Grafy z brzdy 1.8T
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Grafy z brzdy 1.8T
Zdar chalani, nedavno jsem byl s klukama na brzde a dopadlo to nasledovne.. Zajimalo by me, jestli ma taky nekdo zmereno s grafem a jak dopadl. Piste kdyztak i typ motoru a upravy.
My jsme byli 3x 1.8T AGU a chip SPORTMOTOR.
Moje GTI:
upravy - Chip, velkej IC, vstriky RS, svicky Denso iridium. Tlak turba 1.1b, natural 95.
Vykon a kroutak: 183hp a 293Nm
Ben GTI:
upravy - Chip, vyndanej kat, sportovni filtr. Tlak turba 1b, Verva 100.
Vykon a kroutak: 176hp a 286Nm
Kobrik Octavia 1.8T
Upravy - Chip, KN vlozka. Tlak turba 1.2b, natural 95.
Vykon a kroutak: 186hp a 326Nm
A porovnani vsech 3 aut
Najeto mame vsichni zhruba stejne a to 150tkm.
Pridavam jeste jeden graf
Michal Octavia 1.8T (AUM, 110kW)
Upravy - Chip SPORTMOTOR, sportovni vlozka. Tlak turba 1.2b, palivo E85/natural95 1:2,5.
Najeto cca 140.000 km.
Vykon a kroutak: 194hp a 309Nm
My jsme byli 3x 1.8T AGU a chip SPORTMOTOR.
Moje GTI:
upravy - Chip, velkej IC, vstriky RS, svicky Denso iridium. Tlak turba 1.1b, natural 95.
Vykon a kroutak: 183hp a 293Nm
Ben GTI:
upravy - Chip, vyndanej kat, sportovni filtr. Tlak turba 1b, Verva 100.
Vykon a kroutak: 176hp a 286Nm
Kobrik Octavia 1.8T
Upravy - Chip, KN vlozka. Tlak turba 1.2b, natural 95.
Vykon a kroutak: 186hp a 326Nm
A porovnani vsech 3 aut
Najeto mame vsichni zhruba stejne a to 150tkm.
Pridavam jeste jeden graf
Michal Octavia 1.8T (AUM, 110kW)
Upravy - Chip SPORTMOTOR, sportovni vlozka. Tlak turba 1.2b, palivo E85/natural95 1:2,5.
Najeto cca 140.000 km.
Vykon a kroutak: 194hp a 309Nm
Naposledy upravil(a) R@ZOR dne 05.08.2012 22:24, celkem upraveno 4 x.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- bartic
- Jezdec
- Příspěvky: 254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Není ta křivka točivýho momentu posunutá zbytečně moc vysoko do otáček? Jen se ptám, není v tom žádná kritika
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Jak to myslíš moc vysoko do otáček? Otáčky jsou na ose dole - zleva doprava...
Maximum je někde u 3500 otáček... si myslím, že to je v pohodě...
To není TDíííí
Jinak dobrá téma. Když budu na brzdě tak určitě hodím graf.
Maximum je někde u 3500 otáček... si myslím, že to je v pohodě...
To není TDíííí
Jinak dobrá téma. Když budu na brzdě tak určitě hodím graf.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- bartic
- Jezdec
- Příspěvky: 254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Myslel jsem to tak, že by náběh turba byl dejme tomu jako série cca od těch 1750ot 210Nm a pak by max krouťák stoupal pozvolna do cca 3000, kde by bylo maximu. Přijde mi to divný, aby náběh turba byl horší, než to je v sérii. Chlapi, neberte to nějaký útok, jen se ptám
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Mě by spíš zajímalo co má Octa víc, že má největší krouták?
- Benik1
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy z brzdy 1.8T
ta oktavka byla fakt serie, možná to je tím že mu to tlačí 1,3Bar a taky že měl ko lambdu tak mu třeba jednotka dávala více benzínu.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Octa tlacila nejvic. A myslim, ze nejen na max tlak, ale i na mnozstvi vzduchu. Je tam neco spatne, ale v tomhle pripade majitel uz zavadu hledat asi nebude Chip mame vsichni stejnej na 136kW (185hp) a 300Nm. Jinak kroutak je posazenej dobre, malinko vejs nez serie, ale i tak to v nizkejch jede vic jak serie. Navic zas tak casto pod 2000ot/min nejezdim. Je to asi taky udelany aby to min zralo pri normalni jizde. Spotreba sla oproti serii opravdu dolu. Samozrejme pri normalni predpisovy jizde
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Razor - Majitel už neví, kde má hledat
Benik - Škoda že ta lambda došla až po brzdě, ale zdá se mi, že to jede úplně stejně jako bez. No nic, příště
Benik - Škoda že ta lambda došla až po brzdě, ale zdá se mi, že to jede úplně stejně jako bez. No nic, příště
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- bartic
- Jezdec
- Příspěvky: 254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Díky za odpověďR@ZOR píše:Octa tlacila nejvic. A myslim, ze nejen na max tlak, ale i na mnozstvi vzduchu. Je tam neco spatne, ale v tomhle pripade majitel uz zavadu hledat asi nebude Chip mame vsichni stejnej na 136kW (185hp) a 300Nm. Jinak kroutak je posazenej dobre, malinko vejs nez serie, ale i tak to v nizkejch jede vic jak serie. Navic zas tak casto pod 2000ot/min nejezdim. Je to asi taky udelany aby to min zralo pri normalni jizde. Spotreba sla oproti serii opravdu dolu. Samozrejme pri normalni predpisovy jizde
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy z brzdy 1.8T
A jak jsi na to došel, že je náběh turba horší než v sérii?bartic píše:Myslel jsem to tak, že by náběh turba byl dejme tomu jako série cca od těch 1750ot 210Nm a pak by max krouťák stoupal pozvolna do cca 3000, kde by bylo maximu. Přijde mi to divný, aby náběh turba byl horší, než to je v sérii. Chlapi, neberte to nějaký útok, jen se ptám
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- bartic
- Jezdec
- Příspěvky: 254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Jsem to špatně napsal. Myslel jsem to tak, že jsem se pozazastavil nad tím, že těch 210Nm, co má série od 1750ot, má po úpravě o 500ot posunutý výše. Ale nejsem žádný kritik, jen jsem se ptal, nic víc Ale čert to vše vem, vždyť to je jedno, hlavně, že to jede dobře
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Bylo by zajimavy kdyby mel nekdo graf z brzdy s chipem od jiny firmy, na porovnani
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- bartic
- Jezdec
- Příspěvky: 254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Přesně takR@ZOR píše:Bylo by zajimavy kdyby mel nekdo graf z brzdy s chipem od jiny firmy, na porovnani
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Já vím, že nejsi kritik, ani já nejsem
Jen se mi nezdá, že by série měla vyšší krouťák... chtělo by to taky graf série na porovnání...
Jinak já mám zájem o chip u Profituningu v Bratislavě... co mají na stráce graf z 1,8T 110kw, tak výsledek 187PS a 298Nm.
Jen se mi nezdá, že by série měla vyšší krouťák... chtělo by to taky graf série na porovnání...
Jinak já mám zájem o chip u Profituningu v Bratislavě... co mají na stráce graf z 1,8T 110kw, tak výsledek 187PS a 298Nm.
- Přílohy
-
- Skoda_Octavia_1,8_T_150_Hp_po_uprave_187Hp_298Nm.pdf
- (34.58 KiB) Staženo 99 x
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy z brzdy 1.8T
To jsou skoro ty samy parametry A Profituning si lidi docela chvali Pujdes do toho?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.