Vies Viliku ja moc nemam rad mnohe internetove shopy kde nieco predavaju, pritom to ani spravne nefunguje alebo nepasuje lebo ani oni sami nevedia ako to ma fungovat. Ale je to polozka ktoru vedia zabalit a poslat.
Ahoj, nevím, zda jsem trefil téma, ale tohle z "sherelockových" se mi zdálo nejbližší.... možná jsem měl založit nové, pod názvem:" ergomomie tempomatu".
Měl jsem možnost si zajezdit s různými ovládáními, od prastarých po novější, a nyní mě přepadla touha vytvořit si svoje nové, do mýho šarýčka.... (dvojka - 2000)
Rád uvítám Vaše názory a zkušenosti..
tak:
- ON/OFF mě nezjímá, to nějak obejdu nenápadným tlačítkem, asi někde jako je na pravé páčce PC
- abych zachoval design, tak jsem odlil stejnou kolíbku jako je na pravé PC páčce - je jasné, že je to SET / RES
- mám obrovské dilema ohledně CANCELu, myslím, že je to velmi efektivní tlačítko, pokud ho tempomat neměl, nahrazoval jsem jej lehkým ťuknutím do spojky - nechtěl jsem blikat brzdovejma, ale to také není "the best". Tlačítko zpředu (jako je s vypínačem) zas není v elegantním ergo dosahu prstu bez sundání z volantu. Napadl mě stisk kolíbky, tedy současný stisk SET/RES, ale těžko se to citem odlišuje (ale možná to nějak vyzkouším).
S logikou si snadno pohrajy, tak, jako jsem vyřešil rozpínací tlačítko spínacím, vypínač možní bude "dlouhým stiskem", ještě nevím.....
Dík za jakýkoliv názor
PP
Tak se musím pochlubit,...
vypadá stejně jako ta vpravo, funkce má Reset, Set (kolíbání nahoru/dolů), Cancel (stlačení uprostřed), jen on/off je trochu mimo design, ale není moc vidět, tak to tolok neva - je to šoupák na spodku páčky, v podobných místech jako te reset na pravé páčce).
Vše je namontováno v té odnímatelné části, jen jsem na autě vyříz a propiloval zářezy pro kolíbku a vypínač, ... a bylo to, bez demontáže páčky a samozřejmě i volantu.
To je moc pekne Nebyly by nejake dalsi fotky?
Ja uz sice poridil packu za necelych 600 v kelly, bez kabelaze, ale trochu se desim sundavani volantu...takze kdyby se to dalo nejak obejit bez toho...
Asi ano, ale já nic nesundaval, jen vyříz, vyštíp a vypiloval dva zářezy v páčce - jeden pro kolíbku a jeden pro vypínač - přímo v autě na namontovaný páčce a zaklap ten zadní díl páčky s ovládáním (ve svěráku by pilování bylo asi rychlejší, ale takhle jsem sundal jen vrchní kryt nad sloupkem volantu, abych líp protáh kabely) to pilování trvalo méně než 20minut, za tu dobu bych tak sotva sundal a nandal volant.
Možná lama dotaz - jedu na tempomat stálou rychlostí. Když chci přidat, stisknu tlačítko + a auto začne přidávat. Někdy ale začne přidávat plynule, ale občas s docela nepříjemným trhnutím. Služební Oktávka, podstatně novější, tohle nedělá. Čím to?