Uchycení motoru a převodovky

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Uchycení motoru a převodovky

Příspěvek od tomakecTD »

Zdarec, zajímalo by mě, kde přesně je uchycen na karoserii motor a převodovka. Měl jsem úplně vymlácenej slentblok u převodovky, ten je nový. Ale vždy když zařadím motor cukne a cukne to až že se pohne řadící páka ( dřív to bylo horší ) když jedu někdy téměř bez plynu, tak to auto pocukává a je to cítit právě na té řadící páce. Někde sem četl, že to může i ten silentblok způsobovovat při jemném plynu, co je na tom pravdy?
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Uchycení motoru a převodovky

Příspěvek od jurod »

Pokud jsou vymlácené silentbloky, tak je slabší reakce na plyn.
"Motor má moc velkou vůli a je možno i slyšet rázy od motoru."

Uložení je na straně převodovky, pak na straně motoru a dole je reakční vzpěra pod motorem.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Uchycení motoru a převodovky

Příspěvek od tomakecTD »

No u převodovky je silentblok nový, na druhé straně byl OK, takže ta reakční vzpěra musí být vymlácená, je možno že to teda má na něco vliv?

Dočetl jsem se, že na škoda forum tohle řešili. Při řazení, sešlápnutí spojky, přídání/ubrání plynu to cuklo. Pak prý při lechtání plynu to taky pocukávalo. To se děje přesně v malé míře mě. Když dám plnej plyn, je to ok. Jak může mít proboha nějaká vzpěra vliv na chod motoru?
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Sairus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 90
Registrován: 10.03.2010 20:13
Bydliště: Budějice

Re: Uchycení motoru a převodovky

Příspěvek od Sairus »

Hele mě se řadička hejbe jako blázen, silentblok převodovky je KO, ale nějak není čas...na chod motoru to vliv nemá, jen se prostě motor víc hejbe...

Uživatelský avatar
PoloTom
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 245
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Re: Uchycení motoru a převodovky

Příspěvek od PoloTom »

Mě se taky cuká řadička, silenblok na převodovce vyměněn(tedy v servisu takže snad vyměněn) a cuká se pořád. Možná mám taky v háji tu vzpěru ale nevím jistě není zase nejlevnějsí a měnit ji jen tak se mi zase nechce.

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Uchycení motoru a převodovky

Příspěvek od vtuni »

polyuretanovej silentblok té rakční vzpěry stojí cca 700,-.. zbytek je jen železo, co není třeba měnit...
a guma bude určitě levnější...t
takže to zas tak nákladný není..a vyměněný to máš za pár minut..
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

casy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 17.08.2010 17:48

Re: Uchycení motoru a převodovky

Příspěvek od casy »

samej problém, spodní vzpěra na převodovce nebo zespodu motora je vyměněná , žádná změna, si to jsou silentbloky motoru nahoře, pravý, levý.

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Uchycení motoru a převodovky

Příspěvek od tomakecTD »

casy píše:samej problém, spodní vzpěra na převodovce nebo zespodu motora je vyměněná , žádná změna, si to jsou silentbloky motoru nahoře, pravý, levý.
No ty silentbloky nahoře mám vyměněný zase já, taky žádná změna :D :D
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“