MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerpadlo

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Uživatelský avatar
marasoba
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 402
Registrován: 17.02.2008 21:16
Bydliště: okr. Benešov

Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerpadlo

Příspěvek od marasoba »

Zdravím, tchán má malý problém s Shardou. Trochu mu to přestalo táhnout (nouzák nee) a do výpisu závad přibyla hláška:

17656 - Regulace pocatku vstriku Regulacni odchylka
P1248 - 35-10 - - - Sporadicky

Skřípnutí hadice jsme odstranili a auto se zdá jede opět normálně.
Ptám se: je možné, aby tuhle hlášku zavinila přiskříplá hadice u naftového filtru?

Jo a je to Sharan 1.9TDI r.v.2000 (starý typ) 81kW

DÍKES
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá 😁

Uživatelský avatar
007houmr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 319
Registrován: 16.02.2009 20:54
Bydliště: Třebíč

Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp

Příspěvek od 007houmr »

Čau pánové. Uměl byste mě někdo poradit kde v okolí Třebíče popř. Znojma nechat přezkoušet vstřikovače? Díky!
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016

Uživatelský avatar
007houmr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 319
Registrován: 16.02.2009 20:54
Bydliště: Třebíč

Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp

Příspěvek od 007houmr »

Nikdo neví? Marku77?? :?:
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016

matej19392
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 09.03.2011 19:32

Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp

Příspěvek od matej19392 »

17675 - Ventil cerpadla/trysky valce 3 (N242) Regulacni mez prekrocena co to znamena vymenil som trysku lebo som si myslel ze je vadna ale po tyždni zas jeto 85kw 1.9tdi saran

Uživatelský avatar
Skyppy
Člen klubu
Příspěvky: 1265
Registrován: 03.07.2010 07:11
Bydliště: Březová - Oleško

Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp

Příspěvek od Skyppy »

Zkusil bych schodit ventilové víko a napružit kontakty pro ovládání vstřikovačů.

matej19392
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 09.03.2011 19:32

Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp

Příspěvek od matej19392 »

jetam nova kablovačka a aj kontakty su napružene ... dik ale nevieš ešte nieco menil som aj trysky medzi sebou pomohlo ale len na tyzden a predsa nemozu 4 trysky na pumpaci odyst

Uživatelský avatar
marasoba
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 402
Registrován: 17.02.2008 21:16
Bydliště: okr. Benešov

Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp

Příspěvek od marasoba »

Zdravim,
chtěl bych si vyčistit vstřiky. Je tam nějaká záludnost s vyndaváním? Nějaké nové těsnění atd? Čistil bych je v ultrazvukové čističce s nějakým rozpoštědlem, asi líh. Po vyčistění bych je na zkoušečce prostříkl naftou. Co myslíte, mohlo by to fungovat nebo se na to mám radši vy...., protože tam hrozí nějaké nebezpečí? Dík za názory

Motor 1,9TDI 81kW AFN
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá 😁

dvorky1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 28.08.2010 06:17
Bydliště: Karlovy Vary

Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp

Příspěvek od dvorky1 »

Zdárec. Já osobně jsem vstřiky čistil tak že jsem je vyndal a karbon jsem oškrábal ulamovacím nožem na koberce. Je pěkně tvrdej a karbon dobře oškrábe. Jezdím s TDI 81 Kw na trafoolej a fritovací olej a auto pořád šlape. Mám ho od září 2010 a do teď mám najeto kolem 87 tis km (jezdím delší štreky kolem 750 km za den není problém). Celkový stav je 370 tis km. Je to opravdu povedený motor a jsem s tím velice spokojený. Teď jsem tedy měnil čerpadlo pač mi to na volnoběh dost kolísalo a hlavně to začalo kouřit a totálně se zvedla spotřeba a přestalo to jet jako by byl ucpanej palivový filtr a na Vagu to hlásilo chybu 00550 - Regulace pocatku vstriku, 17-10 - regulacni diference - Sporadicky. Dal jsem jiný čerpadlo co jsem koupil za 2 tis. Výměna čerpadla práce na 3 hoďky a Galaxyna zase jezdí. Jen ještě krapet kouří tak zase omrknu vstřiky. Měl jsem je venku už 3 x a nechával jsem tam pořád ty samý měděný kroužky a nikde nic neteče ani neprolíná. Vstřik jde celej rozebrat a mechanicky vyčistit od karbonu. Jinak asi ještě zkusím prohnat to samotným VIFem jestli se něco zlepší. Čerpadlo mám origo 10 pin zásuvku a dával jsem tam 7 + 3 pinovou. Z toho původního jsem odcvaknul origo 10 pin. zásuvku. Doma jsem vyštrachal 7 a 3 pin. konektor co jsem ucvaknul z elektriky k čerpadlu když jsem rozebíral Toledo 1,9 TDi a napojil jsem 7+3 pin konektor na můj origo 10 pin konektor. Je to taková redukce. Kabely od čerpadla jsou všechny černý, ale jsou na nich napsaný čísla od 1-8 a na 9 a 10 je bílej a hnědej(ty vedou do ventilu předvstřiku do spodní části čerpadla) pozice 8 jde do stop ventilu a ostatní do el. hlavy čerpadla. Takže při trochu pozornosti se to ani nedá poplést. Redukce funguje dobře. Takže jsem nahradil své čerpadlo s 10 pin. konektorem za čerpadlo se 7 + 3 pin. konektorem. Jen jsem musel krapet poladit el.hlavu čerpadla. Asi už má taky něco za sebou ale za ty prašule a hlavně to co ušetřím na provozu to ani neřeším. Od začátku jezdím bez hlavního palivovýho filtru a mám tam jen ten malej plastovej co se dá sehnat v prodejně na nákladní auta. Je totiž takovej trošku větší než takový ty malý co se dají koupit i v Globusu. Než do nádrže něco naleju tak to pořádně proleju přes filtr takže hlídám aby se mi do nádrže nedostal nějakej bordel. No a jezdím a jezdím. Takže hlavu vzhůru. To jen pro ty co mají strach pustit se jen do demontáže vstřiku aby něco nezničili :). Jinak samozřejmně pokud je čas a prostředky tak určitě doporučuji při demontáži vstřiků dát nové měďěné podložky protože se to tak prostě dělá.

Jo a ten přípravek na demontáž vstřiků jsem si taky vyráběl samo domo. Je potřeba jen sehnat převlečnou matičku na vstřik. Na TDi je jiný stoupání než na normální vstřiky z předkomůry. No pak jsem na matičku navařil asi 7mm tyčku o délce cca 50 cm. Na druhém konci jsem udělal závit. No a pak už jen na tyčku nasadit nějakej pořádnej kus železa ( může být i kladívko bez topůrka) Na ten volnej konec nasadit velkou podložku a matku aby se kladivko při tahu nahoru zarazilo a pak už jen přípravek našroubovat na vstřik a tahem kladívka nebo nějakýho toho kusu železa vstřik směrem nahoru vyklepnout :good: .

BrendlJiri
Člen klubu
Příspěvky: 319
Registrován: 29.09.2007 12:33
Bydliště: jablonec nad nisou

Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp

Příspěvek od BrendlJiri »

Ahoj panove napisu to strucne dal jsem do sharana AFN 81kw cerpadlo s octavie ale zastudena to huli a hada jeto tim cerpadlem nebo ne us jsem tam jedno octavacky mel a v pohode
Sharan tdi afn 81kw

Uživatelský avatar
obrocnik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1295
Registrován: 30.05.2010 14:27
Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp

Příspěvek od obrocnik »

Tu chybu stim ventilom predstreku mohlo sposobyt bordel,nezaplavene cerpadlo naftou!!!Ktej vymene cerpadla z octavie treba skontrolovat aku mas v prvom rade volnobeznu davku v 1skupine 3policko.alebo si skontroluj ci ti neodysiel nejaky zhavyc a kim nezohreje valej tak to dymi nespalenou naftou :roll:
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)

Uživatelský avatar
007houmr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 319
Registrován: 16.02.2009 20:54
Bydliště: Třebíč

Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp

Příspěvek od 007houmr »

Pánové je možné, že auto normálně jezdí a při kontrole vstřiků na stolici se ukáže, že jsou všechny 4 špatné? Záhada jak bejk. Je fakt, že starty nic moc. Setkal jste se s tím už někdo?
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016

Uživatelský avatar
king613
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 295
Registrován: 18.02.2009 19:38

Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp

Příspěvek od king613 »

Přesunuto z MOTOR, PUMPA: vodní pumpa, teče, výměna, ...

mohl by mi niekdo pomoct s cislem dilu konektoru na vstrikovac pd viz obrazek?
rozpadnul se a proto shanim funkcni, nejlepe ostrava a okoli.
dekuji
Přílohy
HPIM9583.JPG
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp

Příspěvek od 11mAjA11 »

Kód motoru a model vozu ???
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
king613
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 295
Registrován: 18.02.2009 19:38

Re: MOTOR, PUMPA: vodní pumpa, teče, výměna, ...

Příspěvek od king613 »

sharan 2001 motor auy.
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerpadlo

Příspěvek od 11mAjA11 »

Konektor samotný by měl být číslo 038 906 231 , svazek by měl být 038 971 600.

Pro jistotu ale doporučuji ověřit při objednávání dle čísla VIN.
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“