pasiku odchazej posilovace ucpese odtokovy kanal pod baterkou a drzi se tam voda ta pak zpusoby korozy posilovace a ztratu tlaku. aspon sem to tak mel ja a jinak brzdy ATE mi vyhovujou nejvic jak najetyma km tak i brzdovou ucinosti.magmuss píše:Počkej, téhle radě moc nerozumím..
pokud ty brzdy fungovaly bezvadně od výroby, to znamená s tím co tam je, bez předělání, čím si tedy pomůžu když dám pořádný brzdy - dle tvého, nejspíš myslíš velikost třmenů, kotoučů bez odstranění momentální příčiny povadnutí..?
Já mám 2.5TDi a navíc v automatu, takže brzdy jsou potřeba o to víc, oproti manuálu.
Potřebuju vyřešit příčinu povadnutí, ne předělávat nějaké změny.
Jednou něco funguje a bylo to nějak navrženo, tak nač se budu snažit to měnit a předělávat.
Potřebuju od někoho zkušeného vědět, jestli pomůže nějaká kvalitnější brzdovka, nebo jeslti na těch Passatech odchází vývjeva, nebo jestli je fígl někde jinde. Děkuji,
Extrémní povadnutí brzd!
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 07.09.2010 15:03
- Bydliště: Nymburk
Re: Extrémní povadnutí brzd!
- magmuss
- Závodník
- Příspěvky: 513
- Registrován: 29.10.2007 19:49
Re: Extrémní povadnutí brzd!
Ok, díky za postřeh kouknu, ikdyž odtok vody z prostoru kolem baterky někdo vyřešil už předemnou, prostě vytrhal ty gumový svody a nechal tam jen díry.. to znamená že pokud napadá nějaký bordel ze stromů, spláchne se to i s vodou pryč a neucpává se odtokový kanálek v gumě.
Auto mám už cca 4 roky, stojí stále venku a jak jsem se tu dočítal ze začátku o problémech s komfortkou, uhnilými dráty v prahu a zblázněnou elektronikou v autě.. atd.. tak naštěstí díky tomu že voda odtéká nemusel sem toto řešit.
Bude to spíše vývjeva, či hydraulika.
Auto mám už cca 4 roky, stojí stále venku a jak jsem se tu dočítal ze začátku o problémech s komfortkou, uhnilými dráty v prahu a zblázněnou elektronikou v autě.. atd.. tak naštěstí díky tomu že voda odtéká nemusel sem toto řešit.
Bude to spíše vývjeva, či hydraulika.
- magmuss
- Závodník
- Příspěvky: 513
- Registrován: 29.10.2007 19:49
Re: Extrémní povadnutí brzd!
Kapalina vyměněná, najeto pár set kilometrů a žádný extra rozdíl.
Při výměně žádný bláto, propláchnutej celej systém a stejně se to moc nezlepšilo.
Různý ty podlakový chujoviny a hadičky v pohodě, něco vyměněno, přetěsněno, utaženo a taky nic.
Pedál prostě při větší intenzice ztvrdne a musím přemáhat posilovač abych se dočkal účinnějšího brždění.. už se z toho poseru..
Při výměně žádný bláto, propláchnutej celej systém a stejně se to moc nezlepšilo.
Různý ty podlakový chujoviny a hadičky v pohodě, něco vyměněno, přetěsněno, utaženo a taky nic.
Pedál prostě při větší intenzice ztvrdne a musím přemáhat posilovač abych se dočkal účinnějšího brždění.. už se z toho poseru..
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní povadnutí brzd!
Nemáš volný náustek na pumpě? To zakroužkovaný se nesmí hýbat. Tam tudy to jinak přisává hodně a je to častá vada
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
- radek.1
- VWjunior
- Příspěvky: 1696
- Registrován: 11.11.2009 09:28
- Bydliště: ChodoVW city u KarloVWých VWarů
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní povadnutí brzd!
no tak to je jasny!! proc jsi to nenapsal hned,ze brzdi v pohode a pak vadne pedal a musis ho drtit. To je vyveva na podtlak brzd. Vymen tandemovy cerpadlo
EDIT: nejak jsem neregistroval, ze jsi to psal nekolikrat,ze musis silou urcite to bude vyveva
EDIT: nejak jsem neregistroval, ze jsi to psal nekolikrat,ze musis silou urcite to bude vyveva
NO SHINE JUST PERFORMANCE
- magmuss
- Závodník
- Příspěvky: 513
- Registrován: 29.10.2007 19:49
Re: Extrémní povadnutí brzd!
Mě ale přijde že každej mluvíme o něčem jiném.. napsal hned prej, snažím se to tu popsat co nejlíp ty čudliku
Jedu jedu, brzdím plynule, v pohodě.
Jedu jedu, sešlápnu víckrát pedál za sebou a ten jakoby "ztuhne" což je asi normální, ale při tuhnutí pedálu, už v ten moment chybí podtlak na zabrždění .. pustím pedál, nechám mu čas a opět jde lehčeji a normálně.
jedu jedu, brzdím plynule v pohodě.
'Dupnu na brzdu, potřebuju rychle odbočit a je cejtit jak ta váha auta jde dopředu a lehce přetlačuju posilovač abych donutil auto pohotověji zabrzdit..
Když tohle udělám u jinýho auta, okamžitě a velice rázně začne brzdit a je cítit samozřejmě škubnutí, na pokraji zakousnutí kol než se auto dostane do smyku..
Moje prostě laxně začně zpomalovat.. Když to přeženu abych to popsal.
Po tom co sem vyměnil některý ty zpuchřelý hadičky na podtlak, je to znát a je to lepší, ale stejně to není ono.
Zkontroluju teda náhubek, díky za tip.. vrhnu se na to, pak začnu přemýšlet o jiný vývěvě, nebo posilovači.
Díkec kluci
Jedu jedu, brzdím plynule, v pohodě.
Jedu jedu, sešlápnu víckrát pedál za sebou a ten jakoby "ztuhne" což je asi normální, ale při tuhnutí pedálu, už v ten moment chybí podtlak na zabrždění .. pustím pedál, nechám mu čas a opět jde lehčeji a normálně.
jedu jedu, brzdím plynule v pohodě.
'Dupnu na brzdu, potřebuju rychle odbočit a je cejtit jak ta váha auta jde dopředu a lehce přetlačuju posilovač abych donutil auto pohotověji zabrzdit..
Když tohle udělám u jinýho auta, okamžitě a velice rázně začne brzdit a je cítit samozřejmě škubnutí, na pokraji zakousnutí kol než se auto dostane do smyku..
Moje prostě laxně začně zpomalovat.. Když to přeženu abych to popsal.
Po tom co sem vyměnil některý ty zpuchřelý hadičky na podtlak, je to znát a je to lepší, ale stejně to není ono.
Zkontroluju teda náhubek, díky za tip.. vrhnu se na to, pak začnu přemýšlet o jiný vývěvě, nebo posilovači.
Díkec kluci
- radek.1
- VWjunior
- Příspěvky: 1696
- Registrován: 11.11.2009 09:28
- Bydliště: ChodoVW city u KarloVWých VWarů
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní povadnutí brzd!
ze to bude vyveva poznas jednoduse...potrebujes misto bez provozu,z kopce... vyrad a parkrat zabrzdi- tim by ti mel ztuhnout pedal a pri mirnym stlaceni pedalu proste nejde...levou dej na brzdu a pravou pridavej plyn a mel by se zacit propadat pedal a tim i brzit
NO SHINE JUST PERFORMANCE
- radek.1
- VWjunior
- Příspěvky: 1696
- Registrován: 11.11.2009 09:28
- Bydliště: ChodoVW city u KarloVWých VWarů
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní povadnutí brzd!
ale bacha,at si nevyrazis zuby o volant, taky se mi to malem stalo,jak nema leva cit na brzdu
NO SHINE JUST PERFORMANCE
- magmuss
- Závodník
- Příspěvky: 513
- Registrován: 29.10.2007 19:49
Re: Extrémní povadnutí brzd!
Když se pak neozvu, znamená to že mi lepěj hubu v nemocnici!
Mimochodem takhle to tedy vypadat nemá : http://www.youtube.com/watch?v=gDCws31XBJY" onclick="window.open(this.href);return false;
Mimochodem takhle to tedy vypadat nemá : http://www.youtube.com/watch?v=gDCws31XBJY" onclick="window.open(this.href);return false;
- radek.1
- VWjunior
- Příspěvky: 1696
- Registrován: 11.11.2009 09:28
- Bydliště: ChodoVW city u KarloVWých VWarů
- Kontaktovat uživatele:
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní povadnutí brzd!
Radku jeden drobný a podstatný detail. Při šlápnutí na brzdu zavírá jednotka naftu, takže přidáš a zavře. To platí pro AVF, ale nevim co udělá 6ti vál Mě to málem stálo velkou ránu, protože jsem byl ze závodničky zvyklý do zatáčky přibrzdit zadek, ale ouha. Bacha na toradek.1 píše:ze to bude vyveva poznas jednoduse...potrebujes misto bez provozu,z kopce... vyrad a parkrat zabrzdi- tim by ti mel ztuhnout pedal a pri mirnym stlaceni pedalu proste nejde...levou dej na brzdu a pravou pridavej plyn a mel by se zacit propadat pedal a tim i brzit
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
- radek.1
- VWjunior
- Příspěvky: 1696
- Registrován: 11.11.2009 09:28
- Bydliště: ChodoVW city u KarloVWých VWarů
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní povadnutí brzd!
ja jsem to nejak nepochopil...ja jsem proste slapl na brzdu a motor se normalne vytocil a posilovac zabral
NO SHINE JUST PERFORMANCE
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní povadnutí brzd!
Je to docela pochopitelný, u některých kočárů nelze zároveň podržet plyn a přitom brzdit. Jednotka plyn zavře a auto zvadne, jak když tě někdo chytne za nárazník
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
- radek.1
- VWjunior
- Příspěvky: 1696
- Registrován: 11.11.2009 09:28
- Bydliště: ChodoVW city u KarloVWých VWarů
- Kontaktovat uživatele:
- magmuss
- Závodník
- Příspěvky: 513
- Registrován: 29.10.2007 19:49
Re: Extrémní povadnutí brzd!
Ne ne, naštěstí to není moje vůle.. našel sem to na youtubu, tak sem to sem hodil pro případ že by se mrknul někdo kdo má podobný problém a věděl o co jde.
Ještě sem se k tomu nedostal.
Jinak co se týče konkrétně mého motoru, mám AFB a ještě automat, tak nevím co by to udělalo kdybych zařadil neutrál a udělal co popisuješ. Je fakt že některý auta uzavřou přívod paliva a auto potom jede setrvačností...
Ještě sem se k tomu nedostal.
Jinak co se týče konkrétně mého motoru, mám AFB a ještě automat, tak nevím co by to udělalo kdybych zařadil neutrál a udělal co popisuješ. Je fakt že některý auta uzavřou přívod paliva a auto potom jede setrvačností...