EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Již párkát jsem se zmiňoval o problémech s autem, kdy mi cuká od 1800-2300 ot. Je to hrůza, nepohodlá jízda. Vyměnil sem klapku, lambdu, čidlo teploty a pořád. Dočetl jsem se ve forech škoda, že to dělá klapka, prostě odchází a nejde vyčistit. Proto se prám, podařilo se ji někomu důkladně vyčistit? Jestli ano, jak. Nebo nemá někdo na zkoušku/prodej nějaký jiný EGR? Čistil jsem, nepomohlo, trubka pod sání čístá.
-
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 26.07.2008 22:34
- Bydliště: Sokolov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Ahoj, napiš mi číslo EGR ventilu, nějaký tady mám, jsou to originál Pierburg, cena 600,-Kč + poštovné, 1/2 roku záruka.Pokud budeš mít zájem písni.
-
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 27.08.2009 13:56
- Bydliště: Trutnov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Já to měl taky a bylo to čidlo vačkovýho hřídele
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
A jak se pozná, že je to čidlo špatný? Jde to nějak sledovat na VAGU? Vyčistil jsem ho, ale jako žádná změna..
-
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 27.08.2009 13:56
- Bydliště: Trutnov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Bylo mi řečeno že při změření špatný hodnotytomakecTD píše:A jak se pozná, že je to čidlo špatný? Jde to nějak sledovat na VAGU? Vyčistil jsem ho, ale jako žádná změna..
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Nj, potřeboval bych pomoct s tím jak to změřit už sem preventivně vyměnil tolik věcí, co neřešily problém, až mě to samého sere
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
podle mě jdou tyhle snímače změřit pouze na osciloskopu
VW GIV 1.6 16V
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Nikdo neví?? Stále mám ten samý problém na benzin i lpg. Hlavně za tepla.
Nyní se oběvuje po studeném startu to, že auto naskočí a ihned chcípne. Když nechcípne, chcípne když šlápnu na plyn. Po startu číslo II. nechcípne a normálně jde za plynem.
Nedávno sem jel trasu cca 700km, auto někdy jakoby mělo jiný tah plynu a samozřejmě cukalo 1800-2100ot.
Měněna klapka, lambda, čidlo teploty, svíčky, EGR, zkontrolována těsnost sání, vyčištěné cívky, čisté čidlo otáček kliky/vačky. Všechny kontakty vyčištěné snad v celém motoru. Motor jinak spaluje naprosto perfektně a má krásný tichý a pravidelný chod. Spotřeba dobrá. Ale to cukání už opravdu netuším na co se mám zaměřit to samé s tím proměnlivým výkonem.
Je schopen ještě někdo pomoct? Samozřejmě že nikde není žádná chyba...to samé se řešilo na forum škodovek, ale nikdo to nevyřešil. Dělal jim to egr většinou.
Nyní se oběvuje po studeném startu to, že auto naskočí a ihned chcípne. Když nechcípne, chcípne když šlápnu na plyn. Po startu číslo II. nechcípne a normálně jde za plynem.
Nedávno sem jel trasu cca 700km, auto někdy jakoby mělo jiný tah plynu a samozřejmě cukalo 1800-2100ot.
Měněna klapka, lambda, čidlo teploty, svíčky, EGR, zkontrolována těsnost sání, vyčištěné cívky, čisté čidlo otáček kliky/vačky. Všechny kontakty vyčištěné snad v celém motoru. Motor jinak spaluje naprosto perfektně a má krásný tichý a pravidelný chod. Spotřeba dobrá. Ale to cukání už opravdu netuším na co se mám zaměřit to samé s tím proměnlivým výkonem.
Je schopen ještě někdo pomoct? Samozřejmě že nikde není žádná chyba...to samé se řešilo na forum škodovek, ale nikdo to nevyřešil. Dělal jim to egr většinou.
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Jediný co mě ještě napadá je sdružené čidlo tlaku/teploty vzduchu co je na sání.
VW GIV 1.6 16V
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
No sání obsahuje u mne jedinné čidlo a to je čidlo tlaku sání, nic jiného tam není. Je na boku sání na levé straně z pohledu čelem k autu.....čili když bych ho odpojil, nemělo by to dělat, ne?
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Tak kamarád má všechny podklady k autům a tak, dělal mi na dálku testy přes vag všeho, co šlo. Naprosto všeho. Jednou napsal katalyzátor,že je špatnej a hodil chybu. Pak také že lambda číslo II. reaguje až od vytočení motoru nad 2500. Je to normální? Takže tudíž se ptám, je možné aby auto cukalo 1800-2100 ot/min díky lambdě číslo 2?
Jinak tlaky všeho, otáčky, všecko naprosto bez problému. Říkal, že takhle toho až tak nezjistí, že to potom už jen jinýma přístrojama, ale jen že se mu nezdá ta lambda.
Jinak tlaky všeho, otáčky, všecko naprosto bez problému. Říkal, že takhle toho až tak nezjistí, že to potom už jen jinýma přístrojama, ale jen že se mu nezdá ta lambda.
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
DNES jsme kontrolovali další součásti na 2 autech. TDI a můj 16V. Nezdálo se nám čidlo nasávaného vzduchu/tlaku. Jelikož u stojících aut u kamoša byla teplota čidla podobná teplotě venkovní tj 27C a moje byla 35-38 ikdyž auto stálo. Po startu se teplota nijak neměnila, zůstala konstatní. Tohle nemůže mít na to vliv?? Pak jsem čidlo vyčistil a pořád to samé, dokonce to ukazovalo jiný tlak jak jindy.
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Na studeným motoru by měla být teplota stejná jako je okolní a pak by měla logicky stoupat.Pokud je konstantní a ukazuje na studenym motoru nějakých 35 tak je kaput.Zkus ho nalogovat za jízdy....
VW GIV 1.6 16V
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
No pořád 34-36 na studeným motoru i za jízdy. Zkoušeli jsme na to foukat všecko, neměnilo se, max o 1C. Jinak tlak 975mpa myslím a při volnoběhu 250 to je v normě? Asi to čidlo budu muset koupit nové...
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele: