MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
- MirekX
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 19.07.2009 00:37
- Bydliště: Týniště nad orlicí
Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
hlavně taky zkontroluj, jestli máš vybrán správný kód motoru v tom TDI grafu
- martin1808
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 25.01.2010 15:52
- Bydliště: okr. Ústí nad Orlicí
Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
Tak jsem na vážkách... Díval jsem se do TDIGraphu a jak uvedl v SZ MirekX v TDIGraphu v pravé spodní části žádnou možnost k výběru typu motoru nemám (měla by to být rozbalovací lišta). Jak jste na tom ostatní? (VAG 304)MirekX píše:hlavně taky zkontroluj, jestli máš vybrán správný kód motoru v tom TDI grafu
VW Passat Variant B6@103 kW, 2006, BMP
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
Starší verze VAGu to nemají. Například 409.1 to má.
- martin1808
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 25.01.2010 15:52
- Bydliště: okr. Ústí nad Orlicí
Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
Tak, vypadá to, že mám hotovo. Musel jsem o zub přesadit čerpadlo a výsledek se dostavil. Máte pravdu, lehce nad modrou je to správně. Spotřeba o 0,5 litru/100km menší a motor si pěkně přede...
Jinak jak je uvedeno dole v TDIGraphu "Motor je příliš studený" tak jeho teplota při měření byla 86,6 st.C a víc se mně jej nepodařilo zahřát a to běžel dobrou půl hodinu a stále 86,6 st.C. Ve VISu jsem se dočetl, že ukazuje správnou teplotu motoru od 85 st.C. Před tejdnem jsem to na zahřátým motoru měl a nápis zmizel (napsalo to předvstřik opožděn, ale to jsem měl hodnotu malou 28-36), ale teď nějak stávkoval...
Jinak jak je uvedeno dole v TDIGraphu "Motor je příliš studený" tak jeho teplota při měření byla 86,6 st.C a víc se mně jej nepodařilo zahřát a to běžel dobrou půl hodinu a stále 86,6 st.C. Ve VISu jsem se dočetl, že ukazuje správnou teplotu motoru od 85 st.C. Před tejdnem jsem to na zahřátým motoru měl a nápis zmizel (napsalo to předvstřik opožděn, ale to jsem měl hodnotu malou 28-36), ale teď nějak stávkoval...
VW Passat Variant B6@103 kW, 2006, BMP
-
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 03.06.2009 21:56
Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
Teplota paliva 138??!!! Ujel sem asi 50 km a po navratu sem jeste nechal bezet motor chvilku na volnobeh a teplotu paliva sem mel v "bloku hodnot" 42,5 'C. Leda by mi to ukazovalo ve Fahrenheitech Predvstrik mam pri teto teplote kolem 48
TDI Graf mi nejde, nevim proc. Alhambra 81kw AFN 99' VAG 3.04
TDI Graf mi nejde, nevim proc. Alhambra 81kw AFN 99' VAG 3.04
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
To není konkrétní hodnota - to je pouze symbol, který jednotka dekóduje. Nic to neznamená.
- martin1808
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 25.01.2010 15:52
- Bydliště: okr. Ústí nad Orlicí
Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
Jak píše Marek77, ta hodnota neznamená nic konkrétního, jak je uvedeno na grafu na přímce X jsou hodnoty teplot paliva, které začínají od 60 nahoru, takže ten údaj mnou naměřený by měl být v pořádku...Jenousch píše:Teplota paliva 138??!!! Ujel sem asi 50 km a po navratu sem jeste nechal bezet motor chvilku na volnobeh a teplotu paliva sem mel v "bloku hodnot" 42,5 'C. Leda by mi to ukazovalo ve Fahrenheitech Predvstrik mam pri teto teplote kolem 48
TDI Graf mi nejde, nevim proc. Alhambra 81kw AFN 99' VAG 3.04
Důležitá je hodnota předvstřiku...
VW Passat Variant B6@103 kW, 2006, BMP
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 28.02.2010 12:46
Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
zdarec
chci se zeptet ohledně předstřiku..na tdi grafu mi to ukazuje hodnotu 0,ani se to nehne...poradte kdyztak co a jak..včera jsem ho nastavoval na těch 45-50..šlo to ,dneska ráno nešel natočit a předstřik jak už jsem psal na 0...
chci se zeptet ohledně předstřiku..na tdi grafu mi to ukazuje hodnotu 0,ani se to nehne...poradte kdyztak co a jak..včera jsem ho nastavoval na těch 45-50..šlo to ,dneska ráno nešel natočit a předstřik jak už jsem psal na 0...
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
Vypadá to na nějakou chybu - buď čerpadlo, nebo povolené rozvodové kolo na klice.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 29.11.2010 07:22
- Bydliště: České Budějovice / Praha
Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
Chlapi, nechal jsem si seřídit u Sharana I 81 kW AFN předvstřik. Auto mi táhne pořád stejně málo, včera jsem navštívil jiný servis, kde mi auto napíchli a řekli mi, že se hlásí chyba předvstřiku. Tak jsem dnes opět zajel za tím mechanikem, který mi to původně dělal. Auto napíchnul, ale chyba se mu nehlásila. Řekl jsem mu, že v druhém servisu, kde mají jiný program (grafika byla takové jemnější, i menu bylo trochu jiné, netuším, jestli to byl VAG), to zkrátka chybu hlásí. Tento mechanik mi řekl, že on má program přímo od Bosche a s tímto programem problémy nejsou, nastavení předvstřiku je prý v pořádku. Auto mi napíchnul, ukazoval mi graf, který koluje na tomto fóru, a k tomu pak přidal na obrazovku okénko, ve kterém běhala hodnota 4,0-4,1. Prý je to v toleranci (mezi snad 3,6-6), ale nějak jsem nepochopil, čeho hodnota to byla. Netušíte to někdo? Je to snad nějaká dávka paliva či co? S autem jsem jel cca 7 km, ohřálo se možná na 75°C, teplotu nafty to ukazovalo kolem 35°C a vzduch snad 25°C, přestože venku jsou asi 3°C - jsou tyto hodnoty dle čidel běžné?
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
Ta hodnota, co tu uvádíš, je divná a předvstřik to rozhodně není. Tedy aspoň ne v těch jednotkách, na které jsme zvyklí z VAGu.
Teplota vzduchu je pravděpodobně v pořádku - není to teplota vzduchu venku, ale teplota vzduchu v sacím potrubí v místě za intercoolerem. Vzduch v tomto místě je stlačený turbem (čímž se ohřívá na poměrně vysoké hodnoty) a poté ochlazen v chladiči vzduchu. Čili vcelku logicky bude teplota vyšší než v okolí.
Zkus zjistit, co ta čísla 4 - 4,1 znamenají.
Teplota vzduchu je pravděpodobně v pořádku - není to teplota vzduchu venku, ale teplota vzduchu v sacím potrubí v místě za intercoolerem. Vzduch v tomto místě je stlačený turbem (čímž se ohřívá na poměrně vysoké hodnoty) a poté ochlazen v chladiči vzduchu. Čili vcelku logicky bude teplota vyšší než v okolí.
Zkus zjistit, co ta čísla 4 - 4,1 znamenají.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 28.03.2013 15:47
Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
mám předvstřik vysoko nad zelenou čarou, okolo 140, průsečík vůbec není vidět, auto však startuje dobře, ale má takový tvrdý zvuk, potřeboval bych to poladit, dá se nějak sundat ten kryt rozvodového řemene bez demontáže předku auta ??
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
Proč chce rozebírat předek auta??? Copak kryt rozvodů je vepředu? Je na pravé straně snad, ne?
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
Dá se sundat bez demontáže předku není to potřeba.
Spíš ta otázka měla znít jestli je možné ho sundat bez demontáže držáku silentbloku.
To nejde, pokud už někdo před tebou ten kryt rozvodů mírně neupravil jako já..
Při rozvodech jsem v místě prostupu držáku proříz okno až k hraně a teď jde kryt vcelku snadno demontovat i namontovat zpět bez větších potíží nasunututím, drží jak má , neklepe, funkci plní.
Spíš ta otázka měla znít jestli je možné ho sundat bez demontáže držáku silentbloku.
To nejde, pokud už někdo před tebou ten kryt rozvodů mírně neupravil jako já..
Při rozvodech jsem v místě prostupu držáku proříz okno až k hraně a teď jde kryt vcelku snadno demontovat i namontovat zpět bez větších potíží nasunututím, drží jak má , neklepe, funkci plní.
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
Mám to také tak a na všech vozech, co mi projdou rukama, to upravuju. Je to blbě vymyšlené.