1.8 20V demontáž klapky
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Cestovatel
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 20.05.2010 08:45
- Bydliště: Litomyšl
1.8 20V demontáž klapky
Zdravíčko. Nedávno jsem auto píchnul na VAG a škrticí klapka ukazovala při nesešláplém pedálu plynu 0,3/3 stupně (nejsem si zrovna jist, ale myslím, že to byly 3). Tak jsem si říkal, že ji vyčistím, protože kdo ví, jestli to někdo za těch 212 tis. km někdo dělal. Ale o-ou... Jak ji u tohoto motoru vyndat ven? Jde to lehce, nebo musí jít ven i něco dalšího (expanzka...)? Jen tak okem jsem na klapce viděl jen dva šrouby, tak nevím jestli stačí sundat jen ty... Omlouvám se za nové téma, ale nikde jsem konkrétně toto nenašel. Dík za rady!
- Yancee
- Řidič
- Příspěvky: 94
- Registrován: 13.06.2010 17:18
- Bydliště: Reichenberg
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 20V demontáž klapky
Nevim jak ji vyndat, ale bejt tebou tak si radsi rozmyslim, jestli to nedat do servisu na vicisteni, kde to delaj i na pockani okolo 500kč a jeste k tomu mas zaruku na praci... Takhle si ji sundas, rozstelujes a bude zle... Klapky jsou hrozne citlivý na uz jetejch autech... Ted to nerikam jako nejakej prebornik, ale tohle jsem slysel z mnoha stran, takze do klapky se ja zasadne nehrabu
----------------------------------------
VW Golf & Audi A4 von Reichenberg
----------------------------------------
VW Golf & Audi A4 von Reichenberg
----------------------------------------
- Cestovatel
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 20.05.2010 08:45
- Bydliště: Litomyšl
Re: 1.8 20V demontáž klapky
Hm hm... pokud bych neměl jistotu, tak bych se do toho nepouštěl. Ale vypadá to, že se na to vyprdnu
- Marshall007
- Jezdec
- Příspěvky: 357
- Registrován: 13.04.2008 13:16
- Bydliště: SK-Levice
Re: 1.8 20V demontáž klapky
v pohode to vycistis aj doma drzia to 4 sroby. Tie zhodis das ju von (pozor na tesnenie), a potom ju len riadne vyumyvat a vyutierat...mozes pouzit tech. benzin alebo aj spreje na skrtiece klapky (ja som pouzil od Wurthu). A ten sprej potom nastriekas aj do sania pri nastartovanom motore
a potom treba dat cez VAG aj zakladne nastavenie, ako na to najdes tu na fore alebo cez VIS.
a potom treba dat cez VAG aj zakladne nastavenie, ako na to najdes tu na fore alebo cez VIS.
Moj passatik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=101&t=14077 PHM: Benzin LPG
Ex Golfik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=12952
Ex Golfik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=12952
- Cestovatel
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 20.05.2010 08:45
- Bydliště: Litomyšl
Re: 1.8 20V demontáž klapky
Já vidím jen dva šrouby.. Nevíš, jak je to u atmosférické 1.8? Koukal jsem, že tam je klapka jinde, než u motoru s turbem.Marshall007 píše:v pohode to vycistis aj doma drzia to 4 sroby. Tie zhodis das ju von (pozor na tesnenie), a potom ju len riadne vyumyvat a vyutierat...mozes pouzit tech. benzin alebo aj spreje na skrtiece klapky (ja som pouzil od Wurthu). A ten sprej potom nastriekas aj do sania pri nastartovanom motore
a potom treba dat cez VAG aj zakladne nastavenie, ako na to najdes tu na fore alebo cez VIS.
- Marshall007
- Jezdec
- Příspěvky: 357
- Registrován: 13.04.2008 13:16
- Bydliště: SK-Levice
Re: 1.8 20V demontáž klapky
hmm,...tak myslel som ze to bude to iste minimalne dost podobne ako na Tckovom motore.
Ale aj podla obrazkov sa mi zda ze su tam 4. 2 z hora a 2 z dola...nie?
Ale aj podla obrazkov sa mi zda ze su tam 4. 2 z hora a 2 z dola...nie?
Moj passatik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=101&t=14077 PHM: Benzin LPG
Ex Golfik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=12952
Ex Golfik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=12952
- Cestovatel
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 20.05.2010 08:45
- Bydliště: Litomyšl
Re: 1.8 20V demontáž klapky
Když jsem viděl fotky motoru 1.8 T, tak jsem si říkal, že tam je parádní přístup. U atmosféry to mají takto blbě:
Kvůli tomu se na to možná vyprdnu, i když ta potvora klapka nedovírá- Cestovatel
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 20.05.2010 08:45
- Bydliště: Litomyšl
Re: 1.8 20V demontáž klapky
Tak dnes jsem ověřil ten úhel při nesešláplém pedálu: 3 stupně
- Flico
- VWjunior
- Příspěvky: 1634
- Registrován: 26.10.2008 09:55
- Bydliště: Divokej západ u Plzně
Re: 1.8 20V demontáž klapky
coz je naprosto v poradku, ma to bejt mezi 0 - 8° a pri plnym plynu musi jit nad 74°Cestovatel píše:Tak dnes jsem ověřil ten úhel při nesešláplém pedálu: 3 stupně
- Cestovatel
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 20.05.2010 08:45
- Bydliště: Litomyšl
Re: 1.8 20V demontáž klapky
Áha. Já jsem se tady někde dočtl, že to má být na nule... A teď todle: měl jsem odpojenou baterku. Volnoběh za studena po znovuzapojení - hrůůůza. Tak jsem nastavoval - v přizpůsobení jsem uložil hodnotu v kanále 000 na 00, pak jsem dal základní nastavení a počkal, až se ustálí hodnoty (u 4. kolonky to bylo něco kolem 175). Ale stejně to neni, co to bývalo před odpojením tej baterky (myslím ten volnoběh).
Jo, a ve VISu taky píšou, že tam má být 0 stupňů... tak jsem z toho jelenovatý. Každopádně díky.
Jo, a ve VISu taky píšou, že tam má být 0 stupňů... tak jsem z toho jelenovatý. Každopádně díky.
- Flico
- VWjunior
- Příspěvky: 1634
- Registrován: 26.10.2008 09:55
- Bydliště: Divokej západ u Plzně
Re: 1.8 20V demontáž klapky
po udelani zakladniho nastaveni je treba na 30s vypnout klicek,
no pokud to neni porad ono zkusil bych ji vycistit, pokuid uz si delal zakl. nastaveni chtelo ji vycistit
no pokud to neni porad ono zkusil bych ji vycistit, pokuid uz si delal zakl. nastaveni chtelo ji vycistit
- Cestovatel
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 20.05.2010 08:45
- Bydliště: Litomyšl
Re: 1.8 20V demontáž klapky
No jo... to jsem asi neudělal. Zejtra to zkusim znova a lépe. Díky!