Foto máš na straně č.1
Bez minus kabelu nic nenabiješ, takže ještě kabel kamkoliv na kostru.(ale to doufám víš)
Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- astrid
- Řidič
- Příspěvky: 107
- Registrován: 14.10.2010 08:20
- Bydliště: Karlovarský kraj
Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
Ale tam je jen napojení přímo na tom oným, ale v popisu píšeš: "nebo napojit na dva kabely vedoucí ze zámku do řj dveří...".
S tou kostrou mi je jedna z mála věcí jasná
A ty dráty do kufru?
S tou kostrou mi je jedna z mála věcí jasná
A ty dráty do kufru?
VW Lupo, 1.0, 1999
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
Hele asi takto. Různé ročníky měli i drobné změny v barvách kabelů, takže namá smysl tu dávat nějaké rady typu přilep to na modrej apod.
Pokud umíš použít multimetr a k takovým úkonům je to nezbytnost, není přece nic jednoduššího než si změřit buď ohmetrem, který dva vodiče vedou k elektromotorku nebo voltmetrem, kterými prochází napětí, když je motorek v chodu při zamykání.
Na každých dveřích se i liší číslo pinu, který je napojen na tento motorek, takže ti mohu max. říct jak je to v mém případě.
LP dveře to jsou pin 1 a 2 na konektoru zámku, potažmo pin 1 a 11 na konektoru u řj daných dvěří a jde o kabely šedo/černý a černo/modrý.
PP dveře to jsou pin 1 a 2 na konektoru zámku, potažmo pin 11 a 12 na konektoru u řj daných dvěří a kabely jsou stejně jako u LP.
LZ vše stejně až na piny u řj, tam je to pin 7 a 17.
PZ stejně jako LZ.
Pokud by ti šlo o kufr, tak u mne je to u komfortky pin 19 a 20, kabely barvy modrý a zelený. V kufru je to jasné, barvy stejné.
Ale počítej, že pokud bude aktivovaný alarm, tak se spustí ve všech případech, krom varianty, kdy bys kabely vedl ke spínači signalizující klíč v poloze odemčeno v předních dveřích. Tam je ale možnost klasické chyby studených spojů jak u komfortky, tak u zámku, takže není 100%. Spolehlivost stejná jako o použití DO či klíče. Vyvedení kabelu přímo na kontakt motorku v zámku je nejspolehlivější variantou odmknutí auta, ovšem s možností spuštění alarmu.
Toť asi zhruba vše.
Pokud umíš použít multimetr a k takovým úkonům je to nezbytnost, není přece nic jednoduššího než si změřit buď ohmetrem, který dva vodiče vedou k elektromotorku nebo voltmetrem, kterými prochází napětí, když je motorek v chodu při zamykání.
Na každých dveřích se i liší číslo pinu, který je napojen na tento motorek, takže ti mohu max. říct jak je to v mém případě.
LP dveře to jsou pin 1 a 2 na konektoru zámku, potažmo pin 1 a 11 na konektoru u řj daných dvěří a jde o kabely šedo/černý a černo/modrý.
PP dveře to jsou pin 1 a 2 na konektoru zámku, potažmo pin 11 a 12 na konektoru u řj daných dvěří a kabely jsou stejně jako u LP.
LZ vše stejně až na piny u řj, tam je to pin 7 a 17.
PZ stejně jako LZ.
Pokud by ti šlo o kufr, tak u mne je to u komfortky pin 19 a 20, kabely barvy modrý a zelený. V kufru je to jasné, barvy stejné.
Ale počítej, že pokud bude aktivovaný alarm, tak se spustí ve všech případech, krom varianty, kdy bys kabely vedl ke spínači signalizující klíč v poloze odemčeno v předních dveřích. Tam je ale možnost klasické chyby studených spojů jak u komfortky, tak u zámku, takže není 100%. Spolehlivost stejná jako o použití DO či klíče. Vyvedení kabelu přímo na kontakt motorku v zámku je nejspolehlivější variantou odmknutí auta, ovšem s možností spuštění alarmu.
Toť asi zhruba vše.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- astrid
- Řidič
- Příspěvky: 107
- Registrován: 14.10.2010 08:20
- Bydliště: Karlovarský kraj
Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
Takže startér Nebyla by fotka spodku auta, kde ten stratér přesně je? Ještě jsem tam hlavu nestrkal a dekl neodmontovával a doufám, že ani nebudu muset, ale chci být připraven
VW Lupo, 1.0, 1999
- pino.t
- VWmaniak
- Příspěvky: 5204
- Registrován: 27.02.2008 17:45
- Bydliště: Mám, PV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
Krásná práce. Zlaté české ručičky.
Sněhová paštička
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
-
- Řidič
- Příspěvky: 66
- Registrován: 11.10.2009 21:54
- Bydliště: Šumperk
Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
Ahoj vespolek.
Mám zaslepeno. Kabel od motorku vyveden ven do kabiny, ale nejsem schopen ho prostrčit do motorového prostoru. Ať zkouším, co zkouším nemůžu se tam dostat. Poradíte mi někdo cestu, jak se tam dostat? Předem díky.
Mám zaslepeno. Kabel od motorku vyveden ven do kabiny, ale nejsem schopen ho prostrčit do motorového prostoru. Ať zkouším, co zkouším nemůžu se tam dostat. Poradíte mi někdo cestu, jak se tam dostat? Předem díky.
Passat 5,5 2001 1.9TDi PD 96kW AVF
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
jestli hledáš průchod z kabiny do motoru, tak pod oknem v motoru u řídiče je plastová krabice s ŘJ a ta má svojí průchodku... tak sundej dekl pod volantem a dej tam voko....
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
-
- Řidič
- Příspěvky: 66
- Registrován: 11.10.2009 21:54
- Bydliště: Šumperk
Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
Bezvadný. Tohle byla ta správná rada. Díky moc.
Passat 5,5 2001 1.9TDi PD 96kW AVF