MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
- vilik
- VWsenior
- Příspěvky: 2021
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovnicko
Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
No jestli to dělá při zapnutí klimy, a jseš si tím jist, tak proč to nehledáš tam
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
- Milhouse
- Řidič
- Příspěvky: 97
- Registrován: 01.12.2007 20:32
- Bydliště: Kolin
Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
těžko posuzovat závadu kterou nevidíš...možností je dost ,ale nejsem si jist že by setrvák měl nějaký vliv na to když se zapne klimaaldaaa371 píše:Zdravím, chlapi,jen malou radu bych potřeboval. Mám sharan 02, 85kw a motor šlape v pohodě na volnoběžné otáčky bez zapnutí klimakompresoru. Ale po zapnutí klimatizace dochází ke kolísání otáček? Bylo mně řečeno žeto muže bejt vstřikem, nebo setrvákem. Obojí vyměněno a závada stále trvá. Dík za info.
Dle mého názoru to byly vyhozený prachy oknem.
Česky řečeno si na tobě někdo namastil kapsu a to ještě může dopadnout tak, že ten setrvák máš stále původní
Potkali se u Kolína
- Mikycarp
- Jezdec
- Příspěvky: 370
- Registrován: 21.11.2009 18:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
Nemáš v klímě víc chladiva, než je stanoveno, mohlo by to silně zatěžovat kompresor a brzdit motor
SAG - ideální auto na ryby
- Jose1
- VWexpert
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 02.03.2008 16:51
- Bydliště: Brno
Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
K té klimě a volnoběžným otáčkám....
Myslím si že to nemusí být nutně klimou, ale třeba i celkovým nerovnoměrným zatížením motoru a problémem v okruhu klínového řemenu. Mě to auto teď poslední dobou taky na volnoběh dělalo psí kusy. Dokonce se mi při otáčení volantem ozývaly divné zvuky a chvění volantu od posilovače řízení.
Člověk by si myslel, že je v háji čerpadlo (kompresor?) u posilovače.....
No a zjistilo se, že byla v řiti volnoběžka na alternátoru a rovněž napínací kladka s tlumičem vibrací.
Tudíž to při zvýšené zátěži pocukávalo.
Po výměně zmiňovaného, řízení neklepe, nic nevrže a volnoběh sedí, jak má....!
Myslím si že to nemusí být nutně klimou, ale třeba i celkovým nerovnoměrným zatížením motoru a problémem v okruhu klínového řemenu. Mě to auto teď poslední dobou taky na volnoběh dělalo psí kusy. Dokonce se mi při otáčení volantem ozývaly divné zvuky a chvění volantu od posilovače řízení.
Člověk by si myslel, že je v háji čerpadlo (kompresor?) u posilovače.....
No a zjistilo se, že byla v řiti volnoběžka na alternátoru a rovněž napínací kladka s tlumičem vibrací.
Tudíž to při zvýšené zátěži pocukávalo.
Po výměně zmiňovaného, řízení neklepe, nic nevrže a volnoběh sedí, jak má....!
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- shared
- Řidič
- Příspěvky: 79
- Registrován: 14.02.2008 22:01
- Bydliště: Hradec Králové
Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
Mám trochu podobný problém - ráno nastartuju,vyjedu z garáže a než zavřu vrata,slyším,jak motor na 1-2 vteřiny úplně vynechá.Naskočí porucha(ten trojúhelníček na palubce se rozsvítí).
Podle servisu - nějaká porucha na čtrvrtém vstřiku.
Pokud se motor ohřeje,tak to nedělá a motor má sílu a tichý chod - bez problému.Chová se to stejně v zimě i v létě.
Provedena výměna kabelového svazku ke vstřikům,vyčištění sání,zaslepení EGRu.
Naftu beru kvalitní(aspoň doufám) a občas dávám Wyns.
Dál už nevím.Začínám se učit s vagem a na starý kolena se začnu učit automechanikem.
Poradí někdo?? Nechce se mi věřit,že to dělají vstřiky,jak mi tvrdil jeden borec ze servisu a chtěl za výměnu cca 40t. - odeslal jsem ho kamsi.
Podle servisu - nějaká porucha na čtrvrtém vstřiku.
Pokud se motor ohřeje,tak to nedělá a motor má sílu a tichý chod - bez problému.Chová se to stejně v zimě i v létě.
Provedena výměna kabelového svazku ke vstřikům,vyčištění sání,zaslepení EGRu.
Naftu beru kvalitní(aspoň doufám) a občas dávám Wyns.
Dál už nevím.Začínám se učit s vagem a na starý kolena se začnu učit automechanikem.
Poradí někdo?? Nechce se mi věřit,že to dělají vstřiky,jak mi tvrdil jeden borec ze servisu a chtěl za výměnu cca 40t. - odeslal jsem ho kamsi.
- Charlie.007
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 22.03.2008 10:57
- Bydliště: Jihomoravský kraj
Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
Nazdárek, tak su tady zas O pár příspěvků výše sem psal, co mi dělá motor (sám si přidává otáčky atd.)
No dnes sem si poprvé všiml, že po nastartování se mi po pár sekundách rozběhly i ventilátory motoru, po asi necelé minutě utichly, ale pak se hned zase zvýšily otáčky motoru. Čidlo teploty chl. kapaliny mám už vyměněné, dráty sem nechal proměřit, vypadaly OK, konektor k čidlu prostříknut, tak už vážně nevím
Servisák mě straší, že bude možná v háji řídící jednotka motoru. Neměl ste někdo náhodou podobnej problém
Ještě takovej malej poznatek: už vím takhle o 2 lidech v okolí, co mají VW T5 a dělá jim to úplně to samý, tak si myslím, že by tahle závada nemusela být ojedinělá.
Díky všem za nějakej postřeh.
No dnes sem si poprvé všiml, že po nastartování se mi po pár sekundách rozběhly i ventilátory motoru, po asi necelé minutě utichly, ale pak se hned zase zvýšily otáčky motoru. Čidlo teploty chl. kapaliny mám už vyměněné, dráty sem nechal proměřit, vypadaly OK, konektor k čidlu prostříknut, tak už vážně nevím
Servisák mě straší, že bude možná v háji řídící jednotka motoru. Neměl ste někdo náhodou podobnej problém
Ještě takovej malej poznatek: už vím takhle o 2 lidech v okolí, co mají VW T5 a dělá jim to úplně to samý, tak si myslím, že by tahle závada nemusela být ojedinělá.
Díky všem za nějakej postřeh.
Seat Alhambra II 1.9 TDI PD 96 kW - prodáno
VW Sharan 2.0 TDI 135kW DSG 4M
VW Sharan 2.0 TDI 135kW DSG 4M
- Jose1
- VWexpert
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 02.03.2008 16:51
- Bydliště: Brno
Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
shared
Osobně bych šel po kabeláži ke vstřikům....je tu na to téma....
Aj....pozdě! Už jsi to udělal!
Osobně bych šel po kabeláži ke vstřikům....je tu na to téma....
Aj....pozdě! Už jsi to udělal!
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Charlie.007
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 22.03.2008 10:57
- Bydliště: Jihomoravský kraj
Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
Tak konečně mám záhadu vyřešenou Si představte, že mi tam 2x po sobě dali jiný čidlo teploty chl. kapaliny než tam mělo být! Pořád mi tam cpali čidla pro benzíňáky, tak se potom nemůžu divit, že? Až napotřetí se konečně zadařilo a hle, žádná chyba na VAGu, ručička teploty se chová jak má, žádné samovolné zvyšování otáček... Že mě to taky nenapadlo dřív se na ty čísla pořádně podívatCharlie.007 píše:Nazdárek, tak su tady zas O pár příspěvků výše sem psal, co mi dělá motor (sám si přidává otáčky atd.)
No dnes sem si poprvé všiml, že po nastartování se mi po pár sekundách rozběhly i ventilátory motoru, po asi necelé minutě utichly, ale pak se hned zase zvýšily otáčky motoru. Čidlo teploty chl. kapaliny mám už vyměněné, dráty sem nechal proměřit, vypadaly OK, konektor k čidlu prostříknut, tak už vážně nevím
Servisák mě straší, že bude možná v háji řídící jednotka motoru. Neměl ste někdo náhodou podobnej problém
Ještě takovej malej poznatek: už vím takhle o 2 lidech v okolí, co mají VW T5 a dělá jim to úplně to samý, tak si myslím, že by tahle závada nemusela být ojedinělá.
Díky všem za nějakej postřeh.
Seat Alhambra II 1.9 TDI PD 96 kW - prodáno
VW Sharan 2.0 TDI 135kW DSG 4M
VW Sharan 2.0 TDI 135kW DSG 4M
-
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 16.05.2008 08:22
Sharan I tdi večer vše ok,ráno vysoké volnob.otáčky-pomoooc
prosím o radu,včera večer jsem dorazil domů,vše naprosto ok,
dnes ráno nastartuji,má stále vysoké otáčky cca 1400ot.,nemá výkon a píše tyto chyby
5 Nalezeny chyby:
00553 - Meric hmotnosti vzduchu (G70)
28-00 - zkrat na plus
00539 - Snimac teploty paliva (G81)
30-00 - preruseni n.zkrat na plus
00522 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62)
30-00 - preruseni n.zkrat na plus
00777 - Snimac polohy plynoveho pedalu (G79)
27-00 - nesmyslny signal
00527 - Snimac teploty v sacim potrubi (G72)
30-00 - preruseni n.zkrat na plus
Tzn.všechny čidla přestaly fungovat????Prosím poraďte moc vám dík
dnes ráno nastartuji,má stále vysoké otáčky cca 1400ot.,nemá výkon a píše tyto chyby
5 Nalezeny chyby:
00553 - Meric hmotnosti vzduchu (G70)
28-00 - zkrat na plus
00539 - Snimac teploty paliva (G81)
30-00 - preruseni n.zkrat na plus
00522 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62)
30-00 - preruseni n.zkrat na plus
00777 - Snimac polohy plynoveho pedalu (G79)
27-00 - nesmyslny signal
00527 - Snimac teploty v sacim potrubi (G72)
30-00 - preruseni n.zkrat na plus
Tzn.všechny čidla přestaly fungovat????Prosím poraďte moc vám dík
- obrocnik
- VWagenista
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 30.05.2010 14:27
- Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sharan I tdi večer vše ok,ráno vysoké volnob.otáčky-pomo
Tie zavady mohli byt aj stareho charakteru,vymaz chyby a potom ci vyhodi znovu nejake.Nenatiekla ti voda niekde?vlhkost a blbne supatko pedalu plynoveho.To supatko zvykne blbnut tak isto ako opisujes ale ide iba do 1100otacok.skus fenom vysusit elektriku kpedalu a od neho kde ide
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)
- MirekX
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 19.07.2009 00:37
- Bydliště: Týniště nad orlicí
Re: Sharan I tdi večer vše ok,ráno vysoké volnob.otáčky-pomo
že by hlodavec?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 24.01.2012 15:41
Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
Ahoj všichni,mám dotaz ohledně cukání
Mám Alhambru r.v. 2001, 85kW, při roztahování dvojky a trojky mi při otáčkách okolo 1700-1800 začne auto citelně cukat. Mate někdo zkušenost v čem by mohl být problém? Děkuji za info
Mám Alhambru r.v. 2001, 85kW, při roztahování dvojky a trojky mi při otáčkách okolo 1700-1800 začne auto citelně cukat. Mate někdo zkušenost v čem by mohl být problém? Děkuji za info
- Skyppy
- Člen klubu
- Příspěvky: 1265
- Registrován: 03.07.2010 07:11
- Bydliště: Březová - Oleško
Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
Nejprve bych zkontroloval všechny věci okolo dodávky paliva včetně filtru, vzduchový filtr a pak bych překontroloval kabelový svazek a jednotlivé kontakty ke vstřikovačům v hlavě motoru. Možná by nebylo od věci projet paměť závad VAG-em. Ale to už se tady řešilo v tématu: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=15832" onclick="window.open(this.href);return false;
a nebo: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=24542" onclick="window.open(this.href);return false;
a nebo tady: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=97473" onclick="window.open(this.href);return false;
a nebo: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=24542" onclick="window.open(this.href);return false;
a nebo tady: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=97473" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kaufik
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 15.05.2008 07:15
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
zdravím
občas se na 81-TDI zvýší otáčky na 1000/min, mám za to že je to teplotní čidlo. To stejné to dělalo otci na G4 74-TDI PD tak jsem ho našel bez problému i vyměnil a byl klid. Ale na motoru u Galaxy to čidlo nemůžu nikde najít.
Poradí mi někdo prosím kde ho najdu?
občas se na 81-TDI zvýší otáčky na 1000/min, mám za to že je to teplotní čidlo. To stejné to dělalo otci na G4 74-TDI PD tak jsem ho našel bez problému i vyměnil a byl klid. Ale na motoru u Galaxy to čidlo nemůžu nikde najít.
Poradí mi někdo prosím kde ho najdu?
Kaufik
Ex mat LOW DAILY GII 1,3 NZ 4q in ´85, 15" BBS
Ex GII 1,6 PN CL ´91 15" Exip Mega
Ex GII 1,3 NZ 5q ´88, ATS Classic
Ex mat LOW DAILY GII 1,3 NZ 4q in ´85, 15" BBS
Ex GII 1,6 PN CL ´91 15" Exip Mega
Ex GII 1,3 NZ 5q ´88, ATS Classic
- bibac
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prešov, Slovensko
Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
ahoj kolegovia.
môj problém vyzerá takto: ráno, keď je studený motor, treba dlhšie štartovať. niekedy až na 2. krát naskočí. potom nabehnú otáčky cca 1200, neikedy kolíšu medzi 600-1200 skokovite niekoľkokrát. potom sa to ustáli. ale keď chcem ihneď vyštartovať s autom, jeden-dvakrát škubne, a potom už šlape tak, ako má. a niekedy na voľnobehu cítim také jemné chvenie auta. niekedy kolíšu otáčky medzi 650-700. nevie niekto poradiť? vďaka.
a na vagu píše: Adresa 01: Motor
Objednací císlo rídící jednoky: 022 906 032 EH
Systém a/nebo verze: MOTRONIC ME7.1 G 5523
Kódování: 00032
Císlo dílny: WSC 00020
Další informace: VSSZZZ7MZ7V503013 VWZ1Z0F2867412
Nalezena 1 chyba:
16395 - rada valcu 1: vackovy hridel A (saci): nastaveni POZDEJI nedosazeno
P0011 - 35-10 - - - Sporadická
Readiness: 0000 0000
môj problém vyzerá takto: ráno, keď je studený motor, treba dlhšie štartovať. niekedy až na 2. krát naskočí. potom nabehnú otáčky cca 1200, neikedy kolíšu medzi 600-1200 skokovite niekoľkokrát. potom sa to ustáli. ale keď chcem ihneď vyštartovať s autom, jeden-dvakrát škubne, a potom už šlape tak, ako má. a niekedy na voľnobehu cítim také jemné chvenie auta. niekedy kolíšu otáčky medzi 650-700. nevie niekto poradiť? vďaka.
a na vagu píše: Adresa 01: Motor
Objednací císlo rídící jednoky: 022 906 032 EH
Systém a/nebo verze: MOTRONIC ME7.1 G 5523
Kódování: 00032
Císlo dílny: WSC 00020
Další informace: VSSZZZ7MZ7V503013 VWZ1Z0F2867412
Nalezena 1 chyba:
16395 - rada valcu 1: vackovy hridel A (saci): nastaveni POZDEJI nedosazeno
P0011 - 35-10 - - - Sporadická
Readiness: 0000 0000