EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Tak přeskočený rozvody: Tj špatnej předstih, špatně nastavené spalování a tím špatné načasování. Zejména se to projevuje jen ve vyšších otáčkách řekl bych lineárně.Čím vyšší otáčky, tím hůře to jede. Jednou sem si dělal rozvody na naftě a dal sem to o zub. Auto jelo, ale nad 3000ot kouř jako prase a čím dál to šlo, tak smradu, bez výkonu a cukání, takže to teoreticky možné je. Jinak četl jsem článek, že jeden pán měl vše dobře nastaveno a přece to byly rozvody- byly prej nějak volné a měli vůli a i to může dělat divy
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Omrknout ti to v tom servisu můžou, varianta to je. Když je to špatně načasované... přesne jak píše tomakecTD výše...
Jinak dělá to i za studena, nebo jen za tepla? Jak se to mění v závislosti od teploty?
Jinak dělá to i za studena, nebo jen za tepla? Jak se to mění v závislosti od teploty?
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- OndraV5
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 15.11.2010 14:50
- Bydliště: Krucemburk, VWysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
diky za info a to asi nakladna oprava, co? Tak ja ji za studena netocim, ale myslim, ze to dela normalne za jakekoliv teploty...
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Nákladná oprava? To ne, jen se to o ten zub vrátí jak to má být a auto by mělo jezdit jak má
Ale říkám, zkusil bych to nalogovat za jízdy vagem, podívat se co tam u těch otáček blbne...
Ale říkám, zkusil bych to nalogovat za jízdy vagem, podívat se co tam u těch otáček blbne...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Osobně jsem při sledování diag za jizdy nevyčetl nic Třeba ten snímač klepání nemá žádnou kontrolku a ve vagu není absolutně nijak viditelný. Z vagu poznáš dobře tlak sání, teplotu, zda fungují lambdy,snímač otáček, potenciometr plynu....Ale pokud to spaluje špatně, to pozná z lambd a je to samozřejmé, když to střílí do výfuku. Ale osobně si to tedy nedokážu představit...Ale těma rozvodama to bejt může. Lambdou pochybuju, to by dělalo v celém rozsahu.
- OndraV5
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 15.11.2010 14:50
- Bydliště: Krucemburk, VWysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
tak to se uvidi, potrebuji aby to uz bylo v cajku mam s tim docela trapeni... Diky moc za rady a pak dam vedet, cim to bylo
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Senzor klepání jsem měl na 1.6AKL ve Vagu ve skupině 017. Hodnoty myslím byly okolo 0,6V. Takže viditelný by měl být.
Zkus se s tím ještě pohrát... myslím, že na tohle by jsi dojít měl, to není zas nějaká drobnost, když ti to střílí do výfuku.
Každé auto je jiné, takže to že se někomu na logu nic neukáže, neznamená, že to platí i pro tebe. Zkusil bych to. Je to to nejmíň co se dá udělat.
Lepší než bezhlavě měnit čidlo jedno za druhým, než na to nedojdu... i když někdy jiná varianta není
EDIT:
Nechci kecat, ale něco takového jsem tam ohledně senzoru klepání zahlédl i když jsem s tím nikdy nic neřešil... přikládám obrázek:
Zkus se s tím ještě pohrát... myslím, že na tohle by jsi dojít měl, to není zas nějaká drobnost, když ti to střílí do výfuku.
Každé auto je jiné, takže to že se někomu na logu nic neukáže, neznamená, že to platí i pro tebe. Zkusil bych to. Je to to nejmíň co se dá udělat.
Lepší než bezhlavě měnit čidlo jedno za druhým, než na to nedojdu... i když někdy jiná varianta není
EDIT:
Nechci kecat, ale něco takového jsem tam ohledně senzoru klepání zahlédl i když jsem s tím nikdy nic neřešil... přikládám obrázek:
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Proč já tam nic takováho nemám? no pak se ještě mrknu. Ale víte, co je zajímavé? Mám ve vagu divnej popis. Popisuje to jak co. A napojil sem kamošovyho TDi a byl tam popis jak z fyzikálních tabulek, jak pro vola a proč u mě né?
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Jinak zdá se mi, že tam těch čidel je zbytečně moc Když jsem odpojil jednou čidlo teploty, klepání, jelo to jako drak A líný jako veš je to pořád. Nedá se s tím jezdit na dálnici Když chci ve 100 někoho na 5ku svižně předjet, nejde to no ale když jedu 150 a dám plnej letí to jako šutr Pánové již nikdy do 16V nejdu, chci, aby jste to věděli Troška zasnění
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Protože tam nemáš asi label pro tvůj kód motoru. Je třeba si ho stáhnout a pak ti to bude pěkně ukazovat i jaké mají být hodnoty...
V levém horním rohu by ti to mělo ukazoval Label: a nějaké číslo, nebo není...
Pokud si label stáhneš, tak pak nakopírovat do složky kde máš VAG/ Labels...
Jaký máš kód motoru?
No jo no... ty 16V chce točit, táhnou až v otáčkách... celkově 1.6 moc nejedou..
V levém horním rohu by ti to mělo ukazoval Label: a nějaké číslo, nebo není...
Pokud si label stáhneš, tak pak nakopírovat do složky kde máš VAG/ Labels...
Jaký máš kód motoru?
No jo no... ty 16V chce točit, táhnou až v otáčkách... celkově 1.6 moc nejedou..
Naposledy upravil(a) jurod dne 26.10.2011 22:03, celkem upraveno 1 x.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Chlape já měl feldu 1.6 chipnutá od CIMBU. Krouťící moment ve 2tis větší než 1.9D měla 62kW myslím. Tady ty fabie 1.4 16V jsem dával jak nic. Vážila 900kg. V plným autě na 5ku všecko. Toto 1,4Tun... Není to to, co to bejvalo. Toto jede od 3500 ot jinak je to lenivý žrout. Mám AZD
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Když budu mít čas, tak mrknu na ten label pro tebe. Aby ti to taky ukazovalo jako z fyzikální tabulky
Tak felda je hlavně o dost lehčí, takže 1.6 se v ní bude chovat úplně jinak jako v Golfu.
Feldu jsem neměl, takže neumím to posoudit.
Měl jsem 1.6 AKL - 74kw tady v tomto Golfu a právě kvůli tomu, že to nejelo a žralo to jako kůň, tak jsem přistoupil k přestavbě viz můj podpis..
Teď tam mám 1,8T 132kw z Octavie RS a doufám, že zítra to už bude jezdit, tak se těším..
Tak felda je hlavně o dost lehčí, takže 1.6 se v ní bude chovat úplně jinak jako v Golfu.
Feldu jsem neměl, takže neumím to posoudit.
Měl jsem 1.6 AKL - 74kw tady v tomto Golfu a právě kvůli tomu, že to nejelo a žralo to jako kůň, tak jsem přistoupil k přestavbě viz můj podpis..
Teď tam mám 1,8T 132kw z Octavie RS a doufám, že zítra to už bude jezdit, tak se těším..
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Já vím neboj se, četl jsem. A 1.8T jsou nejpovedenější motor benzin od VW. Dle mého. Mladá má 1.8T octávku Jo kdyby ses mrkl bylo by to fajn dík. Jinak ty si z Hradiště? Mi řekni, jak z tama jezdíte do Zlína? Jel sem z Kyjova minulej tejden do Zlína a byl to neřešitelný problém ježdění před zákazy atd
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Tak jezdí se buď přes Staré Město - Huštěnovice - Napajedla.... nebo přes Jarošov - Bílovice - Topolná - Napajedla... nebo přes Jarošov - Bílovice - Březolupy....
Takže jsou 3 trasy...
Jenomže Huštěnovice jsou uzavřené od 15.9 do 15.11.2011, tak je to ucpané... Já do Zlína moc nejezdím... spíše do Brna...jinak bych v těch kolonách umřel..
Takže jsou 3 trasy...
Jenomže Huštěnovice jsou uzavřené od 15.9 do 15.11.2011, tak je to ucpané... Já do Zlína moc nejezdím... spíše do Brna...jinak bych v těch kolonách umřel..
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
[quote="tomakecTD"]Osobně jsem při sledování diag za jizdy nevyčetl nic Třeba ten snímač klepání nemá žádnou kontrolku a ve vagu není absolutně nijak viditelný.
Nemáš tak docela pravdu-skupina 23 pole 3 a 4 ukazuje snížení úhlu zážehu regulaci klepání na 3. a 4. válci -má tam být mezi 0...14 (při volnoběhu 0,0) dále skupina 28 pole 4-test kontroly snímače klepání.
Nemáš tak docela pravdu-skupina 23 pole 3 a 4 ukazuje snížení úhlu zážehu regulaci klepání na 3. a 4. válci -má tam být mezi 0...14 (při volnoběhu 0,0) dále skupina 28 pole 4-test kontroly snímače klepání.