Panové čím by to mohlo bít, těsnění pod hlavou, ventily, vuubec nevíím...
Strašně kouří a když sem měnil svícky, tak na 4tým válci bylo vidět nekvalitní spalování svíčka komplet napálená bordelem.
Díky za rady.
Zdravím Passat 1,6 ARM na 3000km/2l oleje
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- kingdoom
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 23.05.2009 14:10
- Bydliště: Jihomoravský Kraj
- Kontaktovat uživatele:
- DarkMaverick
- Jezdec
- Příspěvky: 399
- Registrován: 02.06.2011 20:31
- Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko
Re: Zdravím Passat 1,6 ARM na 3000km/2l oleje
tipoval bych těsnění pod hlavou, ale nejsem si 100% jistej
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB
-
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 29.10.2009 19:55
- Bydliště: Karvwiná
Re: Zdravím Passat 1,6 ARM na 3000km/2l oleje
Mám úplně stejný problém,akorát že mám motor ANA - na čtvrtém válci svíčka úplně napálená.Podle mechaniků jsou spečené pístní kroužky - výměna motoru - spotřeba oleje byla asi jak píšeš,ale teď už je 1l/100km .kingdoom píše:Panové čím by to mohlo bít, těsnění pod hlavou, ventily, vuubec nevíím...
Strašně kouří a když sem měnil svícky, tak na 4tým válci bylo vidět nekvalitní spalování svíčka komplet napálená bordelem.
Díky za rady.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 23.06.2011 09:52
Re: Zdravím Passat 1,6 ARM na 3000km/2l oleje
Zdravím,
podobný problém na 1.6 AHL cca 1L na 1000km, černý kouř jak z kamionu
Vyměněny těsnění kolem ventilů (cca 8x20 kč) a s tím gufero vačkové hřídele. Podle mechanika to bylo nejspíš tím, protože původní těsnění byly tak ztvrdlé, že se mu rozpadaly v ruce. Tlaky ve válcích v pořádku, do vody ani pod auto to neteklo, tak to snad bylo tím.
Přivezl jsem to včera a ještě neměl možnost kouknout na kouř za světla (furt je tma
podobný problém na 1.6 AHL cca 1L na 1000km, černý kouř jak z kamionu
Vyměněny těsnění kolem ventilů (cca 8x20 kč) a s tím gufero vačkové hřídele. Podle mechanika to bylo nejspíš tím, protože původní těsnění byly tak ztvrdlé, že se mu rozpadaly v ruce. Tlaky ve válcích v pořádku, do vody ani pod auto to neteklo, tak to snad bylo tím.
Přivezl jsem to včera a ještě neměl možnost kouknout na kouř za světla (furt je tma