Zdravím,
nevíte někdo jestli to tam pásne? Jde mi o ten elektrickej příhřev co má B5.5 v topení, prej to začne skoro hned topit....
Máte s tim nejaky zkusenosti?
Výměna tepelného výměníku topení z B5.5 do B5
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- kemo
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Reichenberg
Výměna tepelného výměníku topení z B5.5 do B5
EX Passat Variant Syncro B5 , 1.9 AFN 81kw (lenochod)
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----
-
- Jezdec
- Příspěvky: 395
- Registrován: 08.02.2011 08:18
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Výměna tepelného výměníku topení z B5.5 do B5
Mě to začně vlažně topit hned.
VW Passat variant 1.9 TDI 96 KW 2003,VW Polo variant 1.9 SDI 1999,škoda 440 spartak 1957
- kemo
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Reichenberg
Re: Výměna tepelného výměníku topení z B5.5 do B5
No protože máš to elektrický topeníčko u toho výměníku. Mě prostě zajímá jestli je to stejný? Případně jestli je to zapojený na climatronic což předpokládám že jo, kolik se musí natahat elektriky a podobně. Myslím si že koumáků je tady dost a určitě to někdo už zkošel nebo o tom aspoň přemejšlel. Přece jenom šance tam je pač ty auta maj spoustu společných dílů...
EX Passat Variant Syncro B5 , 1.9 AFN 81kw (lenochod)
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1387
- Registrován: 07.07.2009 22:33
- Bydliště: Žďár nad Sázavou a kósek k tomu
Re: Výměna tepelného výměníku topení z B5.5 do B5
nemáš nějaký odkaz jak to vypadá,bych si myslel že tam nic 5,5 nemá a pokud ano jsu sám zvědav.kemo píše:Zdravím,
nevíte někdo jestli to tam pásne? Jde mi o ten elektrickej příhřev co má B5.5 v topení, prej to začne skoro hned topit....
Máte s tim nejaky zkusenosti?
Jestli jsis to špatně nevysvětlil a nemáš na mysli něco jiného, než jak jsi to napsal.
Zdraví a sílu najdeš ve VW
- _GK_
- Závodník
- Příspěvky: 552
- Registrován: 09.06.2009 17:47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna tepelného výměníku topení z B5.5 do B5
Jmenuje se to PTC člen a vypadá to jako plochej výměník s dvouma šroubama. S tou elektrikou nevím žere to fakt hodně...
- kemo
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Reichenberg
Re: Výměna tepelného výměníku topení z B5.5 do B5
S tou elektrikou by nebyl asi problem mam na to sikovnyho cloveka. Spis jak ta krabice s tim vymenikem,jestli by se to muselo vymenit cekh nebo jen ten clen dodelat do stavajiciho. Nebo pripadne i nejake neorigo reseni...
Sent from my Nexus S using Tapatalk
Sent from my Nexus S using Tapatalk
EX Passat Variant Syncro B5 , 1.9 AFN 81kw (lenochod)
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----
- _GK_
- Závodník
- Příspěvky: 552
- Registrován: 09.06.2009 17:47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna tepelného výměníku topení z B5.5 do B5
Tak na to musí odpovědět někdo fundovanější já pracoval ve fabrice kde se vyráběli tyhle klimy, ale těch variant bylo obrovský množství některý měli jinej výlisek nebo to bylo jen zalitý plastem a teoreticky by to šlo vyřezat.