Grafy z brzdy 1.8T

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Grafy z brzdy 1.8T

Příspěvek od R@ZOR »

Zdar chalani, nedavno jsem byl s klukama na brzde a dopadlo to nasledovne.. Zajimalo by me, jestli ma taky nekdo zmereno s grafem a jak dopadl. Piste kdyztak i typ motoru a upravy.
My jsme byli 3x 1.8T AGU a chip SPORTMOTOR.

Moje GTI:
upravy - Chip, velkej IC, vstriky RS, svicky Denso iridium. Tlak turba 1.1b, natural 95.
Vykon a kroutak: 183hp a 293Nm
Graf1.JPG
Ben GTI:
upravy - Chip, vyndanej kat, sportovni filtr. Tlak turba 1b, Verva 100.
Vykon a kroutak: 176hp a 286Nm
Graf2.JPG
Kobrik Octavia 1.8T
Upravy - Chip, KN vlozka. Tlak turba 1.2b, natural 95.
Vykon a kroutak: 186hp a 326Nm
Kobrik.JPG
A porovnani vsech 3 aut ;-)
Bez názvu.JPG
Najeto mame vsichni zhruba stejne a to 150tkm. ;-)

Pridavam jeste jeden graf

Michal Octavia 1.8T (AUM, 110kW)
Upravy - Chip SPORTMOTOR, sportovni vlozka. Tlak turba 1.2b, palivo E85/natural95 1:2,5.
Najeto cca 140.000 km.
Vykon a kroutak: 194hp a 309Nm
Graf 1.8T.JPG
Naposledy upravil(a) R@ZOR dne 05.08.2012 22:24, celkem upraveno 4 x.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Grafy z brzdy 1.8T

Příspěvek od bartic »

Není ta křivka točivýho momentu posunutá zbytečně moc vysoko do otáček? Jen se ptám, není v tom žádná kritika :)

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Grafy z brzdy 1.8T

Příspěvek od jurod »

Jak to myslíš moc vysoko do otáček? Otáčky jsou na ose dole - zleva doprava...
Maximum je někde u 3500 otáček... si myslím, že to je v pohodě...

To není TDíííí :D

Jinak dobrá téma. Když budu na brzdě tak určitě hodím graf.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Grafy z brzdy 1.8T

Příspěvek od bartic »

Myslel jsem to tak, že by náběh turba byl dejme tomu jako série cca od těch 1750ot 210Nm a pak by max krouťák stoupal pozvolna do cca 3000, kde by bylo maximu. Přijde mi to divný, aby náběh turba byl horší, než to je v sérii. Chlapi, neberte to nějaký útok, jen se ptám :)

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: Grafy z brzdy 1.8T

Příspěvek od VWMysak »

Mě by spíš zajímalo co má Octa víc, že má největší krouták? :lol:
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Grafy z brzdy 1.8T

Příspěvek od Benik1 »

ta oktavka byla fakt serie, možná to je tím že mu to tlačí 1,3Bar a taky že měl ko lambdu tak mu třeba jednotka dávala více benzínu.

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Grafy z brzdy 1.8T

Příspěvek od R@ZOR »

Octa tlacila nejvic. A myslim, ze nejen na max tlak, ale i na mnozstvi vzduchu. Je tam neco spatne, ale v tomhle pripade majitel uz zavadu hledat asi nebude :-D Chip mame vsichni stejnej na 136kW (185hp) a 300Nm. Jinak kroutak je posazenej dobre, malinko vejs nez serie, ale i tak to v nizkejch jede vic jak serie. Navic zas tak casto pod 2000ot/min nejezdim. Je to asi taky udelany aby to min zralo pri normalni jizde. Spotreba sla oproti serii opravdu dolu. ;-) Samozrejme pri normalni predpisovy jizde ;-)
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
Kobrik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 28.01.2011 19:31
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: Grafy z brzdy 1.8T

Příspěvek od Kobrik »

Razor - Majitel už neví, kde má hledat :D
Benik - Škoda že ta lambda došla až po brzdě, ale zdá se mi, že to jede úplně stejně jako bez. No nic, příště :D
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Grafy z brzdy 1.8T

Příspěvek od bartic »

R@ZOR píše:Octa tlacila nejvic. A myslim, ze nejen na max tlak, ale i na mnozstvi vzduchu. Je tam neco spatne, ale v tomhle pripade majitel uz zavadu hledat asi nebude :-D Chip mame vsichni stejnej na 136kW (185hp) a 300Nm. Jinak kroutak je posazenej dobre, malinko vejs nez serie, ale i tak to v nizkejch jede vic jak serie. Navic zas tak casto pod 2000ot/min nejezdim. Je to asi taky udelany aby to min zralo pri normalni jizde. Spotreba sla oproti serii opravdu dolu. ;-) Samozrejme pri normalni predpisovy jizde ;-)
Díky za odpověď :)

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Grafy z brzdy 1.8T

Příspěvek od jurod »

bartic píše:Myslel jsem to tak, že by náběh turba byl dejme tomu jako série cca od těch 1750ot 210Nm a pak by max krouťák stoupal pozvolna do cca 3000, kde by bylo maximu. Přijde mi to divný, aby náběh turba byl horší, než to je v sérii. Chlapi, neberte to nějaký útok, jen se ptám :)
A jak jsi na to došel, že je náběh turba horší než v sérii?
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Grafy z brzdy 1.8T

Příspěvek od bartic »

Jsem to špatně napsal. Myslel jsem to tak, že jsem se pozazastavil nad tím, že těch 210Nm, co má série od 1750ot, má po úpravě o 500ot posunutý výše. Ale nejsem žádný kritik, jen jsem se ptal, nic víc :) Ale čert to vše vem, vždyť to je jedno, hlavně, že to jede dobře :wink:

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Grafy z brzdy 1.8T

Příspěvek od R@ZOR »

Bylo by zajimavy kdyby mel nekdo graf z brzdy s chipem od jiny firmy, na porovnani :-)
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Grafy z brzdy 1.8T

Příspěvek od bartic »

R@ZOR píše:Bylo by zajimavy kdyby mel nekdo graf z brzdy s chipem od jiny firmy, na porovnani :-)
Přesně tak :P

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Grafy z brzdy 1.8T

Příspěvek od jurod »

Já vím, že nejsi kritik, ani já nejsem :lol:
Jen se mi nezdá, že by série měla vyšší krouťák... chtělo by to taky graf série na porovnání... :wink:

Jinak já mám zájem o chip u Profituningu v Bratislavě... co mají na stráce graf z 1,8T 110kw, tak výsledek 187PS a 298Nm.
Přílohy
Skoda_Octavia_1,8_T_150_Hp_po_uprave_187Hp_298Nm.pdf
(34.58 KiB) Staženo 99 x
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Grafy z brzdy 1.8T

Příspěvek od R@ZOR »

To jsou skoro ty samy parametry ;-) A Profituning si lidi docela chvali ;-) Pujdes do toho?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“