elektrická vozítka...
- stevocz
- Profík
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Košice
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
neskusal to niekto na starsich TD ze co to s tym urobi?
- Jose1
- VWexpert
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 02.03.2008 16:51
- Bydliště: Brno
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
CarAudio
čauky, čauky....
Nechal jsem si to změřit, čísla přesně nevím, ale prej jsou rozptyly v normě. Pouze mám dva válce v plusu a dva v mínusu.
Pomohlo by čištění "tvojí" metodou?
A jestli jsi někde z okolí Brna a měl bys na mě náladu, zajel bych k tobě....
Následuje otázka....za kolik?
díky
Jo a taky bych si poslechl konečně, jak ti auto hraje uvnitř....
čauky, čauky....
Nechal jsem si to změřit, čísla přesně nevím, ale prej jsou rozptyly v normě. Pouze mám dva válce v plusu a dva v mínusu.
Pomohlo by čištění "tvojí" metodou?
A jestli jsi někde z okolí Brna a měl bys na mě náladu, zajel bych k tobě....
Následuje otázka....za kolik?
díky
Jo a taky bych si poslechl konečně, jak ti auto hraje uvnitř....
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- BoratCZ
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 09.05.2011 17:45
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Cau tak jsem to na me bore a kolegove alhambre oboje tdi pd premeril.na kanale 13 mam jak ja tak i on same nuly. Je to dobra nahoda a trysky v super stavu nebo vag nezobrazuje hodnoty teto skupiny? Ostatni skupiny zobrazuje v poradku.
- Skyppy
- Člen klubu
- Příspěvky: 1265
- Registrován: 03.07.2010 07:11
- Bydliště: Březová - Oleško
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Zdá se mi skoro nemožné, aby jsi narazil na dvě auta, u kterých by Ti to ukazovalo samé nuly. Spíš bych to viděl na nějakou jinou anomálii třeba VAG-u.
- 007houmr
- Jezdec
- Příspěvky: 319
- Registrován: 16.02.2009 20:54
- Bydliště: Třebíč
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Ty hodnoty platí při studeném motoru nebo při provozní teplotě. U jednoho vstřiku mám hodnotu přes +1, ale když se motor ohřeje, tak se to srovná na -0,4.
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016