Do auta se nic na rozpouštění karbonu neleje!!!
To udělá jen blázen, odloupou se kousky sraček zacpe ti to nejlíp mazání kliky a pak uvidíš ten vír v peněžence.
1.8T 20V - cvakání evergreen - video
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- _GK_
- Závodník
- Příspěvky: 552
- Registrován: 09.06.2009 17:47
- Kontaktovat uživatele:
- deguster
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 30.05.2012 15:10
Re: 1.8T 20V - cvakání evergreen - video
Jak často doporučujete čistit sítko? Já jsem koupil Sharana 1.8t 20v s 168 000 a téměř okamžitě se mi sítko ucpalo, asi také proto, že původní majitel jezdil na longlife. Stačí to čistit cca třeba po 100 000 Km? Teď dávám 5w40 Helix a sežere mi to tak do ten litr a půl až dva na 10 000 Km oleje.
Sharan II, r.v 2000,1,8T LPG
- vasikpasik
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 21.10.2012 17:09
Re: 1.8T 20V - cvakání evergreen - video
Jakou souvislost v tom ma longlife? Taky na nej jezdim, akorat ho nemenim po 30tis ale neco malo pred 15tis. Takze by nemel byt problem. Jinak zere mi to pres litr na 10tis km. Saci kos jsem nekontroloval jeste. Spoleham, ze jak bude cerpadlo tlacit malo, ze na to budu upozornen Jinak mam nemeckou servisku a tusim, ze tam pisou, ze je normalni aby to zralo klidne i 0,8l oleje na 1000km. Jinak mam najeto ted 141tis. a motor slape jak hodinky a jezdim na 5 w 30, i predchozi nemcour.
Volkswagen Passat V Highline, r.v. 2000 po faceliftu, 1.8T, motor AWT, 110kW, zelená metla
__________________________________
Finanční poradenství k Vaší spokojenosti
__________________________________
Finanční poradenství k Vaší spokojenosti
- Evik1694
- Nový člen
- Příspěvky: 44
- Registrován: 19.01.2013 19:47
- Bydliště: Praha
Re: 1.8T 20V - cvakání evergreen - video
Máme ten samý problém, když stojí tak začne svakat při jizdě zas po chvilce přestane, když někam přijedme a chvilku stojíme tak taky začne svakat, ted už občas začnš cvakat i při jízde... zní to jako když cvakají ventyli... máme podezření že je ucpaný sací koš takže si nenasaje tolik oleje a ztratí tlak a začne cvakat... Takže vyčitsit sací koš a nalej nový olej... a jedině 10w-40 5w40je už moc řidký a nedoporučuje se to...))
Passat B5 97' 1.8T Tiptronic...
- deguster
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 30.05.2012 15:10
Re: 1.8T 20V - cvakání evergreen - video
Doporučuju sací koš vyčistit radši dřív než to začne varovat nebo cvakat na ventilech. Co jsem slyšel tak čidla tlaku oleje u VW nepatří mezi nejspolehlivější a hlavně z vlastní zkušenosti vím, jaké to je jet s tímto pípavým upozorněním 100Km domů. Není to zrovna fajn říkat si, že se to snad nezadře
A hlavně se nenechte odbýt servisákem, mám celkem schopného, ale když jsem chtěl vyčistit ten sací koš, tak říkal že je to blbost, že je to jen špatný čidlo. Do telefonu mi pak ještě říkal že volal nějakýmu kolegovi, že ten taky o tom nikdy nic neslyšel u těhle motorů. Já byl ale tvrdohlavej a světe div se za dvě hoďky první a poslední mms ze servisu s fotem ucpaného koše usazeninama.
Jinak s olejema je to asi dogma. Dle APM TEC - lze dávat skoro všechny. Já jezdím kvalitní 5w40 a je to ok. Otec po repasi motoru (na SAAB 9-5) dostal za úkol jezdit jen 0w60. A to od člověka co se motorama živí. A světe div se auto jezdí úplně v pohodě. Při výměnách dle příručky se tradičně tyto motory zadíraly kolem 160tis Km. Totéž si myslím o longlifu od VW s výměnou po 30tis. Je to prostě systém jak zvýšit odbyt nových produktů!
A hlavně se nenechte odbýt servisákem, mám celkem schopného, ale když jsem chtěl vyčistit ten sací koš, tak říkal že je to blbost, že je to jen špatný čidlo. Do telefonu mi pak ještě říkal že volal nějakýmu kolegovi, že ten taky o tom nikdy nic neslyšel u těhle motorů. Já byl ale tvrdohlavej a světe div se za dvě hoďky první a poslední mms ze servisu s fotem ucpaného koše usazeninama.
Jinak s olejema je to asi dogma. Dle APM TEC - lze dávat skoro všechny. Já jezdím kvalitní 5w40 a je to ok. Otec po repasi motoru (na SAAB 9-5) dostal za úkol jezdit jen 0w60. A to od člověka co se motorama živí. A světe div se auto jezdí úplně v pohodě. Při výměnách dle příručky se tradičně tyto motory zadíraly kolem 160tis Km. Totéž si myslím o longlifu od VW s výměnou po 30tis. Je to prostě systém jak zvýšit odbyt nových produktů!
Sharan II, r.v 2000,1,8T LPG