vadný vstřik
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 29.10.2011 12:15
vadný vstřik
ahoj všichni,. koupil jsem passata 85 kw 6-kvalt a jsem max spokojený., Jen za studena než se motor zahřeje jede to jen na tři válce. můj mechanik mi říkal že je tam stoprocentně vadný vstřik !!! Kolik by mě stála asi oprava za tuto práci kompletně?? děkuji za odpovědi
Naposledy upravil(a) Lukáš 1981 dne 29.10.2011 18:05, celkem upraveno 2 x.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 359
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karwin
Re: prosím o radu
A to zahříváš dokud nejedou 4 válce a pak jedeš?
Myslím, že půjde hlava dolů a budeš měnit i píst.
Myslím, že půjde hlava dolů a budeš měnit i píst.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 29.10.2011 12:15
Re: prosím o radu
jo trvá mě to asi cca 20 min než mužu vyrazit... ty nevíš kdyby to byl ten vstřik?.. kolik by to asi stálo?? proč myslíš píst?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 485
- Registrován: 09.07.2009 12:28
Re: prosím o radu
byt tebou tak stím vubec nejezdím, jinak se ti ta oprava pěkně prodraží jak se rozletí píst..pokud už neni po něm...
Polo 1.4TDI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 29.10.2011 12:15
Re: prosím o radu
to mě už taky napadlo ,kluk od kterého auto mám mi to bude měnit příští týden, dělá automechanika už asi 10 let myslím , že tomu docela rozumí . nemáš pŘedstavu asi kolik to může stát?? díky
-
- Jezdec
- Příspěvky: 359
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karwin
Re: prosím o radu
No záleží na rozsahu - jestli je vstřikovač v pohodě a nefunguje tryska jak má, nebo odešel vstřikovač, nebo už bude napálený píst, jestli chceš tyto komponenty nové (trysky by měly být všechny 4 nové, přijednom vstřikovače zrepasovat = cca 9600,-) atd. O pístu ani nemluvím. Těžko říct. Další věc je práce. Každopádně svěřit někomu, kdo se o TDI PD zajímá, ne někomu, kdo sice servis má, ale o PD moc neví a nemá vybavení.
Jinak podstata poškození pístu - pokud ti jde palivo na píst a nechytne (není komprese, není rozstřik paliva), tak se to palivo na pístu nasbírá a ve chvíli, kdy chytne, má tak vysokou teplotu, že povrch pístu nataví. Opakované natavení = propálení pístu. Když se rozletí, budeš schánět celý motor.
Jinak podstata poškození pístu - pokud ti jde palivo na píst a nechytne (není komprese, není rozstřik paliva), tak se to palivo na pístu nasbírá a ve chvíli, kdy chytne, má tak vysokou teplotu, že povrch pístu nataví. Opakované natavení = propálení pístu. Když se rozletí, budeš schánět celý motor.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 29.10.2011 12:15
Re: prosím o radu
díky za rady . no snad to nebude to co píšeš... ale co se dá dělat... uvidíme... a co se týče té komprese, pokud to chápu správně tak by to nemělo tah.. zase můsím říct že po zahřání to auto doslova lítá .. je tam nové tubro, jsem s tím spokojený. jen musím o 20 minut chodít dříve startovat auto .. nehledě na spotřebované pohoné hmoty.. ale to je to nejmenší teďka... ... ještě něco bych se tě rád zeptal. mám tam budíky z b6.. vlastně je to celá předělaná b5 na B6. a ukazují mi více kdýž mě změří radar co se dává na začátku obce.. kde se budíky cejchují?? díky moc Lukáš
-
- Jezdec
- Příspěvky: 359
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karwin
Re: vadný vstřik
No určitě myslíš překopávku na B5.5 a ne B6, tu bys neudělal a asi ani nikdo jiný, ale to je vedlejší.
Jestli ti to přeměřuje o cca 10km/h a máš správný rozměr kol, tak to je v pořádku. Je to standard.
Jestli ti to přeměřuje o cca 10km/h a máš správný rozměr kol, tak to je v pořádku. Je to standard.