EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Noo, ano přesně tak. Jednotku to má. Ale měla by být neaktivní když jedu na benzin. Jedu ve čtvrtek na hloubkovou kontrolu LPG, revizi a seřízení, tak uvidíme :good:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Může mi někdo říct, jak velký tlak/podtlak je v sání a za jakých otáček?

Začínám si myslet, že to nebude elektronický problém, nýbrž mechanický. Dělá to na plný i poloviční plyn, vždy stejně kolem 2tis. I bez čidla otáček a bla bla bla.

Mám teorii, že kolem 2tis je tam velký podtlak a odněkud se do sání dostane vzduch a proto to cuká. Jakmile jsou vyšší otáčky i nižší, není tam takový podtlak. Je možné, že nějaká součástka, nebo i trubka "povolí" a nasává vzduch a klapka se v těch otáčkách "houpe" vše jsem kontroloval, ale uvidíme po revizi LPG, možnost to určitě nějaká je, nemyslíte?
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

djrix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 25.02.2010 10:27

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od djrix »

Zkus odpojit EGR. Ten se aktivuje kolem 2tis otáček.

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Zkoušel sem ho i odpojit, dokonce sem ho měl i zaslepený, cukalo stejně :D Je vyčištěn a neměl by propouštět nic :wink:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od falko1983 »

tomakecTD píše:Může mi někdo říct, jak velký tlak/podtlak je v sání a za jakých otáček?

Začínám si myslet, že to nebude elektronický problém, nýbrž mechanický. Dělá to na plný i poloviční plyn, vždy stejně kolem 2tis. I bez čidla otáček a bla bla bla.

Mám teorii, že kolem 2tis je tam velký podtlak a odněkud se do sání dostane vzduch a proto to cuká. Jakmile jsou vyšší otáčky i nižší, není tam takový podtlak. Je možné, že nějaká součástka, nebo i trubka "povolí" a nasává vzduch a klapka se v těch otáčkách "houpe" vše jsem kontroloval, ale uvidíme po revizi LPG, možnost to určitě nějaká je, nemyslíte?
Někde jsem tu u někoho četl že měl prasklý sání,zkusil bych ho vyndat,prohlédnout a vyměnit všude těsnění (cca 600,-).
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

No můžu se na něj mrknout, je to na pár imbusech. A těsnění stačí obyč červenej silikon do 300C né? Nebo něco spešl? Do servisu to dávat nebudu, vždy vše udělám sám, zvítězím nad tím problémem jednou nevzdám to :D
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od falko1983 »

AZD má plastový sání a tam jsou gumyčky,žádný silikon...
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Hele, to sání vypadá v pohodě. Kamarád říkal, že měli na bazaru dvě 1.6 16V a že jedna to taky dělala, ale že na to nepřišli, čím to, ale že se dočetli, že mohou v určitejch otáčkách nějak haprovat tlaky ve válcích, je to možné??? Čím by to pak bylo? :twisted: ale jako to bych asi nespravoval... :pleasantry:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

stawaFK
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1316
Registrován: 11.05.2010 17:46

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od stawaFK »

Mám možná podobnej problémek...

když chci udržovat stejnou rychlost do 60km/h tak to cuká od těch 60 už ne...nejhorší je to když chci udržovat 20km/h na dvojku

když plynule přidávám plyn tak to nedělá... nevím jestli je to stejnej problém jako se tu řešil...

začalo to dělat po tom co jsem dal new rozvody a navařil nové vlnovce..
Ženská a auto se nepůjčuje. Ámen

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=156847" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.truhlarstvisimic.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

-v případě zájmu napsat SZ

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Máš icq?? :good: Můžem to společně pořešit...
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

stawaFK
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1316
Registrován: 11.05.2010 17:46

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od stawaFK »

ee nemám :)

ve středu bych to měl hodit na vag...

když vidím co vše to může dělat tak jsem zvědavej co to bude u mě :mrgreen:

ale startuje úplně super...jen na tu dvojku a trojku to cuká při té stejné rychlosti...to bude blbost :laugh: (drahá blbost) :sorry:
Ženská a auto se nepůjčuje. Ámen

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=156847" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.truhlarstvisimic.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

-v případě zájmu napsat SZ

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Mi to dělá jen při 1900-2300 ot, jedno jestli na plnej plyn, nebo poloviční. Jedno jestli na 1ku, nebo na 5ku :drinks: :D Tak pak napiš, jestli máš na vagu chybu...já mám v motoru prej na 100% vše v pořádku a ŘJ se chová jak nemá...
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

djrix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 25.02.2010 10:27

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od djrix »

Jedna otázka-má někdo nápad jak zjistit jestli není přicpanej výfuk? Mám podezření.....

stawaFK
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1316
Registrován: 11.05.2010 17:46

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od stawaFK »

tak mi to píše chybu lambdo sondy teďka si nepamatuji které...myslím té co je za katíkem...

takže až budou prašule tak se bude muset dát nová...takže poté napíšu jestli to cukání přestalo nebo to nemělo nic společného se sondou :mrgreen:
Ženská a auto se nepůjčuje. Ámen

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=156847" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.truhlarstvisimic.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

-v případě zájmu napsat SZ

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Počky a tobě to taky cukalo kolem těch 2tis? bylo to tou lambdou jo?
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“