VR6 a V6 - rozdíl?
- Jack82
- Řidič
- Příspěvky: 188
- Registrován: 08.06.2011 08:29
Re: VR6 a V6 - rozdíl?
Feri: oficiálně jsou rozvody po celou životnost motoru, neofiko se to mění kolem 250, preventivně, můžeš i dřív ale je to asi zbytečný, ten řetěz stojí kupodivu jen 1600 Kč plus výměna, toť vše.
R32
- Feri.
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 27.11.2007 23:32
- Bydliště: JM
- Kontaktovat uživatele:
Re: VR6 a V6 - rozdíl?
Díky z info, díky řetězu pak odpadají kladky atd... Nechápu proč se teda všude používá řemen. Asi jen kvůli tomu, aby měli co servisovat atd...
.:R32
- Jack82
- Řidič
- Příspěvky: 188
- Registrován: 08.06.2011 08:29
Re: VR6 a V6 - rozdíl?
ted třeba u tech do nebe vychvalovanejch 1,2 TSI jdou rozvody do kytek už po 10, nejpozději po 20tkm, soudruzi použili nějak moc měkkej materiál na řetěz, ten se vytahuje a hrozí riziko že přeskočí a potká se to, stejně jako u řemenu. tak doufam že u VR6 to snad nehrozí.
R32
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: VR6 a V6 - rozdíl?
Co jsem se dočetl, tak právě u R32 je docela problém a kolem 100tis odchází řetěz, doporučuje se měnit dřív.Jack82 píše:Feri: oficiálně jsou rozvody po celou životnost motoru, neofiko se to mění kolem 250, preventivně, můžeš i dřív ale je to asi zbytečný, ten řetěz stojí kupodivu jen 1600 Kč plus výměna, toť vše.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG