Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
auckland
Pilot
Pilot
Příspěvky: 770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?

Příspěvek od auckland »

roti píše:
auckland píše:Mel jsem na predku dva roky vrtane Zimmermanny a desky ferodo. Ze by to nejak perfektne brzdilo se mi nezdalo. Ted jsem byl nucen je vymenit, protoze se mi zacaly kroutit. Dal jsem na doporuceni sveho auto doktora a zakoupil kotouce Power Disc ATE, desky taky ATE. Podle prvotnich dojmu, se mi zda, ze to brzdi lepe, nejak si nemuzu pomoci 8)
jestli myslis ty drazkovany, tak co jsem slysel zkusenosti, tak predrazenej smejd. Asi peti lidem se casem zkroutily...

Ano, myslim ty drazkovany. Tak uvidime, Zimermmanny se mi taky zkroutily, asi sem expert :velo:
Škoda Superb Combi Elegance Drive DSG; 2.0 TDI, 125 kW
Škoda Fabia; 1.4 MPI
Škoda Superb Combi Exclusive; 2.0 TDI 4x4, 125 kW
Passat 3C; 2.0 FSI
Passat B5.5; 1.9 TDI, 96kW

Uživatelský avatar
roti
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1855
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, München
Kontaktovat uživatele:

Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?

Příspěvek od roti »

tak konecne tam mam zimmermanny+textar a brzdi to jako das! Hlavne se to uz zakousava po dotknuti se pedalu a ne jako driv... Rozdil je hodne dobrej!
Přílohy
P1300810.jpg
P1300819.jpg
P1300827.jpg
P1300846.jpg
S500 L
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach

Uživatelský avatar
roti
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1855
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, München
Kontaktovat uživatele:

Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?

Příspěvek od roti »

.
Přílohy
P1300815.jpg
P1300826.jpg
S500 L
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach

Uživatelský avatar
frodobagin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 210
Registrován: 01.11.2010 18:33
Bydliště: Ostrov
Kontaktovat uživatele:

Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?

Příspěvek od frodobagin »

Tak jsem pořídíl BREMBO kotouče a BREMBO brzdové destičky a musím říct, že to brzdí už od začátku jako ďas, ale to může být tím, že jsem byl zvyklý brzdit velmi málo kvůli tomu, že mi kotouče pěkně vybrovaly a po demontáži jsem zjistil, že brzdily pouze polovinou brzdné plochy. Ale co jsem zjistit bylo překvapení. Na destičkách je nápis barvou BREMBO a na plechu, na kterém je nanýtovaný brzdný materiál je vyraženo TEXTAR. Zajímavé. No zatím to brzdí fakt přepichově. Počkám, zda se nezkroutí. Napíšu sem svoje zkušenosti.
Přílohy
BREMBO vs. TEXTAR
BREMBO vs. TEXTAR
Přední strana ...
Přední strana ...
... a zadní strana kotouče.
... a zadní strana kotouče.

Uživatelský avatar
SupermanXXX
Profík
Profík
Příspěvky: 1160
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: střední čechy

Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?

Příspěvek od SupermanXXX »

na tom neni nic zajimavyho brembo destičky nevyrábí, bere je od textaru.

to ROTI: proc si nevzal desky taky od zimmermanu?

Uživatelský avatar
roti
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1855
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, München
Kontaktovat uživatele:

Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?

Příspěvek od roti »

dle Seba nejlepsi kombinace Zimmermann+Textar. Asi jako Zimmermann+Ferodo DS2500.
Brzdi to jako cert! Zkusil jsem na D5 pred tunelem za Plzni plnej ze 160 na 80km/h a skoro se mi odkrvil mozek :)
S500 L
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach

kelly01
Profík
Profík
Příspěvky: 973
Registrován: 12.01.2008 21:08
Bydliště: Přerov

Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?

Příspěvek od kelly01 »

To mně se spustí ABS i na obyčejných ATE + Textar :mrgreen:

Uživatelský avatar
SupermanXXX
Profík
Profík
Příspěvky: 1160
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: střední čechy

Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?

Příspěvek od SupermanXXX »

tak na pašíkovi mám Zimmermany 40tis km a brzdej porad jako novy a na A6 máme ATE a po 10tis km klepou :baseball: ATE nebrat !

kelly01
Profík
Profík
Příspěvky: 973
Registrován: 12.01.2008 21:08
Bydliště: Přerov

Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?

Příspěvek od kelly01 »

Já nevím co máte proti obyčejným ATE 8O

Je nepropaguji ale od roku 96 je dávám na všechny koncerny a problém se zvlněním jsem ještě nezažil 8O

Měním je vždy s třetíma deskama...

Uživatelský avatar
Hans76
Profík
Profík
Příspěvky: 1098
Registrován: 28.08.2008 22:29
Bydliště: jih Moravy

Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?

Příspěvek od Hans76 »

Zdar, záleží také na namontování. Na netu jsem například narazil na informace (10 tipů) od Bremba k instlalaci kotoučů a mezi nimi byl i jeden velmi zajímavý, obecný:

"Jakmile jsou kotouče namontovány použijte DTI (test házivosti) připevněný na podvozek abyste změřili házivost kotouče na jeho vnějším okraji. Hodnota odchylky nesmí přesáhnout na jedné celé otáčce 0,1 mm. Jestliže je tato odchylka větší než 0,1 mm změňte otočte kotouč vůči náboji kola do jiné pozice, nebo náboj očistěte. Toto měření je extrémně důležité pro budoucí stav brzdového kotouče, pokud je odchylka větší než přípustná dojde po ujetí pár kilometrů k nerovnoměrnému opotřebení kotouče což způsobí vibrace a citelnou ztrátu brzdného účinku! (většina servisů toto měření ovšem vůbec neprovádí)."

Jinak s ATE také spokojenost :wink:
Octavia III Kombi L&K 2019, 2.0 CR TDI 135kW 4x4 7q automat
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------

Uživatelský avatar
petule007
Závodník
Závodník
Příspěvky: 654
Registrován: 10.11.2008 16:45
Bydliště: Liberec

Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?

Příspěvek od petule007 »

Hans76 píše:Zdar, záleží také na namontování. Na netu jsem například narazil na informace (10 tipů) od Bremba k instlalaci kotoučů a mezi nimi byl i jeden velmi zajímavý, obecný:

"Jakmile jsou kotouče namontovány použijte DTI (test házivosti) připevněný na podvozek abyste změřili házivost kotouče na jeho vnějším okraji. Hodnota odchylky nesmí přesáhnout na jedné celé otáčce 0,1 mm. Jestliže je tato odchylka větší než 0,1 mm změňte otočte kotouč vůči náboji kola do jiné pozice, nebo náboj očistěte. Toto měření je extrémně důležité pro budoucí stav brzdového kotouče, pokud je odchylka větší než přípustná dojde po ujetí pár kilometrů k nerovnoměrnému opotřebení kotouče což způsobí vibrace a citelnou ztrátu brzdného účinku! (většina servisů toto měření ovšem vůbec neprovádí)."

Jinak s ATE také spokojenost :wink:

Já dal kotouče i desky vše nové a všechno špatně se sjíždí každá strana úplně jinak. Nevim čim to je ale total na pikaču
mam podezření na držák třmenu jestli dosedaci plošky destiček nejsou ko.

Uživatelský avatar
Hans76
Profík
Profík
Příspěvky: 1098
Registrován: 28.08.2008 22:29
Bydliště: jih Moravy

Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?

Příspěvek od Hans76 »

Pokud se strany jinak sjíždí, mohlo by to i být "zatuhlými" vodícími čepy třmenu. Je to častý jev u zadních brzd, kde čepy mají "chodit" s třmenem a zareznou v držáku. Na předku je to jiné, tam jsou čepy na pevno a třmeny mají gumová vodítka (u 288mm brzd).
Octavia III Kombi L&K 2019, 2.0 CR TDI 135kW 4x4 7q automat
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------

Uživatelský avatar
petule007
Závodník
Závodník
Příspěvky: 654
Registrován: 10.11.2008 16:45
Bydliště: Liberec

Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?

Příspěvek od petule007 »

Hans76 píše:Pokud se strany jinak sjíždí, mohlo by to i být "zatuhlými" vodícími čepy třmenu. Je to častý jev u zadních brzd, kde čepy mají "chodit" s třmenem a zareznou v držáku. Na předku je to jiné, tam jsou čepy na pevno a třmeny mají gumová vodítka (u 288mm brzd).

čepy jsem leštil jsou jak nové...vše namazáno kontrloval jsem i pístky vše je ok.
už nevim....

Uživatelský avatar
Meggy
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2211
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?

Příspěvek od Meggy »

frodobagin: Brembo používá od Textaru tu základovou desku, ne celé jak píše SupermanXXX
tak to dělá většina výrobců
NOVÉ OE i AFTERMARKET náhradní díly...SUPER CENY
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=217412

Uživatelský avatar
frodobagin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 210
Registrován: 01.11.2010 18:33
Bydliště: Ostrov
Kontaktovat uživatele:

Re: Nevrtanou Brembo sadu nebo vrtané Zimmrmany?

Příspěvek od frodobagin »

Takže čerstvá zkušenost s předními brzdovými kotouči Brembo pr.288mm a destičkami Brembo (montáž na Passata B5.5)
Po namontování a precizním očištění dosedacích ploch středového uložení a odmaštění brzdového kotouče a očištění dosedací plochy disku kola je výsledek následující:
do 100km - bez problému
po 100km - mírné vibrace ale nechal jsem být, možná se to usadí
dnes po ujetí 2000km - vibrace ještě větší a po nočním stání při několika prvních zabržděních (cca 5-8) jsou brzdy velmi
hlučné a pak hluk ustane ale ty vybrace zůstávají
a ještě mohu říct, že přední lité disky jsou pěkně zapelešené od brzd a to po ujetí 300 km od precizního umytí disků

Takže z mého pohledu Brembo sadu za cca 3.500 až 4.000 nebrat. Kdo ví jestli to vůbec je Brembo???
Neporadí někdo jak zjistit, který kotouč (levý nebo pravý) je zvlněný, abych to mohl případně reklamovat?

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“