EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Klapka je použitá. Zapalovací moduly proměřit jak? Jsou tam 4x takový moduly na svíčky, vede k tomu 5 drátů? Vůbec nevím jako co to je Jak poznám, že je to špatný?
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Zdar, popravdě tenhle motor moc neznám. Na 1.6 74kw je jeden modul.
Nevím co tam máš za cívky nebo co. Každopádně to jde u elektrikáře proměřit.
Nebo je zkus navzájem prohodit...jestli to jde.
Nevím co tam máš za cívky nebo co. Každopádně to jde u elektrikáře proměřit.
Nebo je zkus navzájem prohodit...jestli to jde.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Tak pane, mám tam tohle: http://aukro.cz/zapalovaci-modul-civka- ... 73561.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Čistil jsem to, prostříkal kontakty WDčkem. Nic víc udělat nemohu. A prohodil jsem je taky, to je pravda, změna žádná. V tomhle podle mě moc problém nevidím, to by dělalo pořád.
Čistil jsem to, prostříkal kontakty WDčkem. Nic víc udělat nemohu. A prohodil jsem je taky, to je pravda, změna žádná. V tomhle podle mě moc problém nevidím, to by dělalo pořád.
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Pokud je ta klapa starší tak nemáš nikde záruku že je OK,a může to dělat právě ona i když jsi jí měnil.Buď vyzkoušet ještě jinou nebo pořídit novou aby jsi měl jistotu ale to je zase investice 3,5tis.Jinak VN napětí na modulech lze měřit jen spec.přístroji(osciloskop).A nebo pak taky za chodu motoru vždy odpojit od jednotlivých cívek konektor a sledovat změnu chodu motoru.
VW GIV 1.6 16V
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Tak sem nyní dojel na oběd. Zkoušel jsem, jestli to není potenciometrem plynu. Není. I na plnej plyn když vystartuju to kolem těch 2000 ot cuká. Auto jsem zkoušel podtáčet, i vytáčet. 1500 ot téměř bez plynu i s plným žádný cukání, to samé nad 2500 žádné cukání. Čert ví
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
S použitou klapkou to je těžko... chce to zkusit novou.
Pak ty senzory otáček, nebo čidlo klepání motoru..
Tyhle ty závady jsou nejlepší... já bych to nechal tak, jestli to není až tak hrozné. Možná se to časem projeví víc.
Pak ty senzory otáček, nebo čidlo klepání motoru..
Tyhle ty závady jsou nejlepší... já bych to nechal tak, jestli to není až tak hrozné. Možná se to časem projeví víc.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- OndraV5
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 15.11.2010 14:50
- Bydliště: Krucemburk, VWysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Ahoj,
měl bych otázku... při jízdě v 4200 ot. mě začně motor cukat a nejde dál, tak přeřadím a zase při 4200 ot. to cuká.. Nevíte, čím by to mohlo být.? Jinak, teď měněný Snímač otáček...
VW Bora 2.3 V5 110kW AGZ
děkuji za rady
měl bych otázku... při jízdě v 4200 ot. mě začně motor cukat a nejde dál, tak přeřadím a zase při 4200 ot. to cuká.. Nevíte, čím by to mohlo být.? Jinak, teď měněný Snímač otáček...
VW Bora 2.3 V5 110kW AGZ
děkuji za rady
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Tak mohli by to být podobné věci jako se tady v tomto vláknu řešili.
Bylo to auto na diagnostice?
Bylo to auto na diagnostice?
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- OndraV5
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 15.11.2010 14:50
- Bydliště: Krucemburk, VWysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
ano byl, na diagnostice a na VAGu to napsalo Snímač otáček 2x cca po týdnu... tak teď se vyměnilo, otáčky drží, nekolísaj, ale co jsem zjistil, že při 4200 ot. to cuká a netáhne dál.. :/ ale zítra se dostanu snad k někomu, který tomu vážně rozumí a napíchne auto za jízdy
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Nevím co by to mohlo dělat v tak vysokých otáčkách...
Zkusil bych třeba odpojit váhu vzduchu, zda se to změní, možná i lambda sondu pak odpojit a projet to.
Zkusil bych třeba odpojit váhu vzduchu, zda se to změní, možná i lambda sondu pak odpojit a projet to.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- OndraV5
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 15.11.2010 14:50
- Bydliště: Krucemburk, VWysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
tak že odpojit váhu vzduchu a normálně projet auto.? a lambda, ta se dá odpojit kde.?
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
No odpojit a zkusit ho projet jestli se to změní. Lambda bude zapojená pod autem, pod dveřmi spolujezdce... jdi po kabelu z lambdy a najdeš to.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- OndraV5
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 15.11.2010 14:50
- Bydliště: Krucemburk, VWysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
super díky, zkusím a dám vědět
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Co se týče mého cukání jsem asi už v koncích. Když čidlo odpojím, nebo vzdálím od kliky, chybu háže. To samé čidlo otáček na vačce. Dneska ještě vyčištěny kontakty v motoru a ošetřeno WDčkem, kostra ošetřena kde se dalo, sundán celý pedál a čištěn a kontrolován potenciometr, následně testován vagem. Všecko v pořádku.
Jen jsem zjistil jedinnou věc. Že motor reaguje na pedál plynu nějak dřív, než VAG.
Šlapu jemně na plyn a otáčky se zvedají, a až cca nad 1200ot je zátěž 1% a jde to pak normálně až ke 100%. Je to normální? Už fakt nevím, motor je v top stavu, jede jako drak, ale cuká....
neptejte se mne prosím, co sem měnil, vše kromě čidla otáček
Jen jsem zjistil jedinnou věc. Že motor reaguje na pedál plynu nějak dřív, než VAG.
Šlapu jemně na plyn a otáčky se zvedají, a až cca nad 1200ot je zátěž 1% a jde to pak normálně až ke 100%. Je to normální? Už fakt nevím, motor je v top stavu, jede jako drak, ale cuká....
neptejte se mne prosím, co sem měnil, vše kromě čidla otáček
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Zkoušel jsi postupně odpojovat ty cívky na válcích?Ty jezdíš na LPG že?!To musí mít taky nějakou svojí jednotku,jediný co mě ještě napadá jestli se ti nějak nehádají jednotky mezi s sebou.
VW GIV 1.6 16V