BAM namiesto AGU

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: BAM namiesto AGU

Příspěvek od vtuni »

jak psal jurod... skládám..

a dost možná že když má AGU tak má neCan auto.. takže další potencionální - ale tím nechic říct neřešitelnej problém

taky jsem dlouho uvažoval nad touhle přestavbou ... a nakonec jsem od ní upustil.. jak z finančních důvodů..tak prostě že to za to s***ní nestojí + legislativa, dostupnost dílů atd...
podle mě lepší volba to nacpat do stávajícího motoru...

něco jinýho by bylo to stavět z auta kde 1,8T nebylo...

ale je to každýho věc..každý svého štěstí strůjce a nehodlám tady nikomu nc podsouvat... on až to začne stavět tak uvidí sám...vid jurode.. :wink: :mrgreen: :mrgreen:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: BAM namiesto AGU

Příspěvek od jurod »

:mrgreen: :mrgreen:
Máš pravdu...
Já pokud bych měl 1.8T, jestli AGU, nebo AUQ, tak dám ty prachy do toho motoru...

Ten can-bus jak píšeš v tomto případě by mu to pěkně zkomplikoval... hlavně pokud má komfort...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

chose119
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 28.06.2011 18:46

Re: BAM namiesto AGU

Příspěvek od chose119 »

uz som sa spojil na hhc s vtunim aj mustafou, snad sa niekde dopracujeme. material problem nebude, pondelok este idem volat jednemu cloveku do Martina, ci by to nasledne vedel zladit. nech sa nemusim trepat do polska

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: BAM namiesto AGU

Příspěvek od jurod »

Dej pak vědět co a jak... :D
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

chose119
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 28.06.2011 18:46

Re: BAM namiesto AGU

Příspěvek od chose119 »

takze plany: hybrid, vyfuk, spojka, vstreky, pal.cerpadlo, vaha vzduchu(???)
zladenie riadiacej jednotky prebehne na severe slovenska. povodne som prestavbu planoval na dec-jan.
do tyzdna dam dokopy peniaze, zariadim garaz a ide sa na to ;) sam som zvedavy aky vykon to bude mat.
viac info ked objednam veci:)

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: BAM namiesto AGU

Příspěvek od jurod »

Ok. Hoď sem potom i foto.. jsem zvědavý.. :D
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: BAM namiesto AGU

Příspěvek od fakieVW »

Já řešil ten samý problém. Mám AGU a budu dávat turbo z audi S3 K04 a vstřiky 440ccm. S tím laděním je pravda,že tady v čr to nikdo neumí. Ale já vím kdo to umí a chce za to cca 9000kč. :wink: http://www.digitun.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Jsou to odborníci v oboru a od lidí co u nich byli ladit auta jsem slyšel jen samé dobré věci.

Do motoru 165kw bych nikdy nešel. Je to plné elektroniky co dělá jen problémy a když ten motor náhodou odejte tak je problém pak sehnat další. Což po upravách atd zákonitě časem odjede :wink: AGU stojí na vrakáči holý motor 10 000kč. Vyměníš a jezdíš dál. To samé je blbost kupovat do toho kovaný spodek za cca 50 000 plus práce. AGU vydrží v serii 250 koní uplně lehce i pro závodní použití. Už jsem viděl tyhle motory naladěné na 280koní a majitel s ním najezdil 60 000km a pořád je vše OK. Je to jen o udržbě a stylu jízdy :wink:

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: BAM namiesto AGU

Příspěvek od vtuni »

kovanej spodek je podle mě nesmysl...

co se týče vnitřku tak úplně stačí kovaný ojnice.. :arrow: cca 10tis..
a lepší výfukový ventily.. :arrow: cca 10tis..
a do cca 400 koní máš vystaráno..

jasný že pak můžeš jít ještě cestou jiných vaček... atd. a s tím pak se pojí další věci jako tvrdší ventilový pružiny..atd..
.. ale to už beru jako bonus... co není nezbytný..
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: BAM namiesto AGU

Příspěvek od fakieVW »

Tak ono taky jde o to v jakém autě máš. Pokud to máš jako já v golfu II co má cca 750kg tak je 250koní už docela mazec,ale samozřejmě v octavii,která má 1350 to je něco jiného.

Jak pišeš,že kovyný spodek je zbytečná investice. Levněji vyjde demolovat ty motory a kupovat jiný motor třeba každou sezonu a ani po 5 výměnách ještě pořád nebudu na ceně toho kovaného motoru :wink:

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: BAM namiesto AGU

Příspěvek od jurod »

Proti samotnému motoru BAM nic nemám. Jestli má elektriku nebo ne.
Tam to stačí chipnout a cca. 250 koníku tam je, což bohatě na předokolku stačí a dá se s tím jezdit za ještě "nějakou spotřebu"...
pokud to chce ten člověk na běžný provoz... Takže za mně BAM :good:

Ale z hlediska přestavby bych si nechal AGU a upravil ho. :wink:
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: BAM namiesto AGU

Příspěvek od fakieVW »

Tak AGU je lepší na upravy podle mě akorát je problém s tím laděním lankového plynu. Nebo spíš je problém v tom, že to tady v čr nikdo nedělá.Hlavně AGU má větší kanály než novější 20VT což je velká výhoda.

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: BAM namiesto AGU

Příspěvek od vtuni »

tady někdo otočil o 180 stupnů :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

jinak BAM, APX atd..prostě 165kW motory jsou určitě dobrý...
ale v autě kde jsou namontovaný z výroby.. :wink:
řešit přestavbu.. i když naprosto pominu legálnost či nelegálnost takové výměny.. tak je na dlouho.. a za hodně...
sám jsem tohle řešil... a nakonec jsem rád že jsem do té výměny nešel..
měnit 1,8T za jiný 1,8T je podle mě hloupost ..proinvestovaný peníze čas a usili... :?
protože to, co člověk stráví na výměně a zapojení toho motoru...+ jeho cena.. za to má plnej kufr race komponentů na ten svůj kterej nemusí kutit.. :arrow: můj názor kterej samozřejmě nikomu nenutím...

ale jinak fandím těmhle přestavbám... a lituju toho že to už tak nedělali do golfa z výroby..tak jak u audi a lseatu :(
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: BAM namiesto AGU

Příspěvek od jurod »

Já jsem chtěl říct to samé.
Jak jsem psal, přestavba z AGU na BAM je podle mně hloupost... :)

:arrow: fakieVW To je fakt dost individuální...
Pokud se chci pohybovat ve výkonu třeba do 300PS, tak se mi jako lepší volba vidí motor s menšími kanály ale novější RJ,
jako motor s většími kanály a starší RJ.
Od 300 koní výš se ty kanály už asi hodí, rozdíl ve výkonu bude, ale prý skoro srovnatelný jak jsem se dozvěděl.
I motor s malými kanály se dá naladit přes 500PS :mrgreen: A když už budu dělat nějaký úpravy za tolik peněz, tak přehodit hlavu až tak náročné nebude. :wink: Takže co se týče mně, je to můj názor, jsou na úpravy lepší novější motory, třeba jako ten můj :mrgreen: :mrgreen:
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: BAM namiesto AGU

Příspěvek od fakieVW »

Tak ono taky není problém předělat AGU na novější řj a elektronický plyn :wink: To jsem taky už viděl.

Uživatelský avatar
Mustafa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 05.01.2010 11:57
Kontaktovat uživatele:

Re: BAM namiesto AGU

Příspěvek od Mustafa »

No, to že jsi to viděl neznamená, že to není problém. Já bych naopak řekl, že je to dost problém a nestojí to za to, pokud máš v autě serii AGU a chceš tam dávat novější elektriku...
AUTOWERKS
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“