vw 1,4 16V 55 kw

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
Phoenix
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Phoenix »

Danielaaa píše:
Martin. D píše:Hledej :arrow: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 9eba+oleje" onclick="window.open(this.href);return false;
Nemám Polo :mrgreen:
Ale máš 1,4 motor :lol:

Martin myslel asi spíš toto:
Pánové měl jsem stejný problém který tady popisujete....
1. Nechte si vyměnit pístní kroužky pokud chcete zabránit spotřebě oleje.
2. Vyčistěte si odvětrávání klikovky...dost velký problém u těchto motoů (špatně řešeno)
3. pokud máš tachometrových 160tisíc jsi si jistý že má auto právě tolik najeto?Taky jsem měl na tachometru 120tisíc a skutečnost byla asi 210tisíc....
4. Spolu s pístními kroužky doporučuji i vyměnit olejovou pumpu...další dost problematická věc u těchto motorů (opět konstrukčně špatně řešeno....) - Pak se vám rožne kontrolka mazání vy zkontrolujete olej...bude ho dostatek ale motor i tak pojede na sucho a je KO
(Vlastní zkušenost - musel jsem měnit motor)
Takže tohle bych Vám doporučil.... (mimo jiné odvětrání klikovky ...to je patrně důvod proč máte olej ve vzduchovém filtru...jelikož motor se pak šíleně tlakuje.
Moje odvětrávání na původním motoru bylo tak zasran.... a těžké když jsem vymontoval....a kdyby jste viděli toho bordelakolik jsem z toho vysypal tak by snad ani nikdo nevěřil...
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ

Danielaaa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 07.09.2011 12:27

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Danielaaa »

Phoenix píše:
Danielaaa píše: Nemám Polo :mrgreen:
Ale máš 1,4 motor :lol:

Martin myslel asi spíš toto:
Pánové měl jsem stejný problém který tady popisujete....
1. Nechte si vyměnit pístní kroužky pokud chcete zabránit spotřebě oleje.
2. Vyčistěte si odvětrávání klikovky...dost velký problém u těchto motoů (špatně řešeno)
3. pokud máš tachometrových 160tisíc jsi si jistý že má auto právě tolik najeto?Taky jsem měl na tachometru 120tisíc a skutečnost byla asi 210tisíc....
4. Spolu s pístními kroužky doporučuji i vyměnit olejovou pumpu...další dost problematická věc u těchto motorů (opět konstrukčně špatně řešeno....) - Pak se vám rožne kontrolka mazání vy zkontrolujete olej...bude ho dostatek ale motor i tak pojede na sucho a je KO
(Vlastní zkušenost - musel jsem měnit motor)
Takže tohle bych Vám doporučil.... (mimo jiné odvětrání klikovky ...to je patrně důvod proč máte olej ve vzduchovém filtru...jelikož motor se pak šíleně tlakuje.
Moje odvětrávání na původním motoru bylo tak zasran.... a těžké když jsem vymontoval....a kdyby jste viděli toho bordelakolik jsem z toho vysypal tak by snad ani nikdo nevěřil...
Jsem sice dáma, ale souhlasím, že to bude asi s prominutím zasrané :mrgreen: . Jen mě udivuje, že mnozí tvrdí, že spotřeba oleje je normální 1l/1000km u těchto motorů. Já se za svou praxi co řídím 16 let s tím nesetkala, že bych dolívala.
Děkuji za doporučení, kde by mohla bejt chyba určitě do servisu zajed, snad to finančně unesu, představu nemám. V opačném případě budu spořit a dolívat 8O .
Zvláštní je, že všichni mi tvrdí, že mi musí smrdět auto při startech a jít z výfuku modrý kouř.Tohle se neděje
anebo ho prodám a budu mít svatý klid

Uživatelský avatar
Martin. D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2471
Registrován: 16.06.2008 05:57

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Martin. D »

Phoenix píše:
Danielaaa píše: Nemám Polo :mrgreen:
Ale máš 1,4 motor :lol:

Martin myslel asi spíš toto:
Pánové měl jsem stejný problém který tady popisujete....
1. Nechte si vyměnit pístní kroužky pokud chcete zabránit spotřebě oleje.
2. Vyčistěte si odvětrávání klikovky...dost velký problém u těchto motoů (špatně řešeno)
3. pokud máš tachometrových 160tisíc jsi si jistý že má auto právě tolik najeto?Taky jsem měl na tachometru 120tisíc a skutečnost byla asi 210tisíc....
4. Spolu s pístními kroužky doporučuji i vyměnit olejovou pumpu...další dost problematická věc u těchto motorů (opět konstrukčně špatně řešeno....) - Pak se vám rožne kontrolka mazání vy zkontrolujete olej...bude ho dostatek ale motor i tak pojede na sucho a je KO
(Vlastní zkušenost - musel jsem měnit motor)
Takže tohle bych Vám doporučil.... (mimo jiné odvětrání klikovky ...to je patrně důvod proč máte olej ve vzduchovém filtru...jelikož motor se pak šíleně tlakuje.
Moje odvětrávání na původním motoru bylo tak zasran.... a těžké když jsem vymontoval....a kdyby jste viděli toho bordelakolik jsem z toho vysypal tak by snad ani nikdo nevěřil...
Děkuji :wink:

Danielaaa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 07.09.2011 12:27

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Danielaaa »

Jste tady fakt všichni úžasní :pleasantry: Všem moc děkuji za rady. Teoreticky jsem vybavená a můžu vyrazit do servisu, nechtěla jsem aby jako ženské mi nabídli nejdrahší variantu :mrgreen:
anebo ho prodám a budu mít svatý klid

Uživatelský avatar
DandyCZ
Závodník
Závodník
Příspěvky: 594
Registrován: 21.04.2009 08:56
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od DandyCZ »

Stejné jako já na 1.6 16V... výměna gufer a kroužků, udělání hlavy.....celkem 20tisíc....
dělalo to to samý....ted to zajíždím po repasi...
jinak auto nehulilo stále...ale jen když se mu šláplo při rozjezdu nebo se vytočil na místě a pak prošlápl...

tady: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=28&t=207541" onclick="window.open(this.href);return false;

vidím to podobně....v žádným případě ne do VW...tam by to bylo 40...

Uživatelský avatar
Davwe
Profík
Profík
Příspěvky: 929
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Davwe »

ja bych to vubec neresil :)

Danielaaa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 07.09.2011 12:27

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Danielaaa »

Davwe píše:ja bych to vubec neresil :)

Co bys neřešil ??? :)
anebo ho prodám a budu mít svatý klid

Uživatelský avatar
Miras 92
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 07.07.2011 19:55
Bydliště: okres Mělník

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Miras 92 »

No kde jste přišli na to že 1l/1000km je normal to mi hlava nebere. Když si vezměš že olej se mění 10 - 15tis (když někdo nechce zkoušet jestli to zvládne víc) tak je zbytečný ho měnit protože v tomhle případě by se tak 2*krát vyměnil. Někde bude něco špatně (kroužky, těsnění, gufera ..). Nejsou třeba mastný skvrny v expanzní nadobce ?

Danielaaa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 07.09.2011 12:27

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Danielaaa »

Miras 92 píše:No kde jste přišli na to že 1l/1000km je normal to mi hlava nebere. Když si vezměš že olej se mění 10 - 15tis (když někdo nechce zkoušet jestli to zvládne víc) tak je zbytečný ho měnit protože v tomhle případě by se tak 2*krát vyměnil. Někde bude něco špatně (kroužky, těsnění, gufera ..). Nejsou třeba mastný skvrny v expanzní nadobce ?
To jsem si myslela taky, že to není normální. Za svůj provoz s různými auty jsem nikdy olej nedolívala. Ovšem než jsem si zakoupila golfa, tam to dokonce uvádějí v dokumentaci např. u Sharan z roku 2002, uvádějí tuto spotřebuju oleje, jako provozní. Chtěla jsem lidové vozítko, až budu chtít přepych koupím si Volvo a vím že za něj zaplatím.
Nikde svrkny nejsou, vše suché. Začnu svíčkama a uvidí se, kam to až půjde 8O :)
anebo ho prodám a budu mít svatý klid

Uživatelský avatar
Miras 92
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 07.07.2011 19:55
Bydliště: okres Mělník

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Miras 92 »

Napsany je to sice hezky, ale je to hodně divný, jak by se moch z motoru v ok stavu jen tak vytratit olej. Nějaka ta decka budiž, ale litr na 1000km to je jak u 2T :-). No a sucho by v expanzce být nemělo :-), těma skvrnama jsem myslel jestli ten antifreez vypada tak jak ma anebo ma divnou barvu a jsou z expanzky citit spaliny.

Uživatelský avatar
Bloodonstone
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 15.01.2008 22:02
Bydliště: Brno-Julec ghetto

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Bloodonstone »

Každej spalovací motor při provozu bere olej.I u novýho motoru se nepatrná část oleje dostává přes píst.kroužky do spal.prostoru.Je to dáno konstrukcí.Drtivá většina automobilek uvádí toleranci 1l/1000 km.Nicméně při této spotřebě už olej proniká do míst,který mají být těsný.Myslím,že s takovou spotřebou se únik venkem vylučuje,takže jak už bylo napsáno,v tomto případě to vidím na gufera ventilů/píst.kroužky

Uživatelský avatar
PajaS
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 219
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrané nad Vltavou

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od PajaS »

Samozřejmě, že 1l/1000km není normální. To se jen sichrují výrobci aut. Bylo to v dokumentaci k Toyotě Corolle a teď i u Sharana, bude to uvedeno nejspíš u všech aut. Nové auto může brát trochu více oleje než si všechno sedne, tak výrobce napíše, že je to normální.

cordoba
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 15.03.2009 10:03
Bydliště: Vysoké Mýto,Chrudim,Pce

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od cordoba »

mám fábku s tím samým motorem,taky mě to žralo olej,stačilo přejít na jinýho výrobce oleje a mám klid a hlavně polosyntetiku(10w40) a hlavně je to 16v

Danielaaa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 07.09.2011 12:27

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Danielaaa »

cordoba píše:mám fábku s tím samým motorem,taky mě to žralo olej,stačilo přejít na jinýho výrobce oleje a mám klid a hlavně polosyntetiku(10w40) a hlavně je to 16v
Motor 1,4 mám poprvé v životě, vždy jsem měla silnější auta, kdyby pomohlo změnit druh oleje, to by byla výhra :)
anebo ho prodám a budu mít svatý klid

Basinga
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 14.07.2011 18:48
Bydliště: Teplice

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Basinga »

Já bych nestresoval. Pokud má motor výkon, na 99% bude stačit vyměnit gufera u hydraulických zdvihátek ventilů.
Zajeď k nějakému slušnému mechanikovi, materiálově je to pár korun....
ex Golf Sportsvan 2016, 1,4 TSI/92kW
Touran 2019, 1,5 TSI 110kW, DSG7

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“