Oprava, přidřeného motoru, výměna turba ALH za repasované

rv. 1994 - 2001

Moderátoři: Martin. D, BigBang

Odpovědět
Uživatelský avatar
Marseille
Řidič
Řidič
Příspěvky: 155
Registrován: 15.06.2009 20:01
Bydliště: Praha

Oprava, přidřeného motoru, výměna turba ALH za repasované

Příspěvek od Marseille »

Zdravím, chci se s vámi podělit o zkušenosti s opravou přidřeného motoru a turba na mým VW POLO Variant 1,9Tdi.
Původní návrh od mechanika byl vyměnit motor jako celek za nějakou bouračku. Cena cca 30.000,-- s daní i s výměnou spojky. Nakonec jsme se domluvili, že pro mě i pro mechanika bude lepší opravit ten můj původní motor, turbo ALH vypadalo, že neodešlo, i když se mechanik divil - turba odchází prý první....:
Položky na faktuře:

-výměna proražené vany motoru, oprava hlavy válců, oprava motoru, broušení hlavy, výměna ventilů a zabroušení, výměna hydraulických zdvihátek, výměna rozvodového řemene (kladky, vodní pumpa cca 3000km staré, zanechány původní), výměna oleje, olej. filtru, výměna krytu pod motor. Položky rozepistovat nebudu:
Cena za materiál 9515,-- cena za práci 11500,-- celkem 21015,--

- Turbo zanecháno původní, technik to projel, auto jelo, turbo fungovalo. Já s tím odjel, turbo fungovalo ale strašně houkalo za nízkých otáček, dojel jsem asi 15km od servisu a auto přestalo táhnout, najednou výkon jako 105 škodovka, do kopce na trojku, takže zpátky k servisákovi a samozřejmě - turbo KO.

- Výměna turba za repasované s 2-letou zárukou 12.500,-- diagnostika motoru 500,-- práce 1500,-- celkem 14.500,--

Celkem oprava 35.515,--

Auto teď jede ale lépe než před tím, zvuk je nádherný a čistý. Jen nevím proč když vypnu motor, se celej zatřese. Chcípák je zapojenej, žádná hadička není nezapojená a výkon auta je skvělej.... Nevíte někdo kde hledat?

To se mi ta dovolená vyplatila!!! Jsem na mizině a živí mě do vejplaty přítelkyně :-)

sondík
Řidič
Řidič
Příspěvky: 141
Registrován: 19.01.2011 15:45
Bydliště: Teplicko

Re: Oprava, přidřeného motoru, výměna turba ALH za repasovan

Příspěvek od sondík »

Není někde povolenej silentblok ? že by se to někde mrskalo. A cena sice novej motor ale měl bys za to 3 motory.
Chevrolet Suburban 6.5TD , BMW 750IL US model , VW Passat Variant TDI

Uživatelský avatar
Marseille
Řidič
Řidič
Příspěvky: 155
Registrován: 15.06.2009 20:01
Bydliště: Praha

Re: Oprava, přidřeného motoru, výměna turba ALH za repasovan

Příspěvek od Marseille »

No měl bych za 10.000,-- jinej starej motor o kterým bych prd věděl, museli by se na něm vyměnit za cca7000 rozvody a olej a z prací by to na ty prachy vyšlo stejně. Navíc bych nikdy nevěděl kdo ho měl a jak se k němu choval přede mnou.

Uživatelský avatar
Muroň
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 29.05.2008 22:56
Bydliště: Praha

Re: Oprava, přidřeného motoru, výměna turba ALH za repasovan

Příspěvek od Muroň »

Měl jsi na dovolenou letět, vyšlo by to levněji :wink:. Jinak nevím, co je lepší - kdyby jiný motor i s prací vycházel tak víc jak o třetinu levněji, mělo by to smysl.
Taky jsem měl v létě větší vydání, dostal jsem smyk a trefil sloup tak nešťastně, že zlomil špičku nosníku motoru (kromě nárazníku, kapoty, čela atd.). Muselo to na stolici...
Das Auto Emoción

Uživatelský avatar
Sanka
Pilot
Pilot
Příspěvky: 816
Registrován: 06.01.2008 21:42
Bydliště: čáslav city
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava, přidřeného motoru, výměna turba ALH za repasovan

Příspěvek od Sanka »

hele uplne nejcasteji (teda moje zkusenost) odchazi ten velkej predni silentblok, ted jsem ho na Classicu taky delal (kratce predtim na GII) je to za chvilku hotove a aspon u me to vibrace pri chcipani uplne vytlumilo
NON-STOP odtah,autodoprava, půjčování podvalu736 484 164
Střední čechy - čáslavsko, kolínsko, kutnohorsko nebo cela ČR :)

e-mail: autodoprava.valena@gmail.com

Uživatelský avatar
Marseille
Řidič
Řidič
Příspěvky: 155
Registrován: 15.06.2009 20:01
Bydliště: Praha

Re: Oprava, přidřeného motoru, výměna turba ALH za repasovan

Příspěvek od Marseille »

Muroň píše:Měl jsi na dovolenou letět, vyšlo by to levněji :wink:. Jinak nevím, co je lepší - kdyby jiný motor i s prací vycházel tak víc jak o třetinu levněji, mělo by to smysl.
Taky jsem měl v létě větší vydání, dostal jsem smyk a trefil sloup tak nešťastně, že zlomil špičku nosníku motoru (kromě nárazníku, kapoty, čela atd.). Muselo to na stolici...
Tak hlavně že se ti nic nestalo.... a klepání - zaslepil mi EGR ventil.

Odpovědět

Zpět na „Polo 6N1/6N2“