Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- DarkMaverick
- Jezdec
- Příspěvky: 399
- Registrován: 02.06.2011 20:31
- Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko
Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
zdravím, chlapi mám dotaz, koukal jsem tady na tyhle 3 výrobky:
první
druhá
třetí
jak a kam zapojit?? je to vůbec užitečné??
první
druhá
třetí
jak a kam zapojit?? je to vůbec užitečné??
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB
- Gixxer
- VWagenista
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
ani jedno ti vykon neprida maximalne ubere a ta nadobka prepadova ti bude akorat smrdet pod kapotou pokud ju nezapojis zpatky do sani ,pokud mas zdravej motor tak ti nechrchle olej ven z odfuku takze osobne bych se na to asi vykaslal
.
- DarkMaverick
- Jezdec
- Příspěvky: 399
- Registrován: 02.06.2011 20:31
- Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko
Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
tak jako při mým stylu jízdy bych pop-up bral...a jinak ten ventilátor je k ho***??Gixxer píše:ani jedno ti vykon neprida maximalne ubere a ta nadobka prepadova ti bude akorat smrdet pod kapotou pokud ju nezapojis zpatky do sani ,pokud mas zdravej motor tak ti nechrchle olej ven z odfuku takze osobne bych se na to asi vykaslal
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB
- Flico
- VWjunior
- Příspěvky: 1634
- Registrován: 26.10.2008 09:55
- Bydliště: Divokej západ u Plzně
Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
1. smrdet nebude, zachytava to jednak olej co jde do sani a jednak tu jakoby olejovou vlhkost - coz je v pohode na zavodaky a upraveny motory se to dava bezne ( ale pokud ti sakne treba turbo klapka bude stejne sasvikana )
jak zapojit je v navodu co k tomu dostanes - dava se na odvetrani motoru
2.u turbo motoru to moc ucinek nema spis to v mensich otackach skrti prutok vzduchu, radsi kup od SIMOTY sportovni filtr
dava se do sani pred klapku
3. v serii na 1.8T je BOV danej jen je close loop, navic pokud mas motor i turbou serii 2barovej je ti k nicemu pac ti to 2bary nenafouka ani kdyby ses zblaznil uz v 1.5 to hopne do nouzaku
navod co jak a kam sem sem dal uz nekolikrat
jak zapojit je v navodu co k tomu dostanes - dava se na odvetrani motoru
2.u turbo motoru to moc ucinek nema spis to v mensich otackach skrti prutok vzduchu, radsi kup od SIMOTY sportovni filtr
dava se do sani pred klapku
3. v serii na 1.8T je BOV danej jen je close loop, navic pokud mas motor i turbou serii 2barovej je ti k nicemu pac ti to 2bary nenafouka ani kdyby ses zblaznil uz v 1.5 to hopne do nouzaku
navod co jak a kam sem sem dal uz nekolikrat
- DarkMaverick
- Jezdec
- Příspěvky: 399
- Registrován: 02.06.2011 20:31
- Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko
Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
děkuju moc za radu...vždy dobře poradíš...takže obyčejný bovko??Flico píše:1. smrdet nebude, zachytava to jednak olej co jde do sani a jednak tu jakoby olejovou vlhkost - coz je v pohode na zavodaky a upraveny motory se to dava bezne ( ale pokud ti sakne treba turbo klapka bude stejne sasvikana )
jak zapojit je v navodu co k tomu dostanes - dava se na odvetrani motoru
2.u turbo motoru to moc ucinek nema spis to v mensich otackach skrti prutok vzduchu, radsi kup od SIMOTY sportovni filtr
dava se do sani pred klapku
3. v serii na 1.8T je BOV danej jen je close loop, navic pokud mas motor i turbou serii 2barovej je ti k nicemu pac ti to 2bary nenafouka ani kdyby ses zblaznil uz v 1.5 to hopne do nouzaku
navod co jak a kam sem sem dal uz nekolikrat
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB
- Flico
- VWjunior
- Příspěvky: 1634
- Registrován: 26.10.2008 09:55
- Bydliště: Divokej západ u Plzně
Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
nemas zac kluci maj i mensi BOV kterej by ti tam padnul lip, ale kdyz sme ho zkouseli tak se musi tenhle dat trosku specificky pac ma uvnitr tesneniDarkMaverick píše:děkuju moc za radu...vždy dobře poradíš...takže obyčejný bovko??Flico píše:1. smrdet nebude, zachytava to jednak olej co jde do sani a jednak tu jakoby olejovou vlhkost - coz je v pohode na zavodaky a upraveny motory se to dava bezne ( ale pokud ti sakne treba turbo klapka bude stejne sasvikana )
jak zapojit je v navodu co k tomu dostanes - dava se na odvetrani motoru
2.u turbo motoru to moc ucinek nema spis to v mensich otackach skrti prutok vzduchu, radsi kup od SIMOTY sportovni filtr
dava se do sani pred klapku
3. v serii na 1.8T je BOV danej jen je close loop, navic pokud mas motor i turbou serii 2barovej je ti k nicemu pac ti to 2bary nenafouka ani kdyby ses zblaznil uz v 1.5 to hopne do nouzaku
navod co jak a kam sem sem dal uz nekolikrat
- DarkMaverick
- Jezdec
- Příspěvky: 399
- Registrován: 02.06.2011 20:31
- Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko
Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
to znamená?? jinak než je tvůj návod??Flico píše:nemas zac kluci maj i mensi BOV kterej by ti tam padnul lip, ale kdyz sme ho zkouseli tak se musi tenhle dat trosku specificky pac ma uvnitr tesneniDarkMaverick píše: děkuju moc za radu...vždy dobře poradíš...takže obyčejný bovko??
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB
- Flico
- VWjunior
- Příspěvky: 1634
- Registrován: 26.10.2008 09:55
- Bydliště: Divokej západ u Plzně
Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
natahnout ho nahoru k airboxu aby nebyl dole kde do nej muze spousta bordelu, navic tyhle pistovy chce obcas vycistit, to odpada u drazsich membranovejch, jinak i z toho origo ventilu BOSH jde udelat otevrenej, ale nema takovej hezkej zvuk pac je originalne jako uzavrenej
- DarkMaverick
- Jezdec
- Příspěvky: 399
- Registrován: 02.06.2011 20:31
- Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko
Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
tak v tom nevidím problém...měla by k tomu být i sada hadic ne??Flico píše:natahnout ho nahoru k airboxu aby nebyl dole kde do nej muze spousta bordelu, navic tyhle pistovy chce obcas vycistit, to odpada u drazsich membranovejch, jinak i z toho origo ventilu BOSH jde udelat otevrenej, ale nema takovej hezkej zvuk pac je originalne jako uzavrenej
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB
- Flico
- VWjunior
- Příspěvky: 1634
- Registrován: 26.10.2008 09:55
- Bydliště: Divokej západ u Plzně
Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
ty sady hadic sou k tem drazsim BOV urcenym primo ke konkretnimu motoru u tehle nejsouDarkMaverick píše:tak v tom nevidím problém...měla by k tomu být i sada hadic ne??Flico píše:natahnout ho nahoru k airboxu aby nebyl dole kde do nej muze spousta bordelu, navic tyhle pistovy chce obcas vycistit, to odpada u drazsich membranovejch, jinak i z toho origo ventilu BOSH jde udelat otevrenej, ale nema takovej hezkej zvuk pac je originalne jako uzavrenej
- DarkMaverick
- Jezdec
- Příspěvky: 399
- Registrován: 02.06.2011 20:31
- Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko
Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
já v tom problém nevidím, těžký to nebude ne??Flico píše:ty sady hadic sou k tem drazsim BOV urcenym primo ke konkretnimu motoru u tehle nejsouDarkMaverick píše: tak v tom nevidím problém...měla by k tomu být i sada hadic ne??
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB