vw 1,4 16V 55 kw

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Danielaaa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 07.09.2011 12:27

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Danielaaa »

11mAjA11 píše:Smůla no.. V Praze mechanika asi neznám žádného, kdo by Ti pomohl..
Kdyžtak se poptej katsinky kam jezdí servisovat..

Ještě jednou se vracím k mému problému s motorem 8) . Počítám tedy s cenou kolem 20 tis., sehnala jsem na to už i kluka, byla bych ráda, kdyby to bylo méně bez vodní pumpy a rozvodů.
Můj dotaz: musí se měnit vždycky nebo jen v případě že pumpa nefunguje apod. Že to to snížilo náklady na materiál.


díky za odpověd.
anebo ho prodám a budu mít svatý klid

Uživatelský avatar
morlog
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3035
Registrován: 19.04.2011 20:29
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od morlog »

Danielaaa píše:
11mAjA11 píše:Smůla no.. V Praze mechanika asi neznám žádného, kdo by Ti pomohl..
Kdyžtak se poptej katsinky kam jezdí servisovat..

Ještě jednou se vracím k mému problému s motorem 8) . Počítám tedy s cenou kolem 20 tis., sehnala jsem na to už i kluka, byla bych ráda, kdyby to bylo méně bez vodní pumpy a rozvodů.
Můj dotaz: musí se měnit vždycky nebo jen v případě že pumpa nefunguje apod. Že to to snížilo náklady na materiál.


díky za odpověd.
vodni pumpa by se mela menit ponevac se ti muze kousnou a skocej rozvody z takovymadle vecma se moc nezahrava vodni pumpa cca 1100 kc znam pripad typek se menil rozvody a na pumpu se vikaslal a ejhle pumpa se mu kousla a bylo vymalovane potkalo se to je lepsi kdyz uz zainvestovat aby si tam zbitecne nenasral 20 klacku a pak se ti to potkalo....

a jeste jen tak informatyvne kolik stojej rozvody se vsim vsudy :offtopic:

Danielaaa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 07.09.2011 12:27

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Danielaaa »

morlog píše:
Danielaaa píše:
Ještě jednou se vracím k mému problému s motorem 8) . Počítám tedy s cenou kolem 20 tis., sehnala jsem na to už i kluka, byla bych ráda, kdyby to bylo méně bez vodní pumpy a rozvodů.
Můj dotaz: musí se měnit vždycky nebo jen v případě že pumpa nefunguje apod. Že to to snížilo náklady na materiál.


díky za odpověd.
vodni pumpa by se mela menit ponevac se ti muze kousnou a skocej rozvody z takovymadle vecma se moc nezahrava vodni pumpa cca 1100 kc znam pripad typek se menil rozvody a na pumpu se vikaslal a ejhle pumpa se mu kousla a bylo vymalovane potkalo se to je lepsi kdyz uz zainvestovat aby si tam zbitecne nenasral 20 klacku a pak se ti to potkalo....


kolem 4 600,- rozvody plus pumpa 1 700,- jsme našli s tím mechanikem. Kluk co mi to auto prodal chtěl rozpis a že na polovinu přispěje, letěl s tím do servisu a tam mu řekli, že vodní pumpu a rozvody měním z vlastní vůli, že se to při GO motoru nedělá. Tak tyhle dvě věci prý platit nebude.
Ono, kdyby auto bylo OK jak tvrdil, tak bych ani já nemusela dávat dvacítku. Zítra se setkáme, tak jsem chtěla mít nějaké info o tom, proč se měnit musí a že vše souvisí se vším. Chápu že se chce vykroutit, protože polovinu slíbil z kupní ceny.

a jeste jen tak informatyvne kolik stojej rozvody se vsim vsudy :offtopic:
anebo ho prodám a budu mít svatý klid

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od 11mAjA11 »

morlog píše:
Danielaaa píše:
Ještě jednou se vracím k mému problému s motorem 8) . Počítám tedy s cenou kolem 20 tis., sehnala jsem na to už i kluka, byla bych ráda, kdyby to bylo méně bez vodní pumpy a rozvodů.
Můj dotaz: musí se měnit vždycky nebo jen v případě že pumpa nefunguje apod. Že to to snížilo náklady na materiál.


díky za odpověd.
vodni pumpa by se mela menit ponevac se ti muze kousnou a skocej rozvody z takovymadle vecma se moc nezahrava vodni pumpa cca 1100 kc znam pripad typek se menil rozvody a na pumpu se vikaslal a ejhle pumpa se mu kousla a bylo vymalovane potkalo se to je lepsi kdyz uz zainvestovat aby si tam zbitecne nenasral 20 klacku a pak se ti to potkalo....

a jeste jen tak informatyvne kolik stojej rozvody se vsim vsudy :offtopic:
s prací cca. 7500-8000 jen rozvody.. ( materiál + práce samozřejmě )
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
Miras 92
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 07.07.2011 19:55
Bydliště: okres Mělník

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Miras 92 »

7500-8000 to sou origo díly v autorizovaném servisu ? , jinak mi to příjde docela dost
a k té vodní pumpě nevim jak G4, ale třeba u G2 je hnaná od klínovévo řemene takže se s rozvodama měnit nemusí když je ok

Uživatelský avatar
DandyCZ
Závodník
Závodník
Příspěvky: 594
Registrován: 21.04.2009 08:56
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od DandyCZ »

Pumpa je tam hnaná z rozvodů. Jinak co se týká origo servisu, ve VW mi tenkrát řekli 15000Kč (to se mnou málem šlehlo :D ), nakonec mi to udělali v jiným obyč servise tuším za 6500, 1500 práce a zbytek řemeny, kladky + pumpa

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od 11mAjA11 »

Miras 92 píše:7500-8000 to sou origo díly v autorizovaném servisu ? , jinak mi to příjde docela dost
a k té vodní pumpě nevim jak G4, ale třeba u G2 je hnaná od klínovévo řemene takže se s rozvodama měnit nemusí když je ok
Kladky SNR nebo INA řemen Gates nebo Contitech, pumpa Ruville nebo Valeo..Na benzínovém 16v je trochu složitější rozvod než u G II a i TDi má míň komponent než 16v takže cena je adekvátní ke kvalitě a značce dílů...
za 3000 to fakt nikdy nebude...
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Danielaaa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 07.09.2011 12:27

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Danielaaa »

11mAjA11 píše:
Miras 92 píše:7500-8000 to sou origo díly v autorizovaném servisu ? , jinak mi to příjde docela dost
a k té vodní pumpě nevim jak G4, ale třeba u G2 je hnaná od klínovévo řemene takže se s rozvodama měnit nemusí když je ok
Kladky SNR nebo INA řemen Gates nebo Contitech, pumpa Ruville nebo Valeo..Na benzínovém 16v je trochu složitější rozvod než u G II a i TDi má míň komponent než 16v takže cena je adekvátní ke kvalitě a značce dílů...
za 3000 to fakt nikdy nebude...

V tom případě nechápu, proč si prodávající myslí, že jsem si výměnu pumpy a rozvodů vymyslela??? Že je to nestandartní postup a pouze chci zvýšit cenu opravy, páč hradí půlku. Tohle mu řekli v servise na Moravě, když jsme mu poslali soupis materiálu a práce, že pumpa a rozvody nesouví s opravou motoru. Já jsem bohužel v Praze takže komunikujeme mailem a founem.
Nabídl mi 7 tisíc slevu, takže 13tis. dám já a bude to v cajku. Mezi námi jsem ráda, že přispěje, protože to auto od prodeje neviděl, ikdyž závadu že motor žere olej reklamujeme měsíc po prodeji, po ujetí 1000 km.
anebo ho prodám a budu mít svatý klid

Uživatelský avatar
morlog
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3035
Registrován: 19.04.2011 20:29
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od morlog »

pumpa se ma menit kdyz nevimenis tak se ti to muze seredne vymstit pumpa 1100kc kladka 1100 kc cca a jsou tam 2 kladky nebo jedna

Uživatelský avatar
DandyCZ
Závodník
Závodník
Příspěvky: 594
Registrován: 21.04.2009 08:56
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od DandyCZ »

Tak tak, pokud nevíš kdy byla pumpa měněna, tak spolu s rozvodama. Třeba já dával jen řemeny teď při GO, ale jen proto že pumpa i kladky měly najeto 25tisíc(100% jistota protože sem to tam tenkrát nechával dávat já). řemeny se už 2x sundávaly tak proto šly nový.

Uživatelský avatar
Miras 92
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 07.07.2011 19:55
Bydliště: okres Mělník

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Miras 92 »

11mAjA11 píše:
Miras 92 píše:7500-8000 to sou origo díly v autorizovaném servisu ? , jinak mi to příjde docela dost
a k té vodní pumpě nevim jak G4, ale třeba u G2 je hnaná od klínovévo řemene takže se s rozvodama měnit nemusí když je ok
Kladky SNR nebo INA řemen Gates nebo Contitech, pumpa Ruville nebo Valeo..Na benzínovém 16v je trochu složitější rozvod než u G II a i TDi má míň komponent než 16v takže cena je adekvátní ke kvalitě a značce dílů...
za 3000 to fakt nikdy nebude...

Je mi to jasný že je to složitější rozvod než u mojí 8V, ale prostě mi to přišlo dost. Na G2 rozvody (řemen a napínací kladka) 850kč :D .

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od 11mAjA11 »

sada rozvodů : http://eshop.autobenex.cz/cz/sortiment/ ... t=8799.1.0" onclick="window.open(this.href);return false;

vodní pumpa : http://eshop.autobenex.cz/cz/sortiment/ ... t=8799.1.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
Martin. D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2471
Registrován: 16.06.2008 05:57

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Martin. D »

Miras 92 píše:
11mAjA11 píše: Kladky SNR nebo INA řemen Gates nebo Contitech, pumpa Ruville nebo Valeo..Na benzínovém 16v je trochu složitější rozvod než u G II a i TDi má míň komponent než 16v takže cena je adekvátní ke kvalitě a značce dílů...
za 3000 to fakt nikdy nebude...

Je mi to jasný že je to složitější rozvod než u mojí 8V, ale prostě mi to přišlo dost. Na G2 rozvody (řemen a napínací kladka) 850kč :D .
Nechápu proč jsem pleteš G II když se tu bavíme o GIV. Je jasné že díly na G II jsou cenou někde jinde.....

Uživatelský avatar
Miras 92
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 07.07.2011 19:55
Bydliště: okres Mělník

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Miras 92 »

Byl to jen příklad na jakou srandu to výjde :), to že je mezi dvojkou a čtyřkou rozdíl je mě jasny, stejně jako 8V a 16V

Danielaaa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 07.09.2011 12:27

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Danielaaa »

Ještě před Go motoru, jelikož jsme nechali změnit olej na 10/40 a budeme to dělat až po zimě. Možná se spotřeba oleje sníží (doposud na 1000 km/1l) při 5/40 oleji aa v zimě moc nejezdím, tak se to odložilo.
Avšak včera když jsem nastartovala motor a potom doma u baráku při volnoběhu, kecáme s kámoškou a v motoru nezvyklé "pukání" nebo praskání docela pravidelné. Otevřela jsem kapotu a logicky jsem na nic nepřišla :-D. Nemáte někdo šajnu co to může být???

Abych to virtuálně přiblížila znělo to kovově, ale jako když někdo puká bubliny z bonboniéry. Docela jsem se bála odjet, ale v autě to naštěstí slyšet nebylo.

Dík za názor a chápu že je to těžký posoudit, jen se bojím s tím do pondělka jezdit.
anebo ho prodám a budu mít svatý klid

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“