1,6 SR 74KW jede na 3 válce

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
casy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 17.08.2010 17:48

1,6 SR 74KW jede na 3 válce

Příspěvek od casy »

Potřebuji radu.1,6 SR 74KW jede na 3 válce, zavady nebyl vagem vůbec vypsány, nejsou žádné. taky to smrdí, protože to špatně spaluje, svíčky měněný před 15 tisíci km. Palivový filtr původní, najeto 170 tis. km, ale asi mělo auto stočený km. Nevím si rady.

Uživatelský avatar
jk.rx
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 302
Registrován: 25.10.2007 20:47
Bydliště: Praha západ

Re: 1,6 SR 74KW jede na 3 válce

Příspěvek od jk.rx »

Tak zkus aspoň zjistit kterej válec to dělá. Změřit tlaky ve válcích? Když ti to to neháže žádnou chybu tak to asi v elektrice nebude
Koupím knihu: Štěpán Jičínský, Osciloskop a jeho využití v autoopravárenské praxi

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,6 SR 74KW jede na 3 válce

Příspěvek od jurod »

Co kabely ke svíčkám? Zkus mrknout na ně.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
jk.rx
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 302
Registrován: 25.10.2007 20:47
Bydliště: Praha západ

Re: 1,6 SR 74KW jede na 3 válce

Příspěvek od jk.rx »

Kdyby ty válce nepálily tak by to mělo hodit chybu motoru ne??
Koupím knihu: Štěpán Jičínský, Osciloskop a jeho využití v autoopravárenské praxi

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,6 SR 74KW jede na 3 válce

Příspěvek od jurod »

Mělo a nemuselo. S tímhle je těžko. Každopádně se něco děje a chyba jak píšeš tam není.
Mrknul bych na kabely ke svíčkám. Případně mrknout na klapku, jestli není úplně špinavá, tak ji vyčistit, udělat základní nastavení.
Zkus taky odpojit váhu vzduchu, jestli se něco změní. Případně udělej na vagu log... jaké tam máš hodnoty.
Může to být třeba i vstřikovač, těžko takhle říct.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

casy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 17.08.2010 17:48

Re: 1,6 SR 74KW jede na 3 válce

Příspěvek od casy »

Taj jsem šel nejdřív po elektrice( kabely ) svíčky, jedna svíčka 4. válec , kupodivu zánovní 15000km, měla zapečený jiskřiště, přitom se říká, že NGK je kvalita. CO budu vyprávět, u motoru 1,6 AKL jsem musel sundat sací potrubí :158: , abych se dostal na svíčky, tak jsem rovnou vyzkoušel prohodit střiky, který šly. Vyčistil jsem klapku , byl zasraná , olej jsem stíral až v sacím potrubí, klapku nastavil a v pohodě. Díky za rady. :pleasantry:

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,6 SR 74KW jede na 3 válce

Příspěvek od jurod »

NGK podle mně kvalitní je... otázka je proč byla svíčka zapečená...

Tady je jasně vidět, že někdo si řekne že mám novou věc, tak ji nekontroluji.

Pak se prohrabe celý motor a nakonec se zjistí, že jsem zase na začátku a je vadná svíčka :)

Jinak u tohoto motoru se sací potrubí domontovat nemusí. :wink:
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

casy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 17.08.2010 17:48

Re: 1,6 SR 74KW jede na 3 válce

Příspěvek od casy »

Tak nová svíčka vydržela 20 tisíc, a má vyšlehanou vnitřní elektrodu, může být problém v kabelech? Díky za odpověď.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“