1.8 20V demontáž klapky

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
Cestovatel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 101
Registrován: 20.05.2010 08:45
Bydliště: Litomyšl

1.8 20V demontáž klapky

Příspěvek od Cestovatel »

Zdravíčko. Nedávno jsem auto píchnul na VAG a škrticí klapka ukazovala při nesešláplém pedálu plynu 0,3/3 stupně (nejsem si zrovna jist, ale myslím, že to byly 3). Tak jsem si říkal, že ji vyčistím, protože kdo ví, jestli to někdo za těch 212 tis. km někdo dělal. Ale o-ou... Jak ji u tohoto motoru vyndat ven? Jde to lehce, nebo musí jít ven i něco dalšího (expanzka...)? Jen tak okem jsem na klapce viděl jen dva šrouby, tak nevím jestli stačí sundat jen ty... Omlouvám se za nové téma, ale nikde jsem konkrétně toto nenašel. Dík za rady!

Uživatelský avatar
Yancee
Řidič
Řidič
Příspěvky: 94
Registrován: 13.06.2010 17:18
Bydliště: Reichenberg
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 20V demontáž klapky

Příspěvek od Yancee »

Nevim jak ji vyndat, ale bejt tebou tak si radsi rozmyslim, jestli to nedat do servisu na vicisteni, kde to delaj i na pockani okolo 500kč a jeste k tomu mas zaruku na praci... Takhle si ji sundas, rozstelujes a bude zle... Klapky jsou hrozne citlivý na uz jetejch autech... Ted to nerikam jako nejakej prebornik, ale tohle jsem slysel z mnoha stran, takze do klapky se ja zasadne nehrabu ;-)
----------------------------------------
VW Golf & Audi A4 von Reichenberg
----------------------------------------

Uživatelský avatar
Cestovatel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 101
Registrován: 20.05.2010 08:45
Bydliště: Litomyšl

Re: 1.8 20V demontáž klapky

Příspěvek od Cestovatel »

Hm hm... pokud bych neměl jistotu, tak bych se do toho nepouštěl. Ale vypadá to, že se na to vyprdnu :D

Uživatelský avatar
Marshall007
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 357
Registrován: 13.04.2008 13:16
Bydliště: SK-Levice

Re: 1.8 20V demontáž klapky

Příspěvek od Marshall007 »

v pohode to vycistis aj doma ;) drzia to 4 sroby. Tie zhodis das ju von (pozor na tesnenie), a potom ju len riadne vyumyvat a vyutierat...mozes pouzit tech. benzin alebo aj spreje na skrtiece klapky (ja som pouzil od Wurthu). A ten sprej potom nastriekas aj do sania pri nastartovanom motore ;)

a potom treba dat cez VAG aj zakladne nastavenie, ako na to najdes tu na fore alebo cez VIS.

Uživatelský avatar
Cestovatel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 101
Registrován: 20.05.2010 08:45
Bydliště: Litomyšl

Re: 1.8 20V demontáž klapky

Příspěvek od Cestovatel »

Marshall007 píše:v pohode to vycistis aj doma ;) drzia to 4 sroby. Tie zhodis das ju von (pozor na tesnenie), a potom ju len riadne vyumyvat a vyutierat...mozes pouzit tech. benzin alebo aj spreje na skrtiece klapky (ja som pouzil od Wurthu). A ten sprej potom nastriekas aj do sania pri nastartovanom motore ;)

a potom treba dat cez VAG aj zakladne nastavenie, ako na to najdes tu na fore alebo cez VIS.
Já vidím jen dva šrouby.. Nevíš, jak je to u atmosférické 1.8? Koukal jsem, že tam je klapka jinde, než u motoru s turbem.

Uživatelský avatar
Marshall007
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 357
Registrován: 13.04.2008 13:16
Bydliště: SK-Levice

Re: 1.8 20V demontáž klapky

Příspěvek od Marshall007 »

hmm,...tak myslel som ze to bude to iste minimalne dost podobne ako na Tckovom motore.
Ale aj podla obrazkov sa mi zda ze su tam 4. 2 z hora a 2 z dola...nie?

Uživatelský avatar
Cestovatel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 101
Registrován: 20.05.2010 08:45
Bydliště: Litomyšl

Re: 1.8 20V demontáž klapky

Příspěvek od Cestovatel »

Když jsem viděl fotky motoru 1.8 T, tak jsem si říkal, že tam je parádní přístup. U atmosféry to mají takto blbě:
DSCN0906.JPG
DSCN0905.JPG
Kvůli tomu se na to možná vyprdnu, i když ta potvora klapka nedovírá

Uživatelský avatar
Cestovatel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 101
Registrován: 20.05.2010 08:45
Bydliště: Litomyšl

Re: 1.8 20V demontáž klapky

Příspěvek od Cestovatel »

Tak dnes jsem ověřil ten úhel při nesešláplém pedálu: 3 stupně :?

Uživatelský avatar
Flico
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1634
Registrován: 26.10.2008 09:55
Bydliště: Divokej západ u Plzně

Re: 1.8 20V demontáž klapky

Příspěvek od Flico »

Cestovatel píše:Tak dnes jsem ověřil ten úhel při nesešláplém pedálu: 3 stupně :?
coz je naprosto v poradku, ma to bejt mezi 0 - 8° a pri plnym plynu musi jit nad 74°

Uživatelský avatar
Cestovatel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 101
Registrován: 20.05.2010 08:45
Bydliště: Litomyšl

Re: 1.8 20V demontáž klapky

Příspěvek od Cestovatel »

Áha. Já jsem se tady někde dočtl, že to má být na nule... A teď todle: měl jsem odpojenou baterku. Volnoběh za studena po znovuzapojení - hrůůůza. Tak jsem nastavoval - v přizpůsobení jsem uložil hodnotu v kanále 000 na 00, pak jsem dal základní nastavení a počkal, až se ustálí hodnoty (u 4. kolonky to bylo něco kolem 175). Ale stejně to neni, co to bývalo před odpojením tej baterky (myslím ten volnoběh).
Jo, a ve VISu taky píšou, že tam má být 0 stupňů... tak jsem z toho jelenovatý. Každopádně díky.

Uživatelský avatar
Flico
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1634
Registrován: 26.10.2008 09:55
Bydliště: Divokej západ u Plzně

Re: 1.8 20V demontáž klapky

Příspěvek od Flico »

po udelani zakladniho nastaveni je treba na 30s vypnout klicek,
no pokud to neni porad ono zkusil bych ji vycistit, pokuid uz si delal zakl. nastaveni chtelo ji vycistit

Uživatelský avatar
Cestovatel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 101
Registrován: 20.05.2010 08:45
Bydliště: Litomyšl

Re: 1.8 20V demontáž klapky

Příspěvek od Cestovatel »

No jo... to jsem asi neudělal. Zejtra to zkusim znova a lépe. Díky!

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“