je slozite u 1,8T sundat vanu ?

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
mara20v
Řidič
Řidič
Příspěvky: 58
Registrován: 14.11.2009 13:19
Bydliště: Železné
Kontaktovat uživatele:

je slozite u 1,8T sundat vanu ?

Příspěvek od mara20v »

znamej me daval nove turbo a rikal ze to nak divne maze ze mam zacpanej saci kos mate stim nekdo skusenosti zvladnu to doma sam nebo radci servis

Uživatelský avatar
Flico
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1634
Registrován: 26.10.2008 09:55
Bydliště: Divokej západ u Plzně

Re: je slozite u 1,8T sundat vanu ?

Příspěvek od Flico »

pokud se chces umazat tak to doma zvladnes odsroubujes zpetny vedeni oleje z turba, pak povolis celou vanu, vycistis nandas vsude novy tesneni vratis utahnes srouby tusim ze na 20Nm a je to

bundis
Závodník
Závodník
Příspěvky: 522
Registrován: 10.04.2008 19:41
Bydliště: Skuteč

Re: je slozite u 1,8T sundat vanu ?

Příspěvek od bundis »

Tak pokud vím tak se musí sundat nápravnice,jinak u 1,8T je myslím doporučená výměna olejového čerpadla myslím buď ve 120000km nebo určo ve 180000km,nejsem si jist.Každopádně,když už bych to děla a měl bych nové turbo tak bych vyměnil i to čerpadlo,z nějakého důvodu to výrobce doporučuje. Kdyžtak se ozvi,kdysi jsem tu jedno čerpadlo dohazoval klubákovi za slušný peníz

luc20
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 09.09.2008 23:01
Bydliště: Most, Plzeň

Re: je slozite u 1,8T sundat vanu ?

Příspěvek od luc20 »

Flico je Vw expert, ale já myslím, že tak jednoduché to není. Protože uprostřed vany je nápravnice. Pokud motor neuvolníš ze silentbloků a nepřizvedneš, tak se nedostaneš ani na všechny šrouby vany. Natož abys jí vyndal. Já měl motor zvednutý tak o 20 cm, dostal jsem se na vyčištění olejového sítka. Ale vanu bych celou nesundal a čerpadlo bych takhle taky nevyměnil. Takže za mě - sítko doma, čerpadlo v servise.

Uživatelský avatar
Flico
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1634
Registrován: 26.10.2008 09:55
Bydliště: Divokej západ u Plzně

Re: je slozite u 1,8T sundat vanu ?

Příspěvek od Flico »

tak ptal se jestli tu vanu sunda doma, coz neni problem ( pokud napr neurves sroub ) kdyz uz se nekdo doma chce poustet do demontaze vany, potazmo napravnice nebo uvolnit motor ze silentbloku tak to asi nebude jantar co ma doma akorat sroubovak a gola sadu z Lidlu :roll:

jinak priznavam, ze sem zapomnel na to ze je pres vanu napravnice, sem to sitko cistil taky ale motor byl venku, tak mi to nedoslo :mrgreen:

Uživatelský avatar
_GK_
Závodník
Závodník
Příspěvky: 552
Registrován: 09.06.2009 17:47
Kontaktovat uživatele:

Re: je slozite u 1,8T sundat vanu ?

Příspěvek od _GK_ »

Na sundání vany musí motor ze silentbloků a přizdvihnout, sundavat celou nápravnici je jen pro blázny :-D

Ta plánovaná výměna čerpadla je podle mě blbost, autorizovanej servis v ČR spíš dělá vše proto aby se člověk hezky brzo vrátil.
Většina má stejně ucapnej sací koš, motor nenechává dochladit a s takovym zacházenim může odejít kdykoliv se mu zlíbí.

Uživatelský avatar
Scratchy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 47
Registrován: 27.08.2011 21:53
Bydliště: Chrudim

Re: je slozite u 1,8T sundat vanu ?

Příspěvek od Scratchy »

Sundal jsem celou nápravnici potřebuju vyčistit ten sací koš, ale zaboha mi nejde dostat vana dolů všechny šrouby jsem na ní povolil ve předu je volná ale u převodovky jak kdyby ji něco drželo. nevíte někdo jestli tam je nějakej chyták?

bert
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 09.10.2007 08:23
Bydliště: Plzeň

Re: je slozite u 1,8T sundat vanu ?

Příspěvek od bert »

Mezi motorem a převodovkou jsou 2 otvory a v nich hluboko ještě 2 šrouby. Koukat do díry, točit motorem a až se na setrvačníku objeví výřez, pak je šroub vidět. Chce to dlouhý imbus (myslím 5mm). Je to gynekologie. Mnoho zdaru!

Uživatelský avatar
VR6 rulezzz
Profík
Profík
Příspěvky: 924
Registrován: 15.10.2007 13:06
Bydliště: VWelké Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Re: je slozite u 1,8T sundat vanu ?

Příspěvek od VR6 rulezzz »

nevim jak u Passatu,ale ja u Audi A4 1.8t mel motor venku a musel jsem sundat setrvak,abych sundal vanu prave kvuli tem sroubkum na strane u prevodovky.

Uživatelský avatar
vencacik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 09.05.2010 17:59

Re: je slozite u 1,8T sundat vanu ?

Příspěvek od vencacik »

Jednoduchost. Nárazník, sahara a chladič musí pryč. Potom jsem tuším byl nucen sundat i napínací kladku od klimakopresoru a také doporučuju demontovat katalizátor ať se neuláme. Povolit silentbloky, panenku pod motor. Nebát se motor pořádně našponovat. Jinak se nedostaneš přes nápravnici.

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: je slozite u 1,8T sundat vanu ?

Příspěvek od Gixxer »

kurna tady se docitam veci :D ... nevim delal sem to jenom parkrat ale nejrychlejsi je povesit motor, popustit napravnicu zadny vydelavani, pak se dostanes na sruby , povolit zepredu ten parchant hlinikovej . odvod turba , srouby dokola a na ty u setrvaku se dostanes tak ze si natocis setrvak ( je v nem na nekterym miste udelanej slic ) , tim prostrcis imbus a povolis ,akorat je to horsi kdyz se ti ta kulicka nakoncu protoci , to si pak musis dosikma seriznout malou desitku orech a po kouskach to povolovat , jde to ale blbe , tak hodne stesti :)
.

Koubaradek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 18.05.2014 15:56

Re: je slozite u 1,8T sundat vanu ?

Příspěvek od Koubaradek »

tak sem měl stejnej problém,auto mi přestalo mazat při zahřátí.Stačí si přizvednout auto asi o 20 cm at jsou kola ve vzduchu a dá se pod auto dostat.pak povolit oba silonbloky u motoru vzít hever a kus dřívka a za klimakopresor přizvednou motor.a jsště odmotovat od čelíčka auta silenblok.pak stačí 5 imbus a vytahat všechny šrouby a jsou tam pak ješte 2 u setrváku stačí otáčet motorem u rovodů aby se setrvák pootočil a pak je videt dovnitř na ty 2 šroubky je o taky 5 tka imbus a ješte 4 šrouby na 16 ku . .když vana trošku odpadne tak povolte sací koš at ho neurvete a ješte dekl kterej je u olejovýho čerpadla drží pouze u olejového čerpadla na 5 imbusovim šroubku :-) pak už jde vana ven a čerpadlo drží 3 stejný šroubky.a u čerpadla je napínák řetezu a ten stačí prstem přizvednout a pak čerpadlo odpadne :-) a to se dá sehnat za 1000 kč takže nic hroznýho :-) je to pracný ale doma to člověk udělá když je zdručnej :-)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“