EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Eitn
Člen klubu
Příspěvky: 414
Registrován: 13.04.2010 22:00
Bydliště: OlomouCity

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od Eitn »

Co svíčky?

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Svíčky úplně nové :wink:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Eitn
Člen klubu
Příspěvky: 414
Registrován: 13.04.2010 22:00
Bydliště: OlomouCity

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od Eitn »

Jestli máš v chybách lambdu tak do bude ona. Mě to dělá nad 2500ot. Lambda před katem...auto cuká,nejde do otáček a nemá výkon...svíčky jsem měnil včera a trochu se to zlepšilo ale nic extra:) svítí ti kontrolka motoru?

Uživatelský avatar
gorza
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 25.11.2010 09:53
Bydliště: Praha

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od gorza »

A co takhle váha vzduchu? Při volnoběhu ti drží otáčky? Pokud je to cukání jakoby ti najednou zbrzdilo auto tak to bude asi ono... A ještě jedna rada - hlavně nekupuj Starline! Teď jsem měl 2 a obě byly špatné. Zkusil bych nejdříve nějakou z vrakáče jestli se to zlepší. Dej vědět jak to dopadlo.
Golf IV 1,6 FSI r.2002 150000km
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=28&t=203272" onclick="window.open(this.href);return false; - Programování dojezdu oken, zvuku zamykání, autozamykání...

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od falko1983 »

16V váhu nemají místo ní je senzor tlaku.Podle toho co tu tomakecTD psal tak bych tipnul že je aspoň částečně v háji.
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Pánové, mám tam nového snad všechno :drinks: lambdu před katem origo, klapku origo, čidlo teploty, svíčky, všechny čidla čisté. Sání na 100% těsné. Lambda 2 na nic vliv nemá, tu sem včera odpojoval a to samé. Jedinné to čidlo tlaku a teploty sání a to mám dneska nové, tak to vyzkouším, hlavně ty teploty a tak. Pak leda jestli dobře funguje nádobka s aktivním uhlím a čidlo otáček kliky. Jinak je vše nové, leda vyměnit motor chlapi :good: :D :D :D

Jinak dnes po ránu sem to nastartoval až na potřetí. Nastartovalo, volnoběh jak traktor, chcíp.Pak zase, ale už to jelo-šlápl jsem na plyn, chcíp. Na 3tí pokus se to rozjelo normálně a samozřejmě cukalo. Doufám v to čidlo :roll:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Eitn
Člen klubu
Příspěvky: 414
Registrován: 13.04.2010 22:00
Bydliště: OlomouCity

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od Eitn »

Pěkná generálka..až to najdeš tak budeš mít snad dlouho klid :)

Uživatelský avatar
Eitn
Člen klubu
Příspěvky: 414
Registrován: 13.04.2010 22:00
Bydliště: OlomouCity

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od Eitn »

čidlo otáček kliky by to mohlo dělat..ale to by ti ukázal VAG ne?

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Takže, vypozoroval jsem: Po studeném startu se divně chová nádobka s aktivním uhlím, nastartuju, nelupe a přitom je v hadici slyšet jak do sání výpary jdou. Jakmile se šlápne na plyn, hned to chcípne-motor se jakoby zadusí. To čidlo tlaku sání mám nyní taky nový, tím to nebylo, naštěstí sem ho nekupoval :drinks: Zjistil sem,že když je tam i docela velkej fuk někde bokem, hned to chybu neháže, jen až je někde velká lochna. Takže když hadičku od uhlí oddělám, má to stejný chod jako když startuju za studena. Když ji ucpu, motor jede normálně. Tzn, že asi po startu do motoru nemají jít výpary z nádrže, ventil nelupe, ale něco propouští a klapka s tím nepočítá, tak se motor dusí. Jakmile ventil začne "lupat" jede to normálně a reaguje na plyn. Ještě sem vypozoroval,že na volnoběh u klapky vždy po intervalech 1s je slyšet syčení vzduchu. něco jako sss, sss, sss :D Zřejmě se někde dostává vzduch a klapka se "houpe" ale jen mírně. V pásmu 2tis ot je to bordel. Takže mrknu na těsnění pod ní a na tu krabku s aktivním uhlím :good:

Má otázka zní, jak ventil aktivního uhlí má fungovat? Díky za info :good:

Jinak čidlo otáček ukazuje normálně plynulé hodnoty dle vagu.
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

golfand
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 20.07.2011 09:44
Bydliště: Velké Němčice

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od golfand »

Jj,mě to taky teď začalo dělat ale Ty máš 16V já mám AKL 8V,taky by mě zajímalo čím to je,jak jsem už psal dříve...v několika servisech chytří zaplatíš 5-kilo za pokec a stejně Ti h...o poradí :negative: natož aby to dali dohromady,jo oni daji ale vymění půl auta :lol: Tak by mě zajímalo jestli už Ti to frčí?

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Mám nový čidlo tlaku sání, klapku, čidlo teploty, svíčky, lambdu I. Origo vše. Kontrolováno aktivní uhlí, komplet vyjmuty vstřiky i s lištou, vyčištěno. EGR na 100% čistej plně funkční, lambda II nemá vliv. Fuk nikde u sání není, testováno. Pořád to samý, jedinný,co sem neměnil je čidlo otáček klikové hřídele. Ty jsi něco měnil? Co ti v servisech řekli?
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od Shorty »

Jak mi asi před měsícem radil Falko, tak aktivní uhlí jde myslím zkontolovat v akčních členech. Hele, takovej hloupej dotaz, ale nemáš to kvůli tomu, že to jezdí na lpg? Zkoušel jsi za nákym člověkem aby mrknul na řj motoru, je tam tuším náká italská.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od jurod »

Jak má aktivní uhlí fungovat? Je tam ventil nahoře a ten cvaká. Ventil se dá pořídit za babku. Samotná nádobka jen mění výpary, tu si nevšímej. Chybu může dělat jen ten ventil. Zkus od něho odpojit hadici co jde do klapky a zacpat ji,jestli to pomůže.
Pokud ne, mohl by to dělat ještě zapalovací modul, většinou blbne za tepla.
Jinak jak můžeš slyšet výpary co jdou do nádobky? To je blbost. Do nádobky jdou výpary pořád, to není nijak uzavřeno mezi nádobkou a nádrží.
Jedině ten ventil to pouští do spalování...
Klapku jsi psal máš novou? Nebo je použitá?
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Nádobka aktivního uhlí a ventil fungují, zkoušeno. LPG může zanést vstříky benzínu, odejde dřív lambda, svíčky (Vše měněno,vstřiky čištěny ), výfuk, někdo říká, že ventily, jinak by to nemělo mít na nic vliv. Samozřejmě, že sem se o to taky zajímal, ale nic mne nenapadlo. Taky je v motoru díky tomu plno různejch drátů a tak. No uvidíme, snad časem seženu čidlo otáček kliky, jestli to bude OK a bude to cukat dál, smířím se s tím, výkon to má docela dost dobrej na kombíka :good:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od jurod »

Co ta klapka? Nová? Nebo použitá?
Zapalovací modul bych ještě proměřil..jestli tam je :)
Čidlo otáček kliky je jedna věc, pak je ještě snímač otáček na vačce.
Špatně se to hledá, to vím z vlastní zkušenosti. Protože pokud nějaké čidlo není úplně mrtvé, tak to diagnostika neukáže...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“