1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

lukas215
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 04.12.2011 16:53

1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od lukas215 »

Zdravím, mám problém s motorem, ŘJ mi pouští moc benzinu do motoru a motor se ulejvá a hltí se, váha vzduchu nová, lambda taky, když odpojím hadičku ze škrtící klapky co vede k filtru s aktivnim uhlí, tak se motor rozběhne normálně, sice má větší otáčky ale jde, ale pořád se trochu klepe a z výfuku je slyšet že to ještě neni v cajku. Ventilek na nadobku s aktivnim uhlí je taky novej, škrtící klapka vyčištěná a v základnim nastavení. Jinak to je Audi A3...na audi foru je to nějak mrtvý, proto zkouším tady ;) Díky za rady.

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od Benik1 »

a jak je na tom čidlo na teplotu chladíci kapaliny?

lukas215
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 04.12.2011 16:53

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od lukas215 »

To sem ještě zapomněl dodat, to je také nové a ještě výkonový stupeň zapalování :)

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od Benik1 »

a co ten jednocestný ventil co je na té hadičce je funkční? a co vag?

lukas215
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 04.12.2011 16:53

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od lukas215 »

Vag nic neukazuje a ty ventily tam jsou dva a oba fungujou, já už nevím co s tim může bejt :/

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od Benik1 »

a jak víš že ti tam jde víc benzínu? nepřisává ti to někde falešný vzduch často odchází odvětrávání klikové skříně?

lukas215
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 04.12.2011 16:53

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od lukas215 »

Diagnostika ukazuje dlouhou dobu vstřiku asi 11ms, a když vyndám tu hadičku od škrtící klapky, tak to spadne na 3.5ms, zejtra se mrknu na ty hadice na to odvětrávání, tam kde nebyli svorky, tak sem je tam dal a nic, zkusím to zejtra trochu fouknout kompresorem a kouknu jestli to někde nebude foukat.

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od jurod »

Co regulátor tlaku paliva?
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

lukas215
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 04.12.2011 16:53

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od lukas215 »

Takže, hadice nikde neuchází, zkoušel jsem je natlakovat a regulátor tlaku paliva funguje jak má. Jinak doba vstřiku je pořád 11ms, když odpojim váhu vzduchu, tak to klesna asi na 8ms, když přidam a uberu, tak se doba vstřiku i hodnota množství nas. vzduchu dostane na normální hodnoty, ale během 3 sekund se to zase rozhodí.

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od Benik1 »

a co řídíci jednotka zkoušeli jste jinou, a co oxidace v konektorech.

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od jurod »

Ještě senzor tlaku... jaké ukazuje hodnoty?
Jinak říkáš že se ti zlepšuje stav, když odpojíš hadičku z ventilu na nádobce s aktivním uhlím a zaslepíš to, jo?
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

lukas215
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 04.12.2011 16:53

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od lukas215 »

Řídící jednotku jsem nezkoušel měnit, nemám si ji ani od koho půjčit, akorát kamarád má Octavku taky s tim motorem co já, ale má jinou váhu vzduchu, tak nevim jestli ta ŘJ bude pasovat. Jinak kontakty byly zoxidovaný ty jsem vyčistil, a senzor tlaku jako od turba? Mám pocit, že ten tam neni. Když odpojim hadičku z regeneračního ventilu, se zvednou otáčky a trochu se to vyrovná, ale to je tim, že má motor větší otáčky, a když jí ucpu, tak to chcípne.

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od Benik1 »

motor typu AGU nemá čidlo na tlak turba. A ty jednocestný ventili propouštěj jak maj?

lukas215
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 04.12.2011 16:53

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od lukas215 »

Jo Jo ty fungujou jak mají. Ještě mě napdlo těsnění pod výfukovym potrubí nebo těsnění u turba na výfuku by to dělat nemoho? Když přidam tak občas je vidět trochu kouře, je možný že by si to někde přisávalo a lambda by si myslela, že to je moc chudý, a proto by tam řídící jednotka hrnula víc paliva? To ještě zkusim vyměnit, to je poslední možnost co můžu už snad zkusit udělat.

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od Benik1 »

to by taky mohlo být že by ti to přisávalo vzduch před lambdou. Jinak 1,8T to je běh na dlouho trať

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“