EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Klapka je použitá. Zapalovací moduly proměřit jak? Jsou tam 4x takový moduly na svíčky, vede k tomu 5 drátů? Vůbec nevím jako co to je :D Jak poznám, že je to špatný?
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od jurod »

Zdar, popravdě tenhle motor moc neznám. Na 1.6 74kw je jeden modul.
Nevím co tam máš za cívky nebo co. Každopádně to jde u elektrikáře proměřit.
Nebo je zkus navzájem prohodit...jestli to jde.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Tak pane, mám tam tohle: http://aukro.cz/zapalovaci-modul-civka- ... 73561.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Čistil jsem to, prostříkal kontakty WDčkem. Nic víc udělat nemohu. A prohodil jsem je taky, to je pravda, změna žádná. V tomhle podle mě moc problém nevidím, to by dělalo pořád.
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od falko1983 »

Pokud je ta klapa starší tak nemáš nikde záruku že je OK,a může to dělat právě ona i když jsi jí měnil.Buď vyzkoušet ještě jinou nebo pořídit novou aby jsi měl jistotu ale to je zase investice 3,5tis.Jinak VN napětí na modulech lze měřit jen spec.přístroji(osciloskop).A nebo pak taky za chodu motoru vždy odpojit od jednotlivých cívek konektor a sledovat změnu chodu motoru.
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Tak sem nyní dojel na oběd. Zkoušel jsem, jestli to není potenciometrem plynu. Není. I na plnej plyn když vystartuju to kolem těch 2000 ot cuká. Auto jsem zkoušel podtáčet, i vytáčet. 1500 ot téměř bez plynu i s plným žádný cukání, to samé nad 2500 žádné cukání. Čert ví :laugh:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od jurod »

S použitou klapkou to je těžko... chce to zkusit novou.
Pak ty senzory otáček, nebo čidlo klepání motoru..
Tyhle ty závady jsou nejlepší... já bych to nechal tak, jestli to není až tak hrozné. Možná se to časem projeví víc.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
OndraV5
Závodník
Závodník
Příspěvky: 547
Registrován: 15.11.2010 14:50
Bydliště: Krucemburk, VWysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od OndraV5 »

Ahoj,

měl bych otázku... při jízdě v 4200 ot. mě začně motor cukat a nejde dál, tak přeřadím a zase při 4200 ot. to cuká.. Nevíte, čím by to mohlo být.? Jinak, teď měněný Snímač otáček...
VW Bora 2.3 V5 110kW AGZ

děkuji za rady

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od jurod »

Tak mohli by to být podobné věci jako se tady v tomto vláknu řešili.
Bylo to auto na diagnostice?
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
OndraV5
Závodník
Závodník
Příspěvky: 547
Registrován: 15.11.2010 14:50
Bydliště: Krucemburk, VWysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od OndraV5 »

ano byl, na diagnostice a na VAGu to napsalo Snímač otáček 2x cca po týdnu... tak teď se vyměnilo, otáčky drží, nekolísaj, ale co jsem zjistil, že při 4200 ot. to cuká a netáhne dál.. :/ ale zítra se dostanu snad k někomu, který tomu vážně rozumí a napíchne auto za jízdy :)

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od jurod »

Nevím co by to mohlo dělat v tak vysokých otáčkách...
Zkusil bych třeba odpojit váhu vzduchu, zda se to změní, možná i lambda sondu pak odpojit a projet to.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
OndraV5
Závodník
Závodník
Příspěvky: 547
Registrován: 15.11.2010 14:50
Bydliště: Krucemburk, VWysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od OndraV5 »

tak že odpojit váhu vzduchu a normálně projet auto.? a lambda, ta se dá odpojit kde.? :oops:

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od jurod »

No odpojit a zkusit ho projet jestli se to změní. Lambda bude zapojená pod autem, pod dveřmi spolujezdce... jdi po kabelu z lambdy a najdeš to.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
OndraV5
Závodník
Závodník
Příspěvky: 547
Registrován: 15.11.2010 14:50
Bydliště: Krucemburk, VWysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od OndraV5 »

super díky, zkusím a dám vědět :)

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Co se týče mého cukání jsem asi už v koncích. Když čidlo odpojím, nebo vzdálím od kliky, chybu háže. To samé čidlo otáček na vačce. Dneska ještě vyčištěny kontakty v motoru a ošetřeno WDčkem, kostra ošetřena kde se dalo, sundán celý pedál a čištěn a kontrolován potenciometr, následně testován vagem. Všecko v pořádku.

Jen jsem zjistil jedinnou věc. Že motor reaguje na pedál plynu nějak dřív, než VAG.

Šlapu jemně na plyn a otáčky se zvedají, a až cca nad 1200ot je zátěž 1% a jde to pak normálně až ke 100%. Je to normální? Už fakt nevím, motor je v top stavu, jede jako drak, ale cuká....

neptejte se mne prosím, co sem měnil, vše kromě čidla otáček :laugh:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od falko1983 »

Zkoušel jsi postupně odpojovat ty cívky na válcích?Ty jezdíš na LPG že?!To musí mít taky nějakou svojí jednotku,jediný co mě ještě napadá jestli se ti nějak nehádají jednotky mezi s sebou.
VW GIV 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“